K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-02-2011, 12:26   #21
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Som det ligger lige nu er min læge rigtigt stivnakket, hun bliver ved med at jeg skal gå på arbejde, det har jo været galt før derude og det er jo blevet godt igen, men jeg pointerer så overfor hende at rigtigt godt er det jo aldrig blevet og der dukker jo hele tiden nyt op når det går bare nogenlunde ... og på et eller andet tidspunkt får man nok, det har jeg nu fået .... Mit knæ gør stadig ondt og min psyke har det ikke for godt og bare jeg tænker på det fordømte arbejde, ja, så ryster jeg over det hele og maven krymper sig o.s.v. ...
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 14:37   #22
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Hvis jeg skal komme med mit helt personlige svar og det gør jeg altså, så ville jeg sygemelde mig og så lade arbejdsgiver og kommunen taget det næste skridt, men jeg kan også godt se at det vil knibe med opbakning fra lægen, hvilket jeg simpelthen ikke kan forstå.

Men som sagt ville en sygemelding nok være det bedste for du har det dårligt psykisk, og det er altså ikke noget man skal tage let på...

Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 15:18   #23
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
jeg er også sygemeldt lige nu, det er så bare med knæet ... jeg agter også at gå linen ud denne gang, kommer jeg tilbage vil det gå rimeligt i et stykke tid og så vil der igen opstå problemer, sådan er det bare .. så hellere bare komme væk derfra og så få livet tilbage, det er trods alt det vigtigste ...
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 15:24   #24
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære pallepunk.

Det er vigtigt at du får din læge til at forstå, hvordan det påvirker dig psykisk.

Hun bliver nødt til at tage udgangspunkt i, hvordan du oplever presset.
Citat:
Mit knæ gør stadig ondt og min psyke har det ikke for godt og bare jeg tænker på det fordømte arbejde, ja, så ryster jeg over det hele og maven krymper sig o.s.v. ...
Sørg for at få formidlet ovenstående til din læge,
så din sygemelding får den rette årsag.

Det ER altså DIT liv, det handler om !
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 17:45   #25
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Håbløst at bekæmpe systemet uden mindst én læge i ryggen!

Palle - bed lægen om en henvisning til en psykiater - hvis hun nægter dig dette, så skift læge!

Du kommer ingen vegne, hvis du ikke har mindst én læge i ryggen - du vil simpelthen ikke blive troet over en dørtærskel, af Kontorassistenterne, der skal behandle din sag.

Fokusér, og brug din kostbare energi på at finde en læge der bakker dig op.

Sidst redigeret af L.S.; 20-02-2011 kl. 18:34.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2011, 18:32   #26
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Skriv omgående til din jobkonsulent og forklar engang til problemerne for vedkommen, skriv at du ønsker hjælp til at få dit job til at fungere, at du ønsker at jobkonsulenten kommer UD og laver en OPFØLGNING af din ansættelse at det IKKE går og at du er bange for at gå ned på det...

Skriv så og referere til den samtale i har haft, spørg ind til om det virkelig kan passe at du skal miste dit job og ødelægge dit helbred, og at jobkonsulenten IKKE vil gøre noget ved det ...

Skriv at det var sådan du opfattede samtalen og at du håber der er noget du har misforstået..

Og send det så med mail eller post og med kopi til din sagsbehandler

går det galt på et tidspunkt så står du meget bedre hvis du kan dokumenter at du har råbt om hjælp ...



Derfor SKAL det altså foregå på skrift

håber du er i fagforening og så skal du også tage en snak med dem om det her lad være med at lade dig spise af med en samtale ...
  Besvar med citat
Gammel 21-02-2011, 13:09   #27
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Nu har jeg jo så bare fået nok derude og har indset at det aldrig bliver bedre, så jeg skal bare væk derfra, på den ene eller den anden måde. Jobcentret ved godt der er "kage" i den derude, jeg har hver gang der har været noget bedt dem om at anføre det i min journal dernede og det håber jeg så de har gjort. Lægen har jeg ikke hørt fra, hun holder måske ferie denne uge, men det gør heller ikke så meget, for jeg er jo stadig sygemeldt med knæet alene ...
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2011, 13:10   #28
pallepunk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-12 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 45
Styrke: 14
pallepunk er ny på vejen
Hejdien, jeg skal nok skrive til jobcentret, men jeg venter lige til jeg har hørt fra min læge...
pallepunk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad sker hvis jeg siger nej tak til ressourceforløb? gisne Alt det andet 9 28-05-2013 11:22
Hvis vi nu gør som DI siger... logikeren Politik og Samfund 0 26-10-2010 20:59
Aktivering selv om lægerne siger Nej? Tessa Alt det andet 26 08-07-2010 18:49
Hvis man siger nej tak til reva.. LV. Alt det andet 1 31-03-2008 19:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension