K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-10-2007, 16:06   #41
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Mht lovgivning så må jeg melde pas. Jeg ved det slet ikke.

Godt han har lukket !
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-10-2007, 16:26   #42
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Han skriver han lukker men han er der skam endnu , så lad os se hvornår og om han lukker
  Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 20:12   #43
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
her er en ny...

det ser ud til at de popper op som svampe over alt...så hvad går det ud på...

http://www.ressourceprofil.com/

sakset fra LAs forside.

det er NLP folk og dem kan jeg ikke godtage...NLP...kender I det ?

Hold da op hvor bliver jeg gal over det...NLP er et New age lalleri...

Sidst redigeret af Stella; 24-10-2007 kl. 20:16.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 20:24   #44
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er meget, meget skummelt.

Jeg ville helt klart NÆGTE at få min ressourceprofil skrevet der.
Den skrives på nogle timer... og IKKE i en PROCES SAMMEN MED BORGEREN!!!
Hertil kommer, at den KUN laves på baggrund af KOMMUNENS papirer.
Har borgeren nogle kommentarer - MUNDTLIGE - indføjes de.

Dvs. de kan IKKE indhente lægepapirer, og har kommunen "glemt" at sende lægepapirer til dem, så indføres de jo ikke i profilen - heller ikke skånehensyn.

Dvs. de skal have TILLADELSE til at få PERSONFØLSOMME DATA udleveret fra kommunen.

De skal OGSÅ have tilladelse af Datatilsynet til at OPBEVARE personfølsomme data.

Der er MANGE LOVE, der SKAL overholdes.

Overholdes tavshedspligten IKKE ved PERSONFØLSOMME DATA, så gælder STRAFFELOVEN!!!!

Det er INGEN SPØG, når det er så private oplysninger.!!!!!

Og DET burde personerne bag dette firma vide... især med den uddannelse, de reklamerer med, at de har.
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2007, 20:33   #45
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
ja jeg er også meget ked af at mine personlige oplysninger ligger alle steder...

det er faktisk alvorligt det her...før var det en socialrådgiver men nu er det alle mulige fremmede mennesker der ved alt muligt om en...jeg er rigtig ked af det og har været det længe.

Jeg føler mig som en kastebold mellem alle mulige aktører og ingen er interesseret i miig som menneske jeg skal fortælle om det inderste i mig til fremmede mennesker der er totalt ligeglade med mig når de har fået betaling for deres ydelse.

jeg græder indvendigt...det er ydmygende.

Sidst redigeret af Stella; 24-10-2007 kl. 20:43.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-10-2007, 15:33   #46
beani
Føler sig hjemme på K10
 
beanis avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2005
Indlæg: 37
Styrke: 19
beani er rigtig godt på vej
ressourceprofilen

Endnu en

http://www.eq-consult.dk/ressprof.htm

Bemærk at den kan sendes pr. e-mail

Pris pr. dag pr. deltager er kr. 500,00 inkl. Ressourceprofilen afleveret på diskette eller via mail til direkte indkopiering i sagsbehandlerens egen computer
beani er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2007, 11:16   #47
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Så er der kommet respons fra Datatilsynet og her er hvad de skriver


Citat:
Datatilsynet har modtaget Deres forespørgsel af 15. oktober 2007 vedrørende oprettelse af ressourceprofiler.

Datatilsynet har mange sager til behandling, og Deres henvendelse vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Den gennemsnitlige sagsbehandlingstid for forespørgsler er p.t. ca. 3 måneder, men kan efter omstændighederne være kortere eller længere. Kan Datatilsynet ikke besvare Deres forespørgsel inden 3 måneder, vil tilsynet orientere Dem om, hvornår Deres henvendelse kan forventes besvaret.

Datatilsynet har opfattet Deres henvendelse som en forespørgsel, som tilsynet kan besvare uden at kontakte andre myndigheder eller virksomheder. Det kan dog ikke udelukkes, at tilsynet efter nærmere sagsbehandling finder ud af, at der er behov for at foretage høring, typisk af den dataansvarlige myndighed eller virksomhed. Hvis der senere foretages en sådan høring, vil tilsynet samtidig orientere Dem herom.

Hvis Datatilsynet efter nærmere sagsbehandling skønner, at Deres henvendelse kan besvares telefonisk eller gerne vil have Deres spørgsmål uddybet, vil tilsynets sagsbehandler evt. kontakte Dem telefonisk.


Med venlig hilsen


Lotte Biehe
Så nu må vi væbne os med mere tålmodighed og se hvad det bliver til

Og så er det i øvrigt værd at bemærke at uanset hvad den mand der ejer dansk ressourceprofil siger, så er det sådan at han endnu ikke har lukket for sin side.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension