K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-01-2011, 13:40   #11
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Mange tak for alle jeres gode råd :-)
Da jeg ikke kan få mig selv til at ringe til kommunen (jeg får det simpelthen så dårligt, alene ved tanken om, at skulle sendes rundt og gentage min historie og vente og ingen ved noget-tankegang), har jeg nu skrevet en mail til dem, hvor jeg forklare at jeg har ondt og om jeg kan søge hjælp. (Så har jeg det også på skrift!)
Nu skal jeg så bare have fundet en tandlæge, jeg er jo, for ca. 3 år siden, flyttet til en ny by og har ingen tandlæge her.
Eftersom den ene tand skal opereres ud, så gætter jeg på, at hele molevitten med bedøvelse, røngten osv. løber op i omkring 5000 kr. Plus at der jo nok også er andre ting, der skal laves.
Nu har jeg også skrevet ind til sygeforsikring Danmark og forsøgt at melde mig ind der, men eftersom jeg har en skade, så ved jeg ikke om det kan lade sig gøre. Er der nogen som har erfaring med det?
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-01-2011, 15:45   #12
beha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-03 2009
Lokation: Sydsjæland
Alder: 67
Indlæg: 146
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
beha er ny på vejen
Søges om enkeltydelse i kommunen.
Det har jeg lige gjort efter jeg har været på sygehuset, og hos tanlægen, og fik at vide at mine tænder vat ødelagt af min medicin og, at det ville blive dyrt, ca 30.000 kr, som er grundet skader, og betændelse tilstand.
og der er sendt via mail til kommunen og skemma

http://www.klxml.dk/KLB/Blanket/Gaelder/ko536.pdf

Sidst redigeret af beha; 06-01-2011 kl. 15:48.
beha er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 12:48   #13
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Beha: Ja, det ligner det skema, som jeg også lige har fået tilsendt... Men for pokker da, der er så meget at udfylde og man skal jo dokumentere det hele. Jeg har ikke engang alle de papirer, da det hele jo køre over betalingsservice...
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 12:52   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Antoniette Se meddelelser
Beha: Ja, det ligner det skema, som jeg også lige har fået tilsendt... Men for pokker da, der er så meget at udfylde og man skal jo dokumentere det hele. Jeg har ikke engang alle de papirer, da det hele jo køre over betalingsservice...
Har du ikke et konto-udskrift ell.l., som du kan kopiere?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2011, 16:23   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Du kan be banken om udskrift af dine udgifter.

jeg mener jeg søgt § 100

Alle udgifter skal bevises,og har du brugt eks. penge på noget det sidte års tid så skriv det på også,feksempel hvis du har måtte købe ny køleskab eller linde,så de kan se at der ikke kan spares på.

det dog ogå kun faste udgifter,der tæller,har du forbrugslån elle høj tlf regning tæller feks,ikke med.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 08-01-2011 kl. 16:27.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Tandlæge på kontanthjælp? Giser Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 28-11-2013 08:13
Hjælp til tandlæge? JannieLytzen Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 03-05-2013 00:57
Hjælp tandlæge Tigul Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 44 03-02-2013 05:46
hjælp til tandlæge som ftp lillesine Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 25-07-2012 18:17
Ftp og hjælp til tandlæge. AnnetteH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 09-08-2008 14:18




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension