K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-03-2014, 14:43   #1
msmv
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
msmv er ny på vejen
Opfølgnings samtale !!!

Hej herinde.
Håber at der er nogen der kan hjælpe mig her!
Jeg er ansat i et flexjob, på nuværende tidspunkt er det 1 år siden, at jeg blev fast ansat. Der før har det været et vikariat.
Jeg har modtaget et brev fra jobcenteret om en opfølgnings samtale i forbindelses med mit flexjob. Efter en snak med hende der kommer ud på min arbejdsplads, blev jeg temmelig nervøs.
Hun vil høre nærmere omkring mine arbejdsopgaver, det daglige arbejde, arbejdsgiver kommentarer, oplysninger vedrørende ansættelsen, og så min arbejdstid og om den er øget?
Det er lige netop det sidste spørgsmål jeg bliver urolig over. Hun sagde til mig i Tlf. At tingene ændre sig jo ofte når der er gået et stykke tid og at der var kommet nye regler!

Mit spørgsmål er så, kan og må hun sige at jeg skal øge min arbejdstid.?????
Jeg er så bange for det, jeg har nemlig lige fundet den tid der fungere, så jeg kan eksisterede på arbejdsmarkedet.
Jeg har kæmpet så meget med kommunen, og jeg orker ikke en kamp igen.

Håber virkelig at nogen kan hjælpe mig med svar herinde. Jeg er så bange for den samtale.....

På forhånd tak.

Mvh MSMV
msmv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 16:14   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du skal da endelig fortælle om, at lige netop det timetal og de opgaver du har, passer fuldstændig til dig. Der er jo pligt til at følge op på tingene. - også for at beskytte dig. Håber du kan slappe af og glæde dig - i al fald lidt - til at fortælle om, at du er en succeshistorie. Held og lykke.
Er der grundlag for at øge timetallet, vil man nok gerne det, men det er der jo netop ikke.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 16:48   #3
msmv
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
msmv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Du skal da endelig fortælle om, at lige netop det timetal og de opgaver du har, passer fuldstændig til dig. Der er jo pligt til at følge op på tingene. - også for at beskytte dig. Håber du kan slappe af og glæde dig - i al fald lidt - til at fortælle om, at du er en succeshistorie. Held og lykke.
Er der grundlag for at øge timetallet, vil man nok gerne det, men det er der jo netop ikke.
Tusind tak for svar.
Ja, jeg har tænkt mig at fortælle om hvor godt det går. Det går nemlig rigtig godt for mig, og det er netop også derfor jeg er bange for den samtale, fordi at jeg så kan se for mig, at de vil have mig op i tid.
Jeg kender mig selv så godt, at jeg ved at jeg ikke magter flere timer, men jeg har rigtig svært ved at få sagt stop.
Tænker også på om det vil være billigere for kommunen hvis de kan få mig op i tid, set i forhold til, at jeg vel så kommer under den nye flexjob ordning. Da der vel skal laves en ny flexjob aftale!

Mvh MSMV
msmv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 16:50   #4
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du fortæller bare at du gerne vil yde dit bedste, og at du helt klart kæmper alt hvad du kan for at bevare dit nuværende timetal, så derfor mener du ikke at du pt behøver at blive sat ned i timetal..
Så har du flyttet fokus.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 16:57   #5
msmv
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
msmv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Du fortæller bare at du gerne vil yde dit bedste, og at du helt klart kæmper alt hvad du kan for at bevare dit nuværende timetal, så derfor mener du ikke at du pt behøver at blive sat ned i timetal..
Så har du flyttet fokus.
Tak for svar, ja det var godt sagt, lige sådan jeg har det.
Jeg har det med at gå i sort til de samtaler, så tak for de ord, dem tager jeg med mig.

Mvh MSMV
msmv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 17:16   #6
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
da jeg var i fleksjob kom eller ringede job konsulent også en gang i året..tror han kom 1 gang og så fremad kunne jeg selv vælge..om det skulle være møde eller pr tlf..

det er ikke kun for at snakke timer,.,men generelt for at høre hvordan det går - om der er spørgsmål - noget der måske skal ændres..
du behøver ikke være nervø's...det er mere et hygge visit - sådan følte jeg det..,for er der problemer kunne man jo altid ringe til vedkomne..

nu er det ved at være nogle år siden jeg var i fleksjob og regler kan være ændret på det punkt også..men det var noget der skulle gøres,..
har du måske brug for hjælpemidler mv er det også der man kan nævne det...¨

ønsker dig held og lykke

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 19:31   #7
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Du fortæller bare at du gerne vil yde dit bedste, og at du helt klart kæmper alt hvad du kan for at bevare dit nuværende timetal, så derfor mener du ikke at du pt behøver at blive sat ned i timetal..
Så har du flyttet fokus.
Genialt pip
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 20:13   #8
zaza
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2014
Indlæg: 27
Styrke: 11
zaza er ny på vejen
Prøve at slappe af og følge de gode råd du har fået herinde.
Du skal ikke være nervøs, det sikkert en rutine samtale.
Det kun dig der ved hvad din krop kan eller ikke kan klare, det må du formidle videre
zaza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-03-2014, 20:34   #9
msmv
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 28-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 15
msmv er ny på vejen
Tak for jeres opbakning jeg prøver at slappe lidt af, og må se hvordan det går. Tak for rådende herinde fra. Skønt med jeres opbakning.

Mvh MSMV
msmv er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension