K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Er det overhovdet til at få fleksjob?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-07-2010, 23:46   #1
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
håber på et flex job men ved ikke hvor svrt det er at få

hej er ny her på siden så håber der er nogle der kan hjlpe mig. er en ung mand på 32 somre. det hele startede med jeg som 12 årrig blev misbrugt sexuelt af et familie medlem. efter den tid har jeg døjet med gentagende depresioner og angst perioder. har også haft selmord i familien min søster tog sit eget liv for år tilbage.

måtte da jeg havde været i lære i 3 år opgive min læreplads pga depresion og mobning.

har haft flere jobs hvor jeg har været ansat hvor jeg er gået ned med stress og depresioner. og derefter blevet fyret pga fravær

i 2005 fik jeg konstateret deabetis 2 man fandt ud af at jeg nok havde haft det i længere tid og det var så slemt at jeg efter et halvt år kom på insulin. det går fint nu. mine blodsukre er stabile. problemet er at mine jeg har fået konstateret kronisk nyre svigt pga den dårligt regulerede sukkersyge. så jeg er nu tilknyttet et nyre ambulatorie hvor jeg jævnligt går til kontrol. har fået at vide jeg inden længe skal regne med at komme i dialyse og muligvis have en nyretransplantation.

mine dårlige nyre bevirker at jeg det sidste år hver 2 eller 3 måned får et anfald urinsyre gigt det er så pinefuldt når anfaldene står på og de varer fra en til 3 uger hvor jeg er total i smerte*******, jeg må ikke tage nogle smertestillende da det går ud over min nyre funktion, så er ude af stand til at lave noget når det står på. mine ben fødder ankler blir hvede og er så ømme som bylder når der er udbrud. samtidig har jeg et blodtryk der er alt for højt pga mine dårlige nyrer så det en rigtig ond cirkel


den 11 januar 2010fik jeg en blodprob i hjertet og blev indlagt på sygehuset fik lavet en kranspulsåre operation som viste af det kun var en lille blodprob og jeg ikke havde forkalkede åre. er efterfølgende kommet i medicinsk behandling for forebyggelse af blodprobber

men angsten er nu værre end aldrig før er konstant bange for at blive mere syg end jeg er er begyndt til psykolog for at få noget hjælp og det er det bedste jeg har gjort i nyere tid.


idag den 5 juli var jeg så kaldt på jobcenteret til møde ang min sygedagpenge periode falder for varrighed den 31 aug. jeg forklarede at jeg ved jeg aldrig kunde forestille mig at komme tilbage på arbejdsmarkedet på fuld tid, men gerne ville have et flex job hvis det kunde lade sig gøre. så nu skal jeg have lavet en resurse profil,
jeg er i tvivl om jeg i det hele taget kan klare et flex job men ville gerne jeg kunde holde til det. sagsbehandleren sagde de skulle indhente papire fra div læger og sygehuse.
hun sagde samtidig at hun skulle til at på sommerferie så hun kunde ikke love mig min sag ville være afgjort inden udløbsfristen. hvilket hun sagde ville gøre at jeg ikke kunde få flere sygedagpenge kan det være rigtigt troede der skulle være truffet en afgørelse.

mit store spørgsmål er om jeg kan blive vissiteret til et flex job eller hvor syg man skal være er det pension eller er der stadig håb for mig som evt flexjobber håber i kan hitte rede i alt det her forstår godt hvis det virker lidt forvirret det afspejler mit liv for tiden. håber i kan hjælpe mig mvh nikko...
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 09:30   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej nikkoshadow og velkommen til siden

Du skriver du er ved at falde for sygedagepenge grænsen og at der nu skal laves en ressourceprofil ?

Har du været i arbejdsprøvning har der overhovdet været opfølgning på din sygedagpenge sag ? det lyder underligt det du skriver ..

Det skulle der have været lavet for lang tid siden du kan ved at læse her http://www.k10.dk/index.php?pageid=sygedagpengestop se hvordan det skal gøres og hvad der skal være opfyldt hvis og når de stopper dine sygedagpenge feks står der sådan her ...


Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
Det vil sige at har du ingen ressourceprofil så kan de ikke stoppe dine sygedagepenge pga varighedsgrænsen ... og den ressourceprofil skal være godkendt og partshørt af dig inden stop af sygedagpenge...

De ting du skriver og som jeg formoder er godt og grundigt lægedokumenteret kan jeg slet ikke se hvordan der kan være tvivl om at du ikke vil kunne klare det ordinære arbejdsmarked det vil sige at kommunen burde vide at du ikke kommer tilbage men at de skal finde ud af om det er fleks eller pension du så skal have og når du er der så er der forlængelse mulighed efter den her
Citat:
§27 stk 4) den sygemeldte ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked, men det endnu ikke er endeligt afklaret, om den sygemeldte vil være berettiget til et fleksjob eller til førtidspension, således at sygedagpengeperioden forlænges i op til 26 uger,«
du skriver

Citat:
mit store spørgsmål er om jeg kan blive vissiteret til et flex job eller hvor syg man skal være er det pension eller er der stadig håb for mig som evt flexjobber håber i kan hitte rede i alt det her forstår godt hvis det virker lidt forvirret det afspejler mit liv for tiden. håber i kan hjælpe mig mvh nikko...
Ingen kan sige om det kan lade sig gøre for nogen gang træffer kommunen en hovdet under armen afgørelse men jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne få (selv om jeg ved at det med periodevis lange sygdomsperioder og dialyse osv kan være svært at finde fleksjob da det kræver at man er rimlig stabil ) men det vigtigste i din sag er at der bliver sagt fra læge side at du er stationær altså at der ikke er mere at gøre ...

Har du det fra læger af (spørger fordi jeg selv har en bror med de samme sygdomme som du og ved ham fik de ham på rette køl igen , det vil sige hans nyre fungere nu som de skal og han er opereret for blodprop i hjertet men han har så været med i et eller andet forsøgs program og fungere i dag ganske normalt men har ikke nogen psykiske diagnoser heller ) så du skal have noget hvor der står at det er stationært og at der ikke kan gøres mere og jeg kan forestille mig der skal hentes papir fra psykolog psykiater ...

MEN når det er sagt så ville jeg hvis jeg var dig lægge alt fokus på lige nu at sørge for at de ikke lukker for dine sygedagpenge for selv om du bliver visiteret til fleks så forbliver du på kontanthjælp hvis først du havner der og IKKE kontanthjælp...


Jeg ville gøre følgende hvis jeg var dig ...

Gå om under nyttige link og hente aktindsigtserklæringen til kommunen og send den

På den måde kan du se hvad kommunen ligger inde med omkring dig og hvad de har skrevet om dig og ikke mindst hvilke papir de har og ikke har og hvad de har lavet i den tid du har været sygemeldt og hvad de ikke har lavet for det lyder som sjusk de har lavet med din sag , en ressourceprofil skulle have været lavet i starten af perioden og ikke først når de vil lukke for dine sygedagpenge ...

Når du så er under nyttige link så skal du også

Tage aktindsigtserklæringen til læger

Den skal du så sende til ALLE læger der har haft med din sag at gøre , de papir tager du så kopier af (dem der er relevante) og sender til din sagsbehandler med besked om at de skal lægges i din sag, du kan lige opsumere på et stykke papir hvad div diagnoser er og hvad de betyder for dig og dit liv, på den måde kan kommunen ikke fedte den af på læger og hospitaler med besked om at de ikke vidste det og du ved hvad de har liggende omkring dig ...

Og sidst men ikke mindst skriv til den person du har været til samtale ved og send det som cc til evt leder


I det brev skriver du noget ala

Citat:
Til (navn )

Du oplyste mig på mødet den 5 Juli om at der nu skulle laves en ressourceprofil på mig da jeg ikke selv mener at det er muligt for mig at komme tilbage til ordinær arbejde, samtidig oplyste du mig om at det ikke var sikkert at man kunne nå at afklare min sag fordi DU skulle på ferie og at jeg derfor nok kunne regne med at få stoppet mine sygedagpenge...

Jeg har nu snakket med anden side da jeg ikke kan få over min forstand hvordan kommunal medarbejders ferie kan have indflydelse på min økonomi og mine sygedagpenge og sagsbehandling og jeg må indrømme at jeg er målløs over de ting der er blevet fundet ud af , derfor har jeg nogen ting jeg ønsker at få oplyst og gentaget af dig på skrift så der ikke senere opstår misforståelser om hvad der er blevet sagt og oplyst ..

For det første jeg forstod på dig at der nu skal laves en ressourceprofil men at det ikke er sikkert at den kan nå at blive færdig pga din ferie og at man så vil lukke for mine sygedagpenge...
er det rigtigt forstået ?

Hvis det er så vil jeg gøre opmærksom på sygedagpengeloven som foreskriver

§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.


Hvis jeg har forstået dig korrekte så er arbejdsevnemetoden den der skal tages i brug nu og jeg har så snakket med andre og fået forklaret at den ressourceprofil skulle have været lavet i starten af sygedagpengeperioden og ikke i slutningen, det er den der skulle have været med til at afklare hvorvidt jeg kan vende tilbage til ordinær arbejde eller ej , lige som det er den der skulle have været med til at finde ud af hvad der nu skal ske ...

Så som jeg læser og har fået det forklaret så har i ikke mulighed for at stopper mine sygedagpenge før end ressourceprofil forfindes og den er opdateret og partshørt ved mig ...

Hvis du ikke er enig med mig i dette så vil jeg meget gerne have en tilbagemelding på det samt på skrift hvor i loven du kan henvise til når man lukker mine sygedagpenge ...

Og jeg gør opmærksom på at jeg beder om aktindsigt (se vedlagte erklæring)

MVH
Nikko du skal nok lave noget om i den for jeg kender ikke nok til din sag til at kunne skrive en helt nøjagtig og jeg gætter bare på samtalen mellem jer ud fra hvordan jeg ved det plejer at foregå, men dine sygedagpenge er helt klart det du skal bekymre dig om nu, havde de fulgt dig op som de skulle burde du for nuværende være klar over om det var pension fleks § 56 eller revalidering eller hvad der skulle ske ...

Men du skal ikke bare sætte dig og vente på at de lukker dine sygedagpenge for at bibeholde dem til din sag er afklaret kan være det der gør foreskellen på kontanthjælp og ledighedsydelse hvis det ender med fleks ...
  Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 12:21   #3
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
hej tusind tak for de svar. kan se jeg skal til og igang med en helt masse ting.

de har ikke holdt opfølgnings samtaler og har ikke været i noget prøvning det eneste var de sendte mig på noget der hedder csl. og der kunde jeg ikke holde til at være og der var min sagsbehandler inde over og sige okay for jeg holdte der nede.

når du skriver aktindsigt skal jeg så søge det ved min sagsbehandler og læge samt div sygehuse rundt hvor jeg går.


og hvis de lukker for mine dagpenge til 31 aug så forbliver jeg på kontant hjlp selvom de vissitere mig til et flex job eller får man det der hedder flex ydelse.
kontanthjælp kan jeg ikke få da jeg er gift. hun sagde min sagsbehandler at jeg ville få med tilbagevirkende kraft hvis min sag om flex blev godkendt er det rigtigt.

den resurse profil er det en jeg selv skal lave for fik nogle papire hvor der står resurse profil på som jeg skulle aflevere hurtigst muligt.

tror du fagforeningen ville kunde hjlpe mig i sådan en sag her for er mega dårlig til alt sådan noget her.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 13:26   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af nikkoshadow Se meddelelser
hej tusind tak for de svar. kan se jeg skal til og igang med en helt masse ting.

de har ikke holdt opfølgnings samtaler og har ikke været i noget prøvning det eneste var de sendte mig på noget der hedder csl. og der kunde jeg ikke holde til at være og der var min sagsbehandler inde over og sige okay for jeg holdte der nede.

når du skriver aktindsigt skal jeg så søge det ved min sagsbehandler og læge samt div sygehuse rundt hvor jeg går.
Under nyttige link ligger der en aktindsigts erklæring både til kommune og den sender du til din sagsbehandler og så ligger der en til læge og den sender du til samtlige behandlere du har været i kontant med, og du skal så have kopi af alle dine papir inden for ti kalender dage ...

alt relevant sender du så til kommune så ellers kan du temmelig sikkert regne med at de vil hævde at de ikke vidste de forskellige ting (og godt nok fordi de ikke har holdt de lov krævet samtaler men det tager de ikke så tungt )



Citat:
og hvis de lukker for mine dagpenge til 31 aug så forbliver jeg på kontant hjlp selvom de vissitere mig til et flex job eller får man det der hedder flex ydelse.
kontanthjælp kan jeg ikke få da jeg er gift. hun sagde min sagsbehandler at jeg ville få med tilbagevirkende kraft hvis min sag om flex blev godkendt er det rigtigt.
Ja hvis først du ender på kontanthjælp så fobliver du der også når du visiteres til fleks, hvis du så er gift og ikke kan få kontanthjælp så kan du få noget der hedder særlig ledighedsydelse men det er lidt over 9000 kr før skat om måneden så kæmp med næb og klør for dine sygedagpenge det er kommunen og ikke dig der har sjusket med det her ...

Citat:
den resurse profil er det en jeg selv skal lave for fik nogle papire hvor der står resurse profil på som jeg skulle aflevere hurtigst muligt.
Mange kommuner bruger at lade folk udfylde deres ressourceprofil selv og derefter lave de deres del , det kan man godt hvis man vejledes i det og er tryg ved det , men en ressourceprofil skal være et samarbejde mellem borger og sagsbehandler lige som de ikke må stoppe dine sygedagpenge før end du er partshørt i den ...

Du kan godt sætte dig ned og udfylde de tolv punkter selv (gerne sammen med en der kender dig godt for du glemmer med garanti noget ) og det er vigtigt at få alle selv små detaljer med sådanne ting som feks hvordan din hverdag påvirkes af din helbreds situation osv ..

jeg kan kun anbefale dig at læse denne her meget nøje http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet den er lang men tro mig i sidste ende er det hvert et minut værd

Grunden til at din sagsbehandler har sagt til dig at du skal skynde dig at udfylde den er at de ved at de ikke kan lukke for dine sygedagpenge før end den profil forligger , og jeg ville også lige i en skrivelse få¨knyttet ind at der ikke er lavet arbejdsprøvning og der ikke er indhentet papir og at det gør din sag mere end uafklaret ...




tror d
Citat:
u fagforeningen ville kunde hjlpe mig i sådan en sag her for er mega dårlig til alt sådan noget her.
det vil de helt sikkert kunne hjælpe dig med (hvis de ellers er noget bevendt) men det er faktisk noget mange fagforeninger går ind og hjælper med så er du i fagforening så skynd dig at få en tid ved dem så de kan gå ind i din sag, din kommune lyder som om de køre efter devisen går den så går den , men mange gange kan man få dem til at tænke sig om ved feks at skrive en skrivelse som den jeg lavede et udkast til , for så vil de blive opmærksom på at du sætter dig ind i loven gør indsigelser og at de vil få en anke på bordet ved et stop på sygedagpenge og så har de en grim vane med at gå videre til den næste borger som ikke har ressourcer eller evne til at sætte sig ind i tingene...

Desværre jokker de mest på dem som ikke kan slå fra sig, så skynd dig ned til din fagforening , skriv evt til din sagsbehandler at du ikke magter at skrive den ressourceprofil og at du skal have noget hjælp til det og gerne vil have en tid ... du kan henvise til dette her http://ast.kommuneinformation.dk/Pri.../P-036-04.aspx
  Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 16:29   #5
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
Unhappy

hej igen har netop aftalt et møde med en rådgiver på fagforeningen den 9 her på fredag. de ville også gerne hjælpe mig. er utrolig glad for du er så hjælpsom her inde på dette forum tusind tusind tak. rådgiveren vil søge akt indsigt både hos læger psykolog og psykriater od sygehuset de steder jeg har været og er i behandling.

som sagt er det rigtigt hvad du siger der skal gøres noget nu og her et andet spørgsmål er jeg har noget ferie til gode kan jeg holde det nu sådan hvis jeg holder 4 ugers ferie fra nu af får jeg så lagt den måned til bagefter eller hvordan forholder man sig til det.

er gået igang med min resurse profil det er noget der tager tid for vil bare have alt med.

det med min nyre sygdom du spurgte om det er varrigt det har jeg fået at vide at det kun går en vej den gale min blodprob har jeg ingen gener af bortset fra jeg har været indlagt med panik angst anfald efter da jeg troede jeg havde fået en ny blodprob. men det var psyken der var problemet der.


vil også gøre som du har sagt gøre kommunen opmærksom på at jeg er igang med at undersøge regler og love. for de prøver jo at slippe udenom hvor gærret er lavest.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2010, 23:22   #6
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
den resurse profil er svær syntes jeg for der skal jo skrives utroligt meget har været igang det meste af dagen.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 01:03   #7
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Hejsa..
du kan ikke holde ferie som sygemeldt. det vil de nogen gange tage som en raskmelding. du kan få udbetalt dine feriepenge, efter ferieåret, det står der mere om på bagsiden hvis det er feriekonto.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 09:23   #8
nikkoshadow
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: 8600
Indlæg: 99
Styrke: 15
nikkoshadow er ny på vejen
okay takker for svaret. er virkelig i vildrede for er i tvivl om jeg skal søge pension da jeg slet ikke føler der er noget håb for mig på arbejdsmarkedet. min egen læge har også sagt han tror det ender med det.

man skal vel vre rimelig stabil for at komme i flex og med nine dårlige nyrre og min depresion panikangst anfald. og mine mange udbrud af urinsyre gigt kan jeg så overhovedet passe et flex job.

inden for det sidste år har jeg haft urinsyregigt 5 til 6 gange og skal have hjælp til at gå på toilettet når det er i udbrud og et udbrud varer fra en til 3 uger hvor smerterne er så voldsomme at selv en voksen mand som mig kan sidde og tude så ondt gør det. jeg må ingen smertestillende tage da det går ud over min i forvejen dårlige nyrre så det er den hårde måde når det rammer.


er virkelig i tvivl om hvad jeg skal.
nikkoshadow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 10:54   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
De ting som du skriver her om urinsyregigt er ENORMT vigtige at du får med i din ressourceprofil , du skal se din ressourceprofil som det værktøj der skal fortælle kommunen hvordan du har det og hvordan du fungere, det er den som skal ende med en konklusion (som sagsbehandler skal skrive ) og hvis din sagsbehandler mener at du kan tage et fleksjob og det er det som det ender med så skal de kunne pege på hvilke jobmuligheder der er ...

Det kan godt være at du måske ender ud med at sagsbehandler siger at der ikke er fleksmuligheder, men ved at din kommune har smølet sådan med din sag står du væsentligt værre og dårligere , for hvis din profil havde været udfyldt fra start af og hvis den havde været det værktøj de havde brugt hele vejen så ville du højst tænkeligt allerede havde været i arbejds prøvning og på den måde ville i vide om der var noget håb, jeg sætter i første omgang min lid til din fagforening og deres hjælp (de kan sætte sig ned og læse din ressourceprofil sammen med dig ) og de kan kontakte kommunen det lyder på det du har skrevet som om de er villige til at gå ind i din sag og agere aktivt.


Kan godt forstå at du er nervøs men man skal se på sådan noget her som en proces først skal kommunen undersøge muligheden for en § 56 kan det ikke lade sig gøre så skal de tænke revalidering kan det så heller ikke lade sig gøre så skal de tænke fleks og først derefter kommer pension

Jeg kan godt forstå din uro, men lige nu skal du fokusere på at få alt med i din profil ..

Har du nogen spørgsmål ang at udfylde den noget som du lige lure over og som du ikke mener du kan skrive i det åbne så send mig en pb så skal jeg se om ikke jeg kan hjælpe dig med det ...

Du skal se din profil som en cirkel ..

et eks kan være hvis man feks har kronisk smerter som ikke kan sove pga smerter, oplever at smerter bliver værre pga søvn mangel som igen gør det endnu svære at sove og derfor har problemer med koncentration og hukommelse i løbet af dagen pga søvn mangel og derfor ikke kan gøre det og det i sin hverdag fordi hukommelse og koncentration er glippet osv osv..

Ved ikke om du forstå hvad jeg mener med eksemplet men det er det som profilen i min verden drejer sig om , det er jo en ressourceprofil de prøver igennem den at finde dine ressourcer og det er jo meget godt , jeg har haft en sagsbehandler som sagde hun ikke ville have negative ting med i min profil fordi den skulle jo bruges til at finde mine ressourcer men men alle mønter har jo to sider...

men du skal huske også at få de gode ting med , har du en god formuleringsevne og er god til at kommunikere med mennesker så husk at få det med så det ikke kun er det negative , men i det store og hele så skal man kunne kigge i den profil og finde ud af hvem og hvad du er hvad du kan hvor dine forcer er og hvor dine barriere er , og så skal man kunne kigge på barriere og sige kan den komme væk kan den fjernes og hvordan gør vi det ... til allersidst skal der være en konklusion fra sagsbehandler og den skal være begrundet og der mener jeg så at hvis det er så kan det jo være at slut konklusionen siger en pension , det er jo ikke til at vide for nuværende

Har din sagsbehandler sagt noget om hvornår den profil skal være tilbage til dem andet end hurtigst muligt ?

De kan ikke tillade sig at stresse dig igennem det fordi de har sjusket og du skal huske når den afleveres ved kommunen , så skal din sagsbehandler skrive kommentar til det du har skrevet og er h*n ikke enig skal h*n skrive hvorfor og så skal den tilbage til dig for kommentar , så jeg gad vide hvordan de vil kunne nå det , lad være med at lade dig stresse det er dem der ikke har lavet deres arbejde godt nok ...(ved godt det er nemmere sagt end gjort )
  Besvar med citat
Gammel 07-07-2010, 11:28   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser

og du skal huske når den afleveres ved kommunen , så skal din sagsbehandler skrive kommentar til det du har skrevet og er h*n ikke enig skal h*n skrive hvorfor og så skal den tilbage til dig for kommentar , så jeg gad vide hvordan de vil kunne nå det , lad være med at lade dig stresse det er dem der ikke har lavet deres arbejde godt nok ...(ved godt det er nemmere sagt end gjort )

Og du skal også huske, skriv den ikke under før du har set hvad sagsbehandleren skriver om dine kommentarer, skriv den ikke under før du kan genkende dig selv i den.

Hvis du oplever, at de presser dig til at skrive den under, så kan du gøre det, at du skriver under, og sammen med din underskrift skriver: "Set, men ikke godkendt".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
Forstår ikke brev mht ferie-håber nogen kan hjælpe? Sanne33 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 14-10-2012 21:44
hvor længe på flex jens-p hansen Spørgsmål ang fleksjob 8 07-11-2009 19:46
Hvor har i flex job henne KatrineB Dit og Dat 23 14-04-2009 22:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension