K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2008, 19:16   #1
sargaanja
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2008
Lokation: ikast-brande
Indlæg: 3
Styrke: 0
sargaanja er ny på vejen
Question Invaliditetsydelse

hej jeg vil gerne lige høre om nogen har et godt råd fordi der er noget jeg ikke forstår.
jeg sidder i en træls sag hvor jeg er igang med fleksjobansøgning. jeg har i 2002 fået bevilliget IY efter de gamle regler. jeg mener jo at det må betyde at man allerede der har vurderet min erhvervsevne - dette sagde jeg til min sagsbehandler , men hun sagde at det kigger man ikke så meget på for der jo mange ting der kan have ændret sig - blevet bedre f.eks ( skal siges jeg har en kronisk sygdom og har været syg i 23 år.)
jeg forstår simpelthen ikke at de kan komme udenom denne kendelse.
er der nogen der ved noget.
sargaanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2008, 19:26   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hej sargaanja

Hm, det er lidt svært for mig at svare på for jeg er ikke lige fuldt ud klar over din historie MEN jeg kan da som pkt 1 anbefale dig at søge aktindsigt(hvis du ikke allerede har gjort det)
Der er et rigtig godt link her på siden(under nytttige links)ang aktindsigt og det kan varmt anbefales

Hm, jo umiddelbart skulle man jo mene at kommunen ville anerkende at du har en nedsat erhvervsevne men det skal jeg ikke kunne sige, desværre.
I dag er det ikke så meget diagnoser man kigger på men din reelle resterhvervsevne, som jeg forstår det

Jeg er sikker på at der er en del andre herinde som kan råde dig, hav blot lidt tålmodighed

__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
invaliditetsydelse Rif Spørgsmål ang fleksjob 1 25-03-2010 18:15
Invaliditetsydelse/folkepension Tovery Alt det andet 4 26-11-2009 19:13
Invaliditetsydelse/folkepension Tovery Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 08-06-2009 19:29
Invaliditetsydelse samtidig med fleksydelse Lis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 27-05-2008 15:28
Invaliditetsydelse ved pension ??? marlin Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 23-06-2007 22:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension