K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2013, 19:16   #921
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Post

Hjemmeside opdateret d. 13. februar 2013

Hvis ikke borgmesteren indrømmer sine/kommunens fejl, klarer jeg det ikke længere!

(Hverken socialminister eller borgmester vil besvare breve her 12 år efter "MISBRUG" af lægekonsulent!)

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 17:19   #922
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Benny Gerhard Se meddelelser
Hjemmeside opdateret d. 13. februar 2013

Hvis ikke borgmesteren indrømmer sine/kommunens fejl, klarer jeg det ikke længere!

(Hverken socialminister eller borgmester vil besvare breve her 12 år efter "MISBRUG" af lægekonsulent!)

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm

Karen Hækkerup https://www.facebook.com/k.haekkerup?fref=ts

Citat: Karen Hækkerup Jeg besvarer gerne breve, men kan ikke svare her på fb. Der er heldigvis nedgang i svartiderne på borgerbreve, men det kan desværre godt tage noget tid. citat slut:

PS: Kære Karen Hækkerup. - Du har jo tidligere afvist, at besvare mine breve! - Du kan jo til den tid se i nyhederne hvordan det gik!
___________________________

Søborg den 15.02.2013

Gladsaxe Kommune
Psykiatri- og Handicapafdelingen
Rådhuset
2860 Søborg

Kære xxxx

Hermed arbejdssedler for februar 2013

Som meddelt Borgmester Karin Søjberg Holst i brev den 13.02.2013, indsender jeg lønsedler i dag den 15. februar 2013, hvis hun ikke har reageret på medsendte brev.

Borgmesteren har endnu ikke i – Mail eller i Post – besvaret mit brev i dag fredag den 15. februar kl. 13,00.

Det betragtes hermed som en accept på, at hun ikke agter at stå til ansvar for, at hun har ødelagt mit liv!

PS: Derved kommer hun til at stå til ansvar for følgerne af, at jeg dagen efter min fødselsdag tirsdag den 19. februar 2013 afslutter et ”smadret og uværdigt” liv.

Hun vil som borgmester blive draget til ansvar for det skete, da hun er ansvarlig for borgernes sociale retssikkerhed i kommunen.

Hun har ”løjet” om mit helbred, og brugt sin magt til at ”misbruge” en lægekonsulent til at omgå socialministeriets ”RETNINGSLINJER” for lægekonsulenter, og få ham til at ”skrotte” lægeerklæring fra min egen læge.

Kopi til Borgmesteren
” ” B.H.S
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 18:43   #923
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Ej Benny, det er da ikke rart at læse!!!
Jeg kan se, at du har kæmpet længe! Har du prøvet at kontakte et dagblad, fx ekstra bladet, som kan skrive om din sag?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2013, 18:49   #924
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Siger du, at du vil tage dit eget liv?
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 10:10   #925
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Ej Benny, det er da ikke rart at læse!!!
Jeg kan se, at du har kæmpet længe! Har du prøvet at kontakte et dagblad, fx ekstra bladet, som kan skrive om din sag?
Ja men flere gange forgæves.

Jeg skal finde et medie!

Citat:
Oprindeligt indsendt af ladytass Se meddelelser
Siger du, at du vil tage dit eget liv?
Jeg har ikke haft et værdigt liv i mange år, efter at Gladsaxe Kommune løj om min funktionsevne, så jeg ifølge sagsbehandler og lægekonsulent ikke var berettiget til hjælp!

Det kostede mig min ellers "tidligere" gode førlighed som handicappet!

http://www.benny-g.dk/

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm

Strasbourg :http://www.benny-g.dk/diverse.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 11:30   #926
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Jeg ved at du kæmper hårdt for din sag Benny. Kender en som lige har været i Ekstra Bladet, han prøvede utallige gange at maile til dem, og fik intet svar. Til sidst sendte han en sms, og den bed de på. Måske en idé til dig?

Jeg skal ikke dømme dig hvis du påtænker at tage dit eget liv, men jeg syntes det er mega trist hvis du vælger den løsning, men kan godt forstå at kampen mod systemet kan dræne en for livslyst.

Findes der virkelig ikke en anden løsning? Skal du ikke vente og høre hvad de sidste klager siger fra EU, eller Strassburg? Nok forkert stavet.

Jeg føler mig faktisk lidt lost når du skriver sådan. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 12:46   #927
misse
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2013
Indlæg: 13
Styrke: 12
misse er ny på vejen
ked a det

Kæreste ven dog, det er da sørgeligt at læse du vil tage dit liv.
Jeg har selv levet med en far som har sagt det samme mange gange, og det har været svært fordi ingen ord kan hjælpe.
Jeg vil ikke prøve at tale dig fra det, men du skal vide at jeg vil tænke på dig, og håber at du vælger en løsning som ikke skader din familie.
Jeg lavede en aftale med min far om at han skulle sende mig et tomt brev, så jeg viste at nu var det nu......brevet kom aldrig. Min far døde her før jul og det var godt for ham.
Vi lavede en aftale om at mødes lige inden for porten, så der venter han på mig.
Jeg håber selvfølgelig at det vil gå dig godt uanset hvad du vælger.
Hvis du tager afsted, så hils Kaj fra mig, han sidder ved den store sten til højre.

Kærligst misse
misse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2013, 13:00   #928
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Jeg ved at du kæmper hårdt for din sag Benny. Kender en som lige har været i Ekstra Bladet, han prøvede utallige gange at maile til dem, og fik intet svar. Til sidst sendte han en sms, og den bed de på. Måske en idé til dig?

Jeg skal ikke dømme dig hvis du påtænker at tage dit eget liv, men jeg syntes det er mega trist hvis du vælger den løsning, men kan godt forstå at kampen mod systemet kan dræne en for livslyst.

Findes der virkelig ikke en anden løsning? Skal du ikke vente og høre hvad de sidste klager siger fra EU, eller Strassburg? Nok forkert stavet.

Jeg føler mig faktisk lidt lost når du skriver sådan. Indiansummer
Tak, til dig og misse (indlæg redigeret), men du - og ingen andre - skal føle sig "lost", da det er min egen kamp mod SYSTEMET!

Jeg holder dig/jer bare orienteret, da der er mange der fysisk og psykisk nedgøres af kommunernes "misbrug" af lægekonsulenter!

Strasbourg bliver opdateret, hvis det går galt. Staten skal straffes for sit menneskerettilghedsstridige brug af lægekonsulenter, og det kan jeg bidrage til. Et fortsat liv på smertestillende piller, vill være mit nederlag.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 16-02-2013 kl. 13:05.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2013, 16:14   #929
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Besked/ oplysning til Socialminister Karen Hækkerup.

Kære Borgmester og byrådsmedlemmer i Gladsaxe Kommune.

Indrøm at kommunens sagsbehandler har løjet vedrørende sine oplysninger til lægekonsulenten, og at han derved er blevet "misbrugt" i henhold til "retningslinjer" for lægekonsulenter, da han derved tilsidesatte mine helbredsoplysninger fra min egen læge!

Hvis borgmester og Byråd ikke magter, at indrømme begåede helbredsbetingede fejl der har kostet min førlighed som handicappet person, så koster det også mit liv!

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2013, 20:23   #930
ladytass
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2011
Indlæg: 144
Styrke: 13
ladytass er ny på vejen
Hej Benny

Jeg har virkelig tænkt meget på dig. Er lidt i syv sind for føler, at jeg burde gøre noget, men jeg aner ikke hvad. Din historie er skræmmende og gør mig virkelig ondt at læse din historie. Tænk at du må lide sådan efter en ulykke, som en anden indragede dig i. Du fik aldrig et valg
Jeg er meget ked af, at du har tænkt dig at ende det hele onsdag. Jeg håber hjælpen kommer inden. Jeg kan sagtens forstå dine tanker. Kan sagtens forstå, at du opgiver din kamp.
Puha synes godt nok det er hårdt at sidde og skrive sådan til dig uden at kunne hjælpe.

Er der noget vi herinde kan gøre? Noget du ønsker?

Ikke at det kan bruges til noget, men vil ønske dig en god fødselsdag imorgen. Mine tanker er hos dig.
ladytass er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension