K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-03-2009, 11:26   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jobcenter skyld i at butik fyrer ansatte på fleksjob

Arbejdsgivere vil ikke have fleksjobbere I Vejle fordi pengene ikke kommer fra kommunen...ÆRGERLIGT...


Citat:
Jobcenter skyld i at butik fyrer ansatte på fleksjob
http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/art...a-fleksjob?rss

Citat:
Først rendte jobcenteret hende på dørene for at få hende til at ansætte to medarbejdere i et fleksjob, og efterfølgende udeblev løntilskuddet i månedsvis.

- I begyndelsen kom løntilskuddet til tiden. Men så gik der kludder i udbetalingen af løntilskuddet, og selv om jeg rykkede flere gange for mine penge, skete der ingenting.

- Løntilskuddet for oktober og november blev først udbetalt i januar. På det tidspunkt havde jeg 52.000 kroner til gode hos jobcenteret. Det er en sjettedel af min kassekredit, og derfor blev jeg nødt til at fyre medarbejderne, siger Bettina Sørensen.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 11:32   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kommunen har ALTID været dårlige betalere! Ikke kun mht fleksjobbere, men også med skraldeordninger, madordninger, rengøring osv osv osv....de kan NÆSTEN IKKE få pungen op af lommen og firmaer må vente i månedsvis på deres penge, hvilket ikke alle har råd til!
Jeg kendte engang en bager der stod for levering af morgenbrød til kommunens kantine (Gladsaxe kommune), men tilsidst måtte han altså droppe kommunen fordi han aldrig fik sine penge til tiden - og det er jo kun en ud af MANGE!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-03-2009, 12:28   #3
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Det er direkte usmageligt af kommunerne ikke at betale til tiden.

Hvis vi andre ikke betaler kommunen til tiden, får vi rykkere efter 5 dage og til en mærkbar forhøjelse. Men der er måske forskel på folk???????
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Meget vigtig information til ansatte i fleksjob. Stella Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 19 07-04-2018 06:53
Myte: det er billigere at ansatte en i fleksjob. §ABC Spørgsmål ang fleksjob 11 05-02-2012 10:33
Plasticbolde motiverer ansatte i jobcenter buster Politik og Samfund 0 22-11-2010 10:28
Kommune fyrer 24 fra fleksjob Webmaster K10 Nyheder 0 21-08-2010 12:40
Køge fyrer det private jobcenter Agens! buster Dit og Dat 1 28-01-2010 10:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension