K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-02-2009, 15:30   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
450.000 skattekroner til gratis rejse.

Lige noget der får mit p.. i kog her under den hvor man kan skrive om noget andet...til alle sygedagpengemodtagere fleksjobbere uden job af alle slags, førtidspensionister og kontanthjælpsmodtagere her er historien om dem der laver love for jer og mig...ved de egentligt hvad det betyder for en fattig at kunne komme på en rejse ...bare til Rom...må ikke engang holde ferie hvis man er kontanthjælpsmodtager ...Pia K er med på vognen...også en del Sfere...


Mens finanskrisen kradser hos danskerne, har 17 politikere på Christiansborg planlagt at brænde 450.000 skattekroner af på en luksustur til Caribien.


http://ekstrabladet.dk/nyheder/polit...cle1121001.ece

Det står i alle medier og hovedpersonen er jo nok den lille blonde der danser på foghs spisebord som altid brokker sig over at andre bruger skatteborgernes penge på luksus rejser øl damer og snaps...

Hvordan kan det være at det skal betales af arbejdere over skatten ?

HVORFOR KAN DE IKKE SELV BETALE for deres luksus rejser
?

...de taler om krise ...men penge er der nok af...så jeg tror nogle gange det hele er fup og fiduser ...

Syntes det er skide irriterende at høre politikerne himle op om at vi skal spare på alt men når det kommer til dem selv så er det i orden at smide halv million skattekroner af på en gratis luksus tur til Caribien til dem selv !!!!

Skal man virkeligt blive ved med at finde sig I deres Hykleri...?

De bruger mange penge på ferier og mad sprut og damer mænd...det må de selv om men skal de ikke betale for det SELV ? det kan ikke være rigtigt at skattepenge som borgere betaler dyrt i skat hver måned skal gå til sådan nogle rejser som jeg vil kalde vinterferier til afdankede politiker der har mistet moralen.

Det er et dårligt signal at sende til folk der bliver fyret og mister hus og penge.



Jeg betaler sammen med min samlever 9000 kr i skat hver måned og det er lidt i forhold til andre men det er sg meget alligevel.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2009, 15:54   #2
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er horribelt... JEG synes f.eks, at Pia K. burde blive hjemme i sin baghave med alle sine "kanoner" rettet imod den farlige omverden hun altid taler om, i stedet for at tage hen hvor de mørklødede bor... var de ikke farlige? ...

Gid de ville plante en tjørnehæk om halsen på dem i stedet for en blomsterkrans...
  Besvar med citat
Gammel 05-02-2009, 16:12   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Thumbs down

ja det føles uretfærdigt at politikerne fortjener alverdens frynsegoder og så samtidigt skærer ned på alt til de svageste økonomisk stillede i landet og fratager folk deres frihed til selvbestemmelse og laver det ene forbud efter det andet... og tror at vi kan lide det...de ville aldrig selv kunne holde det ud at være stavnsbundet og pint og plaget på kommunerne fordi man er syg eller ledig.

Enten så bilder de os løgn ind eller også har de ingen finanskrise inde på livet...OBAMA ville nok give dem en skideballe...det er uansvarligt og frækt deres ferier skal betales af skat.

Sidst redigeret af Stella; 05-02-2009 kl. 16:22.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2009, 18:59   #4
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Angry De fattige betaler igen til de rige:

Hej.

HOLDA DA OP MAND, HVOR bliver jeg harm og vred endnu engang at læse om de levebrødspolitikere og deres dyre ekspanader, snaps og fadøl og dyre frokoster, rod i billagene, osv....

Hvad h..... bilder de sig ind, i en tid med fyringsrunder der rammer så hårdt på den menige mand og hans familie, umenneskelige sagsbehandlingstider for syge borgere, nedskæringer på alle områder, en skattereform som tilsyneladende igen kun kommer de velhavende tilgode-----------
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
rejse sussie63 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 16-01-2013 12:14
At rejse med fp og kærsten custer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 28-08-2010 23:46
rejse og rabat knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 07-03-2009 21:39
Offentlige skattekroner bruges på at stille nogen borgere bedre end andre. Stella Politik og Samfund 20 15-03-2008 20:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension