K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-01-2010, 14:31   #571
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
ej de 5 år kan de vel kun påberåbe sig, hvis benny aldrig havde brokket sig.. han har jo klaget masser af gange. Ellers må vi alle til at råbe højt med i kor.. så nogen kan lytte..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 15:46   #572
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
Mener desværre også at 5 årsfristen gælder for kommunerne, så de har vel efterhånden vundet via deres uretfærdige smøl
Omgørelsen af Gladsaxe Kommunes handlinger fra Det Sociale Nævn, kom i maj 2005, og vi er kun i januar nu.

Det burde være Det Sociale Nævns pligt at oplyse mig om mine rettigheder, da det er nævnet der dømmer Gladsaxe Kommune som tabere!


Såvel som man oplyser borgerne om ankeinstancer i sociale sager, bør man også meddele borgerne deres rettigheder, ved vundne sager!
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-01-2010, 16:03   #573
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Fuldstændig enig. Erfaringsmæssiget skal vi nok råbe meget da Gladsaxe Kommune og andre har det med at være meget tavse. Så længe det ikke drejer sig om madpakker eller cykelstier, så mister folkedybet desværre hurtigt interessen.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 12:02   #574
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Jeg har skrevet nyt øverst på min hjemmeside!

http://www.benny-g.dk/index.htm

Historie: http://www.benny-g.dk/historie.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 12:37   #575
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Benny håber da at du har heldet med dig denne gang , men med alt hvad der har været fremme i medierne og den kvindes (KE ) arrogance kan man jo godt komme i tvivl ...

Men krydser da alt der kan krydses
  Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 18:30   #576
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Klokken cirka 17.25 omtalte Line Barfoed Benny og det manglende gasfyr.

Debatten fortsætter. Emnet er, om kommunerne får flere penge, fordi der er flere handicappede.

Så du er IKKE glemt, Benny.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 19:17   #577
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Klokken cirka 17.25 omtalte Line Barfoed Benny og det manglende gasfyr.

Debatten fortsætter. Emnet er, om kommunerne får flere penge, fordi der er flere handicappede.

Så du er IKKE glemt, Benny.


Hejsa zuza

Hvor var det omtalt?
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 20:26   #578
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
@Benny (indtrædelse for Zuza). Tror det var Dagens folketingsdebat med Line Barfod fra Enhedslisten som spørger (i spørgetiden)
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-01-2010, 21:25   #579
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, det var i Folketinget.

Man kan se det på nettet som genudsendelse i aften klokken 22.00.

Her: http://www.ft.dk/Aktuelt/FolketingetLive/Video1.aspx

Ellers plejer der at blive skrevet et referat af dagens møder, som lægges på www.ft.dk på et senere tidspunkt - vist om et par dage.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-01-2010, 19:55   #580
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Benny Gerhard til line.barfod (mail)

Hej Line

Jeg fik oplyst dette fra K10 Debat i går den 20. januar. Hvor kan jeg "høre" eller læse det?

Sådan ser min forside ud på min hjemmeside i dag. http://www.benny-g.dk/index.htm

Mvh. Benny Gerhard


Line Barfod til mig (mail)


Kære Benny

Det var i spørgetiden i folketingssalen i går. Jeg stillede spørgsmål til indenrigs- og socialminister Karen Ellemann. Hun mener det er kommunernes ansvar at styre udgifterne også selvom der bliver flere handicappede. Du kan læse referatet på folketingets hjemmeside.

Jeg fortæller om din sag alle de steder jeg kan.

Mange hilsner


Line
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Læger uden "ansvar"! "systemets" sparebøsse. Benny Gerhard Lægekonsulenternes Rolle 3 17-10-2010 04:43
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension