K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2010, 17:23   #1
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
Min behandler vil ikke have mig arbejdsprøvet ?

Hejsa,

jeg går i lokalpsykiatrien, og slås med en del ting. Har nu også fået at vide, jeg har noget psykotisk

Det var min behandler der sygemeldte mig, og han mener, der går længe, før jeg kan arbejdsprøves. Jeg er bange for, kommunen vil blive træt af mig, og har læst at nogle af I andre er blevet arbejdsprøvet trods at det har lignet mine symptomer.

Jeg er både bange for arbejdsprøvning og ikke at blive afprøvet (at skulle snakke med en kommune, der gerne vil have mig ud). Og så er jeg også et utålmodigt menneske, der gerne vil vide, hvor jeg står.

Tænker, at jeg kunne se, om jeg kan klare en prøvning? Kan man stoppe den, hvis det ikke går? Måske presser jeg mig selv for meget. håber ikke, jeg har forvirret jer for meget, selvom jeg er lidt rundt på gulvet.

Jeg er vant til at knokle, og kan ikke finde ud af, jeg ikke kan det mere.

Lone
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2010, 17:30   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du skal alså ikke knokle i 40 timer og helst med 5 timers overarbejde.

en arbejdsprøvning er hvor man vudere din arbejdsevne i et stille og roligt tempo.
samt man aftaler en masse ting på forhånd og hvor mange timer man starter på.
samt hvilken skånebehov du har brug for
jeg startede selv med 15 timer, men til sidste 5 timer. Kunne ikke mere
samt en arbejdsprøvning kan man godt standse igen, hvis man vudere det går helt galt.

grunden til en arbejdsprøvning er at man bliver mere vuderet udfra ens arbejdsevne end hvad man fejler.

Sidst redigeret af MTVRV1; 16-02-2010 kl. 17:33.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2010, 18:34   #3
Zania
Hvor skulle jeg ellers være
 
Zanias avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Lokation: Østjylland
Indlæg: 194
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Zania er ny på vejen
ja, nemlig, det tænkte jeg også. Jeg mente, en arb. prøvning er en god ting, min behandler mener, jeg skal have det bedre, før jeg skal i gang med det. Men siger selv, han tvivler på, jeg får det bedre. Så forstår ikke helt pointen, men det er nok for at beskytte mig.

Og jeg har ikke lyst til at være på bar bund i mange år, før jeg overhovedet kommer i gang.

Jeg vil prøve at sige det til ham, at jeg gerne vil afprøves, med det i "mente", at hvis det er helt til "babu-babu", må jeg stoppe.

Tak for svar

Lone
Zania er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Vurdér din behandler/læge uffeg Et godt link! 1 05-05-2013 14:38
lægekonsulenten som behandler? slavteren Lægekonsulenternes Rolle 5 01-11-2011 02:41
lægekonsulent og behandler? fibro Lægekonsulenternes Rolle 21 31-01-2011 22:15
Hvem behandler klagen? Mariepigen Alt det andet 11 09-05-2010 22:09
ER DER FORSKEL PÅ FORMIDER OG BEHANDLER kimmer Dit og Dat 3 12-01-2007 22:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension