K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-07-2012, 12:56   #1
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
"sammenskrivning"

Har i dag fået at vide fra JC's side, at alt nu er modtaget (speciallæge erklæring) i forbindelse ansøgning om fleksjob.

Der blev sagt "nu skal sagen til sammenskrivning, og derefter bliver ressourceprofil sendt til dig til partshøring".

MEN hvem er det, der skriver sammenskrivningen? En sagsbehandler eller?
Kunne ikke få svar på, hvor sammenskrivningen er færdig, er der en deadline for det, nu når alle papirer er kommet?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2012, 15:07   #2
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
ja det er sagsbehandler som udvælger (plukker i alt hvad der ligger) og sammenskriver en tekst med relevante udsagn som støtter op om det sb ønsker af resultat.

held og lykke-husk at bede om aktindsigt efter dette
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2012, 16:52   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Tak Østerbro så må jeg hellere være ekstra opmærksom, når jeg læser den igennem. Det kunne jo måske tænkes, at "noget" var blevet "væk" i sammenskrivningen...

Hvornår er det så, at lægekonsulenten kommer ind over sagen?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2012, 17:00   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Lægekonsulenten har været inde over når hun skriver RP færdig...

Og ja...det er meget vigtigt at du få set hele profilen igennem for evt fejl....og får dem rettet...

Det er det vigtigeste dokument i din sag...og det er ikke smart hvis den er fyldt med fejl...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 00:06   #5
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Tak Web, det skal jeg nok lige huske på!
Hvordan skal mine kommentarer overbringes til JC? Ved møde? Ved personlig aflevering? Via mail? Via telefon?

Og får jeg den tilbage igen, så jeg kan tjekke, at mine rettelser er kommet med?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 00:19   #6
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Jeg sendte en mail til min sagsbehandler med mine kommentarer til ressourceprofil (faktisk udfyldte jeg den selv.)
Hvis du vil være helt sikker skal du nok sende et anbefalet brev, eller aflevere den personligt og modtage en kvittering for modtagelse.

Du vil få din ressourceprofil til underskrift før den er "endelig".

- sådan har jeg forstået det!
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 00:25   #7
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det er ikke lov pligtigt at man skal skrive sin ressourseprofil under,men man skal naturligvis altid selv se hvad der er tilføjet så man kan tilføje uderliger hvis man ikke fik det hele med .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 00:27   #8
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Oooookaaaay... jeg har altid skrevet mine under så det var godt nok en nyhed. Det lyder da som et hul i loven af rang, hvis man ikke skal skrive dem under :O
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 01:22   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er intet i loven som siger eller kræver at man skal skrive en RP under....

Kommunen vil nok gerne have det...da det er op til dem at bevise at man er blevet partshørt..ved en evt ankesag...og det kan jo være svært hvis der ikke er en underskrift...

Mumrik....

Personligt ville jeg aflevere mine rettelser på skrift ved skranken på kommunen og få en kvittering på at jeg har afleveret dem...

Ja man plejer at få den tilbage når ens rettelser er blevet indskrevet...så man kan tjekke om det hele er som det skal være...

Husk også....at selvom SB ikke er enig i dine rettelser...så skal hun/han skrive hvorfor SB ikke er enig....og så skal hun alligevel skrive dem ind....

Det vil så bare ikke ændre SB's udtalelser i den....men rettelserne skal ind i RP selvom SB ikke er enig i dem....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 11:32   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Personligt ville jeg aflevere mine rettelser på skrift ved skranken på kommunen og få en kvittering på at jeg har afleveret dem...
Det er også den fremgangsmåde jeg plejer, at anbefale.
Så er man sikker på, at det er gjort ordentligt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Virksomheder "overvejer" at ansætte flere, "hvis"... zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 06-03-2008 14:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension