K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-10-2012, 21:26   #21
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Blev i dag ringet op af en sagsbehandler, hende som sammenskriver min RP.

Hun fortalte mig, at mine papirer fra min sygedagpenge tid (stoppede i 2009), var bortkommet og var ikke at finde i arkiv eller fjernlager. Så de er nok arkiveret forkert, som hun sagde....

Hun spurgte, om jeg havde papirer fra den periode, og det har jeg. Jeg skal til møde med hende i morgen, så hun selv kan "plukke" det ud, hun skal bruge.

Godt at jeg havde gemt dem... Men tænker også på hvad de måske ville gøre, hvis jeg ikke havde dem. De ville jo være nødt til at afslutte min sag...?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2012, 21:42   #22
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Hun spurgte, om jeg havde papirer fra den periode, og det har jeg. Jeg skal til møde med hende i morgen, så hun selv kan "plukke" det ud, hun skal bruge.
Husk nu at sørge for, at hun får taget en kopi af dem, så du stadig selv har samtlige papirer.

Ellers er du på r*ven hvis hun også smider dem væk.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2012, 22:23   #23
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Angry

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Husk nu at sørge for, at hun får taget en kopi af dem, så du stadig selv har samtlige papirer.

Ellers er du på r*ven hvis hun også smider dem væk.
Ja for søren da!!!

Men hvad nu hvis jeg ikke havde dem? så ville de jo blive nødt til at afslutte min sag uden de papirer... Og spørgsmålet er så om det ville være en fordel eller en ulempe...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-10-2012, 17:32   #24
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Så er mine papirer afleveret, eller dvs. SB tog/kopierede hvad hun skulle bruge.

Jeg skulle modtage min partshøring i løbet af næste uge. Jeg er simpelthen så spændt!

Hvis jeg får afslag, så ved jeg ærlig talt ikke, om jeg har lyst/overskud til at kæmpe videre

Har været sygemeldt siden ultimo 2007 med flere forskellige forløb, revalidering og arbejdsprøvning. Er ved at være totalt drænet over at være i kommunens magt! Herudover står vi på det yderste af vippen i forhold til en tvangsauktion, jeg føler stor skyld...

Det gode er: jeg fik at vide, at lige så snart, jeg har afleveret mine partshøring retur, så kommer det til at gå rimeligt hurtigt med godkendelse/afslag, da det bliver besluttet i huset (musvågevej) - og det skulle blive i det her år.
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 12:08   #25
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Afslag...

SB har indstillet til afslag... - er mega trist...

Lige nu kan jeg ikke engang overskue, at gennemgå RP for fejl/mangler.

Kan man i sin RP ændre oplysninger, som man ikke har lagt mærke til stod der før nu? Og har i evt. en § at henvise til, hvis man kan?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 12:17   #26
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du har jo muligheder for at indføje dine bemærkninger, under hvert punkt.

Går ud fra, at du nu har Ressourceprofilen i partshørring?

De vigtigste punkter er helbred og samlet vurdering.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 12:31   #27
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Du har jo muligheder for at indføje dine bemærkninger, under hvert punkt.

Går ud fra, at du nu har Ressourceprofilen i partshørring?

De vigtigste punkter er helbred og samlet vurdering.

VH Popiae
Ja har RP i partshøring nu. Men spørgsmålet er nu bare, om jeg kan rette i alt i RP'en - også selvom det fx er fra 2009?

Har lige opdaget, at SB ikke har alt med i sin konklusion, som min psykiater i sin speciallægeerklæring har skrevet. Erklæringen er godt nok vedlagt som bilag, men burde det ikke være beskrevet i RP'en også??? Mon det er en "forglemmelse" fra SB's side...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 15:53   #28
ene
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2012
Indlæg: 30
Styrke: 12
ene er ny på vejen
Send ALT på skrift og bed om bekræftigelse på det er modtaget.
jeg står i den situation at min SB ikke skriver mine kommentarer ind og jeg modtager heller ikke RP - har klaget over det men har fået svar tilbage fra hendes leder at hun mener ikke hun gør noget forkert.
Så for din egen skyld ha' ALT på skrift :-)
ene er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 15:55   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
SB har indstillet til afslag... - er mega trist...

Lige nu kan jeg ikke engang overskue, at gennemgå RP for fejl/mangler.

Kan man i sin RP ændre oplysninger, som man ikke har lagt mærke til stod der før nu? Og har i evt. en § at henvise til, hvis man kan?
Ja kig svaret her http://www.k10.dk/showthread.php?p=246587#post246587
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-10-2012, 17:17   #30
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Tak Web, har lige kigget. Det ser ud til, eller sådan som jeg læser det, at man altid kan ændre i RP. Synes jo bare, at det er lidt pinligt, at der står noget fra 2008, jeg gerne vil ændre nu, selvom jeg har haft den til partshøring 100 gange efterhånden...
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension