K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-04-2008, 18:21   #1
Kade
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2007
Lokation: Viborg
Indlæg: 6
Styrke: 0
Kade er ny på vejen
Exclamation Hjæææææææææælp

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, skal i aktivering hos et firma fra på mandag af, men har fundet ud af at det er et fusker firma og det er 4 gang nu at de er startet op. Har fundet masser af folk der er blevet snydt for penge af dem så er ikke særligt tryg ved at skulle være der.

Firmaet har også haft en anden fleksjobber derude og personen hører åbenbart også under min sagsbehandler, men han sprang let og elegant over hvorfor at han/hende åbenbart var løbet skrigende væk derfra

Jeg har oplevet en gang før at blive snydt af et firma hvor at jeg var lovet ansættelse men så stod jeg pludseligt uden penge da de ikke ville have mig alligevel da de skulle til at betale mig løn.

Det værste ved denne situation er at sagsbehandleren så sluttede mødet i torsdags med at han smuttede på ferie nu.. Så jeg har ikke rigtigt nogen jeg kan kontakte i næste uge men jeg regner med at jeg går ind på deres kontor på mandag og der må vel være en eller anden man kan snakke med derinde

Jeg skal begynder hos dem på mandag så jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.
Kade er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-04-2008, 09:43   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Hej kade du går op til jobcenter og forklarer det du skriver her til en anden sagsbehandler eller sender et brev...du må sige at du ikke er tryg ved stedet.

Er du fleksjobber ? og skal du revurderes?


Fleksjobbere skal ikke i aktivering medmindre det er er revurdering og den må vare 3 måneder og der skal skrives en kontrakt med timeantal og skånebehov og fra dato til dato og det er 3 måneder. Efter 3 måneder skal virksomheden ansætte dig I fleksjob eller du stopper.

Hvis ikke disse ting er I orden så skal du forlange at få dem i orden.

Fortæl hvordan det går ...

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension