K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-02-2014, 10:46   #51
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Pjeuha...ja jeg har også et par stykker...

Fik et brev hvor der stod at de påtænkte at fratage mig mine sygedagpenge da jeg ikke fulgte anbefalingen om fysiterapi....neden for i brevet står der at speciallæger og fysiterapeut har besluttet at stoppe behandlingerne hos fysioterapeuten da de ingen formål har før efter en operation...ja det var jo derfor at jeg ikke kom?

Fik også af vide engang at han (sagsformidlern) ikke mente at jeg kunne være syg da han kunne se at jeg havde været i bad????

Og da de stoppede sygedagpengene og vi lige havde sat huset til salg af samme grund sagde sagsformidleren " at vi skulle se det som en ny start og at jeg sikkert ville få det meget bedre "

Jeg er uddannet tandklinikassisten men har i resssourceprofilen både været anført som sygeplejerske og sosuassistent men som sagsformidleren sagde det er jo samme slags arbejde man udfører??
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2014, 22:57   #52
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Min Sagsbehandler sagde til mig at Jeg jo ikke var rigtig syg nok bare fordi mine arme og hænder ikke kunne arbejde for mit hoved fejlede jo intet..

Sad og overvejede om hun så mente jeg skulle til at arbejde med næsen eller hvad...
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2014, 07:24   #53
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
kom til at tænke på jeg var til samtale for nogen år siden ved anden aktør
hun sagde mit cv ikke var i orden fordi jeg i 2000-2005 havde arbejdet som bogholder i min mands virksomhed.

det kunne man ikke bevise, vi havde en virksomhed med 5 ansatte, hvor jeg lavet løn , moms og skat, jeg skulle skrive jeg var hjemmegående. spurte hende om det ikke var bedre med erfaring end jeg havde holdt fri, nej jeg skulle bevise mit arbejde ok lavet regnskabet sig selv
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2014, 16:08   #54
Haltefanden
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2012
Indlæg: 37
Styrke: 12
Haltefanden er ny på vejen
Jeg bliver også nød til at byde ind her, efter at have læst alle de små historier i er kommet med.

Min historie stammer fra dengang jeg var på vej ind i det psykiatriske system hvor jeg, efter at have været til 2 forsamtaler ved center for spiseforstyrrelser i århus, får følgende besked:
Du passer desværre ikke ind her, vi tror du har en personlighedsforstyrrelse. Jeg vil opfordre dig til at begynde til stavgang for så vil du sikkert få det meget bedre.
Jeg blev efterfølgende diagnosticeret med borderline, evasiv, dependent personlighedsforstyrrelse samt bipolar.
Jeg har stadigvæk til dato aldrig hørt om at stavgang kan kurere en personlighedsforstyrrelse
Haltefanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2014, 16:13   #55
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Haltefanden Se meddelelser
Jeg bliver også nød til at byde ind her, efter at have læst alle de små historier i er kommet med.

Min historie stammer fra dengang jeg var på vej ind i det psykiatriske system hvor jeg, efter at have været til 2 forsamtaler ved center for spiseforstyrrelser i århus, får følgende besked:
Du passer desværre ikke ind her, vi tror du har en personlighedsforstyrrelse. Jeg vil opfordre dig til at begynde til stavgang for så vil du sikkert få det meget bedre.
Jeg blev efterfølgende diagnosticeret med borderline, evasiv, dependent personlighedsforstyrrelse samt bipolar.
Jeg har stadigvæk til dato aldrig hørt om at stavgang kan kurere en personlighedsforstyrrelse
Grin, nå men det ku da være jeg sku begynde med stavgang hvis det kan kurere min bipolære sygdom hihi
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2014, 22:29   #56
frubipolar
Hvor skulle jeg ellers være
 
frubipolars avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2013
Indlæg: 176
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
frubipolar er ny på vejen
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af dansbo Se meddelelser
Grin, nå men det ku da være jeg sku begynde med stavgang hvis det kan kurere min bipolære sygdom hihi
HA, ha, ha... Så er jeg bestemt også med på stavgang... Er også bipolar...

Eller som min sb sagde "du skal bare have noget medicin, så du kan blive kureret.... "
__________________
Citat:
Life is short so... Kiss slowly - laugh insanely - love truly.

Førtidspensionist siden 1/9-2018.
frubipolar er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2014, 23:22   #57
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frubipolar Se meddelelser
HA, ha, ha... Så er jeg bestemt også med på stavgang... Er også bipolar...

Eller som min sb sagde "du skal bare have noget medicin, så du kan blive kureret.... "
Ja medicin og stavgang = vupti så er vi kureret, det er fandme smart!
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-02-2014, 09:23   #58
Tazoom
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 285
Styrke: 12
Tazoom er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frubipolar Se meddelelser
HA, ha, ha... Så er jeg bestemt også med på stavgang... Er også bipolar...

Eller som min sb sagde "du skal bare have noget medicin, så du kan blive kureret.... "
Min sagsbehandler havde også som fast indslag. "Kan du ikke bare få noget mere medicin?" .. Hør her dame, jeg tager i forvejen mere end max dosis og går til utallige kontroller fordi medicinen kan give hjerte og nyreproblemer, det ødelægger mit sexliv og giver mig umættelig appetit.

Men livskvalitet var ikke en menneskeret
Tazoom er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 00:19   #59
Jane_D
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-02 2014
Lokation: pt bosiddende Esbjerg
Indlæg: 11
Styrke: 11
Jane_D er ny på vejen
Hørte om en mand der havde fået sat benet af og til mødet med sagsbehandleren ved visitationen til hjælpermidler, sagde sagsbehandleren; "ja nu skal du jo huske på at det kun er midlertidig"
Overlægen der var med til mødet med manden og sagsbehandleren udbrød " vokser benet ud igen siden det er midlertidig - ja så må du hellere overtage min stilling siden du er så klog!!"
GG
Jane_D er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-02-2014, 00:57   #60
Tazoom
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 285
Styrke: 12
Tazoom er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jane_D Se meddelelser
Hørte om en mand der havde fået sat benet af og til mødet med sagsbehandleren ved visitationen til hjælpermidler, sagde sagsbehandleren; "ja nu skal du jo huske på at det kun er midlertidig"
Overlægen der var med til mødet med manden og sagsbehandleren udbrød " vokser benet ud igen siden det er midlertidig - ja så må du hellere overtage min stilling siden du er så klog!!"
GG
Godt han havde lægen med. Gad vide om de kære sagsbehandlere overhovedet har tid til at læse sagsakterne?
Tazoom er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension