K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-03-2014, 09:35   #71
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Så skal du se at få henvendt dig.

Og nej, man skal selv henvende sig.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 14:25   #72
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Jeg har det vel ikke stadig når jeg er blevet fyret ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 15:50   #73
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Jeg har det vel ikke stadig når jeg er blevet fyret ?
Din opsparing er ikke gået tabt selv om du er blevet fyret.

Har Pen Sam ikke rettet henvendelse til dig i forbibdelse med at indbetaling til pensionen er ophørt?

Nu ved jeg ikke hvor længe det er siden du blev fyret. Der sker som regel det, at hvis der ikke indbetales til pensionen, så nedsættes forsikringsdækningerne drastisk efter 3 måneder.

Hvis dette er sket, så har du måske en mindre forsikringsdækning du kan få udbetalt løbende. Selv om det måske ikke er meget, så er det da også værd at tage med. Der kan også blive tale om udbetaling med tilbagevirkende kraft.

Der er ingen tid at spilde, ring til Pen Sam i morgen.

Mvh. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 18:29   #74
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Ej ja hvor fedt . Det vidste jeg ingenting om overhovedet. Det har de ikke oplyst mig da de skrev det brev med at det var ophørt ...


Jeg vil helt sikkert prøve at kontakte dem imorgen . Men er i sikker på at man kan det i netop pensam ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 21:29   #75
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Ej ja hvor fedt . Det vidste jeg ingenting om overhovedet. Det har de ikke oplyst mig da de skrev det brev med at det var ophørt ...


Jeg vil helt sikkert prøve at kontakte dem imorgen . Men er i sikker på at man kan det i netop pensam ?
Ok hvis de ikke har skrevet noget om forsikringer i brevet, så er der sikkert heller ikke nogen dækning. I brevet står der højst sandsynligt hvordan din pensionsordning er nu. Du har sikkert fået en ny police med de fremtidige dækninger og opsparingens størrelse.

Prøv at nærlæse brevet og forhold dig til de spørgsmål du måtte have. Ring så til dem i morgen og få forklaret hvordan du skal forholde dig.

Du kan også logge på pensionsinfo.dk, evt. via din netbank. Her kan du se hvad du har af pensionsdæknonger, herunder tab af erhvervsevne som er interessant her og nu. Du skal bruge nem id for at logge på.

Mvh. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 21:46   #76
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Det vil jeg helt sikkert gøre imorgen . Tusind tak for informationen . !:-)
Hvor er jeg altså glad for at i giver jer tid til alle mine dumme spørgsmål. Det er simpelthen så rart at have et sted at gøre af alle spørgsmål som trænger sig på .!
Jeg er ved at indskrive min uges dagbog i en email. Skriver i andre på når der er , voksentid " synes det ret så privat og ubehageligt at de han se .. Nåhhr .. Hun har nok gjort det eks. 10 gange i den her uge ...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 21:55   #77
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Det vil jeg helt sikkert gøre imorgen . Tusind tak for informationen . !:-)
Hvor er jeg altså glad for at i giver jer tid til alle mine dumme spørgsmål. Det er simpelthen så rart at have et sted at gøre af alle spørgsmål som trænger sig på .!
Jeg er ved at indskrive min uges dagbog i en email. Skriver i andre på når der er , voksentid " synes det ret så privat og ubehageligt at de han se .. Nåhhr .. Hun har nok gjort det eks. 10 gange i den her uge ...
Visse ting må høre under privatlivets fred

Du fortæller vel heller ikke hver gang du går ud og tager et glas vand.

Det kan også blive for udførligt.
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 22:05   #78
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Ja lige præsis . Problemet er bare det har en stor påvirkning på mine smerter så derfor jeg er lidt hmmm... Hmm...
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 22:25   #79
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser
Ja lige præsis . Problemet er bare det har en stor påvirkning på mine smerter så derfor jeg er lidt hmmm... Hmm...
Da jeg skrev dagbog i forb. med en arb.prøvning skrev jeg af og til en lille bemærkning om et og andet.

I dette tilfælde kunne det f.eks. være:
"I forb. med sexuel samkvem forværres mine smerter betydeligt, derfor foregår dette ikke så ofte, som både min mand og jeg kunne ønske."

Og så kan du jo tilføje, hvis det f.eks. er blevet endnu værre i forb. med arb.prøvningen, så der nu er endnu længere imellem det intime.

Det at have sex er jo en naturlig del af et parforhold og hvis det ikke fungerer påvirkes man af det på mange fronter.

I forb. med en arb.prøvning er det jo også vigtigt, at man ikke kører sig selv så langt ned, at man ikke kan nå, at restituere, så hvis arb.prøvningen påvirker dig så negativt, at du ikke er i stand til, at være intim med din mand, så er dette også et tegn på, at arb.prøvningen er for hård.

Set fra den vinkel, så er det relevant, at du skriver lidt om det, men evt. blot i et notat.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i gør "det", men jeg ville nok bare skrive hvad tid jeg gik i seng, hvornår jeg stod op, og så lidt om hvordan jeg havde det om morgenen. Altså ikke et ord om hvad der er foregået under dynen eller hvad der har gjort, at jeg den morgen havde det værre end morgenen før.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-03-2014, 22:52   #80
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Smiler ej så meget kunne jeg aldrig finde på at fortælle hende men er vel nød til at skrive det på. Jeg har valgt at opretholde vores sexliv så vidt som muligt men det har en meget negativ påvirkning på dagen og dagen efter så det er jo jævnt hele ugen ... Har hun ret til at sige at vi ikke må have så meget samliv ?
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension