K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-03-2011, 11:41   #11
queet
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2011
Lokation: haslev
Alder: 51
Indlæg: 8
Styrke: 0
queet er ny på vejen
efter hvad jobkonsulenten siger så ligner det en pension efter hendes mening, men SB har jo også noget at sige i denne sag, den ligger ikke helt ved Jk, men ressurce profil er opdateret så venter bare på svar....
queet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 09:38   #12
queet
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2011
Lokation: haslev
Alder: 51
Indlæg: 8
Styrke: 0
queet er ny på vejen
kan ikke komme i kontakt med min sb har prøvet i over længer tid, sidst hun ringet til mig, var at der manglet lidt og hun ville ringe efter en uges tid og nu er der gået 14 dage, har lagt jeg ved ikke hvormange bedsker til hende på hendes telefonsvare..... det er furtret og man er ved at bryde sammen.

ud over det har jeg igen været ved en rematolog og han kunne ikke gøre noget med min ryg, andet end jeg skal lave ryg øvelser ( hvilket jeg har gjort i 3 år nu hver dag) og bare efter en gå tur på max 5 km i går kan jeg næsten ikke gå idag, det er lige til at græde over, hvilket jeg også har gjort, selv de piller jeg får hjælper ikke mere og min læge ( nar) siger at det må jeg bare leve med, og jeg kan ikke få stærker piller end dem jeg får, og jeg tog dem her kl 6 i morges og nu er kl ved at være 10 og de har ikke virket endnu.
jeg har været inde og læse om min ryg lidelse og man kan blive opr for det ( dvs at få metal i ryggen til at rette den ud) ringer til læge og siger det, men nej det kan man ikke for det er ikke den samme skoliose som den de opr for, jeg mener at hvis man har skoliose så er der vel kun en skoliose, eller ?

af det jeg har læst mig frem til så er det lige meget om man er ung eller gammel så burde det være ens skoliose ( s formet rygsøjle )
nogen der har nogen gode råd pleaes kom med dem
queet er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-05-2011, 23:51   #13
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Queet.

ang.
Citat:
kan ikke komme i kontakt med min sb har prøvet i over længer tid
, så virker dette måske: ring til reception, bed om blive stillet ind til SB, når dette igen ikke giver pote, spørger du, du pænt om hvornår vedkommende er til at træffe, du får sikkert flg. svar: indenfor tlf.tiden, du siger derpå stadig pænt at det har ud forsøgt mange gange, hvad du så kan gøre, du får sikkert svar: at du kan blive ved med at prøve, derfpå spørger du pænt om SB's teamleder navn og tlf.nr., fordi du jo må have kontakt til nogen eft. så mange gange forgæves ringen. Hvis denne samtale strækker sig over et pænt stykke tid, og du sørger for at receptionist husker dit navn og tlf.nr. og din SB's navn evt. ved at bede vedkommende at gå på pc'er for at se om SB ikke er syge el. har ferie, så så kan der opstå den mulighed, at receptionist går til din SB og siger du nu har eft.sprugt teamleders navn og tlf.nr., og så får du en opringning.

Hvis du er til mer kamp fra start tager du navn og tlf.nr. på teamleder, og spørger denne hvorlænge du, som borger skal vente på en kontakt tilbage fra SB.

ang.
Citat:
ung eller gammel så burde det være ens skoliose
. Hvis en skoliose opdages tidlig, så er der mulighed for mindre reversive behandlingsformer. Hvis skoliosen ikke er så udtalt, så vil en operation næppe komme på tale. Men mange gange har man også andre problemer m. ryggen f.eks. torsion, hvorved man kan have speicelproblematik i de områder hvor torsionen er størst dvs. hvor den øvrige rygrad er "normal" el. om du vil "lige". Det er derfor væsentlig at man har fået foretaget gode røngtenbilleder, hvor det også er muligt at kunne afdække evt. torison, da dette øger ens problematik for ikke at tale om smerter.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-05-2011, 17:58   #14
queet
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2011
Lokation: haslev
Alder: 51
Indlæg: 8
Styrke: 0
queet er ny på vejen
endelige fik jeg kontakt med SB og hun sage at flex job ville jeg ikke kunne klare, og hun manglet bare en enkel ting fra lægen også kunne min sag sendes i pensionsnævnet/ teamet med henblik på en FP..

har også i dag snakket med hjælpemiddels centralen og der vil jeg blive kontaktet i løbet af 8 uger til en vudering af hvilket hjælpemiddeler jeg mere skal have i hjemmet, jeg har nu en rollator, som jeg bruger meget men når min arm driller bruger jeg min cykel ( hvor jeg trækker den med den ene arm) da det er lige svært at gå med rollator med en arm...

er lidt glad i dag nu ser der tro´s alt noget
queet er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min livshistorie kort fortalt: Staten ødelagde alt logikeren Politik og Samfund 8 21-07-2011 10:12
min historie om pension i kort udgave MizzHope De Unge 10 24-09-2010 11:18
For at gøre en lang historie kort...eller lang... chico Din historie 5 12-02-2010 10:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension