K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-07-2011, 23:36   #81
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
Og jeg sparker lige til dig igen søde Jasch

www.osf-syd.dk


Lad Inge R tage over - så kan du tage dig af din sygdom - og Inge R. alt papirarbejdet / telefonsamtalerne / banken i bordet / og alt det andet der tynger !
Hun kan ALDRIG komme for tidligt ind i en sag !!!! - men hun kommer alt for ofte for SENT ind i en sag til at kunne gøre det hun er allerbedst til : nemlig at sikre borgerens ultimative rettigheder fra start til slut !
Alt for ofte er sagerne kørt godt og grundigt i ring - og så skal hun til at trævle op før hun kan strikke noget holdbart / stabilt / humant sammen igen !!!!!


Vibbe
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2011, 23:46   #82
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Vovse min sb og jeg har et meget anspændt forhold, da hun slet ikke ser mig syg, men kun mine udd. og tidligere erfaring, ergo man må ikke være "klog" når man er syg.
Den tror jeg mange af os er rendt ind i, "Du har jo et godt hoved" har mange sb'ere gjort mig opmærksom på.

Ja, men nu har jeg jo heller aldrig påstået, at mit hoved fejlede noget.

jasch, jeg synes du skal gøre brug af Vibbe's råd til dig.

Som situationen er lige nu, at kommunen vil have dig i en behandling, som din psykiater har "dømt" kontraindiceret, så er du simpelthen nødt til at gå aktivt ind i kampen.

Og tro mig, ofte er det først når borgeren selv begynder at sagsbehandle, at der begynder at ske noget fornuftigt.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 00:44   #83
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja er dybt taknemmelig for jeres råd, og vil osse gerne betale og kontakte den bisidder.

Jeg har som sagt en aftale med egen læge, og vil gerne høre hans mening, han har været meget behjælpelig indtil videre, men som han siger kan han jo ikke træffe nogle afgørelser.

Han har snakket min sag på kommunen til rundbordsamtale.

Det skal nok gå, sålænge jeg ved jeg har mulighed for hjælp i min sag.

Takker jer alle, hvor det luner, skal nok vende tilbage :-) kan jo ikke holde min kaje så længe af gangen.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 10:39   #84
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hej Jasch:

Du kan evt kopier Vovses skriv over i mail, og sende den til div.

Jeg synes at den er god, og de vil formedentlig trække i land på dette krav!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 10:48   #85
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja den er nemlig god popaie.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 11:16   #86
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen
FOR SIDSTE GANG ( det lover jeg !) :

Jeg sparker lige endnu en gang til dig søde Jasch

www.osf-syd.dk

( Og har du ikke de 500 kr, det koster at starte op så får du en menneskelig afdragsordning - og vil du hellere have en mandlig bisidder så har Inge en sådan klar til dig også !)


Det kan godt være du er ved at være irriteret på mig - men jeg mener det af et godt hjerte - jeg har været i det her sønderjyske cirkus i 6 år - jeg ved hvornår noget er ved at køre af sporet !
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 11:35   #87
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja Vibbe, griner.

Men tror nu Inge er den bedste for mig, da min vulvodyni drejer sig om smerter i underlivet :-)

- og du sparker bare alt det, du kan, skal nok rejse mig igen.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2011, 11:46   #88
Vibbe
Afhængigheds tegn af K10
 
Vibbes avatar
 
Tilmeldingsdato: 11-04 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 58
Indlæg: 375
Styrke: 14
Vibbe er ny på vejen


Et totalt sidespring : der findes da stadig mænd hvor man kan glemme hvor man har ondt og hvor meget man lider ? - eller er de gået hen og blevet en uddød race mens jeg har været syg ????
Vibbe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 20:50   #89
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Vibbe, det skal jeg ikke kunne udtale mig om, jeg har lige en tur i kælderen

Fik ringet til min læge idag, og fik tid på torsdag så gennemgår vi min RP sammen, samt de andre tiltag kommunen har tiltænkt sig.

Han har næsten været min bisidder i mit forløb og været med til møde på kommunen, og fik sat lægekonsulten på plads, omkring min sygdom.

Dernæst vil jeg nævne Inge for ham, som han helt bestemt sikkert synes er en god ide, men ikke sikkert det er rette tidspunkt endnu, da vi fohåbenlig selv har nogen indflydelse.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2011, 22:03   #90
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej jasch,

Det er da en formidabel læge du har, det er mange vel forondt, kan godt forstå at du vil forholde dig til ham og dine muligheder i din sag først.

Jeg kan altså ikke finde nogen Inge nogen steder Vibbe, så kan jeg måske lige få en forklaring !!?? Jeg er selv blevet inviteret til at sende kladder af mine klage til Pensionsnævnet, til medlemmer herinde som lod sig give til kende som værende meget vidende. !! Jeg hørte dog aldrig fra vedkommende igen, måske pga. af sygdom, hvad ved jeg, men det gør jeg altså ikke igen.

Vi skal huske på at vi er "online" og selv julemanden skal have en modtagelse med en hvis mistro, når han tilbyder sin hjælp, forstå mig ret !!
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension