K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-05-2011, 13:45   #1
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Dato-problem

Den 15. april blev der afholdt nævnsmøde i BAN, hvor min sag var med, afgørelsen blev desværre den, at de gav kommunen ret - et enigt nævn. Dog har jeg så nu fået kopi af min sag fra kommunen, hvor der foreligger en afgørelse fra BAN tilsendt kommunen per e-post 14. april - hvordan kan det lige hænge sammen, når mødet var den 15? - og er der mon noget jeg kan gøre nu hvor jeg har opdaget det?
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-05-2011, 13:52   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nucca Se meddelelser
Den 15. april blev der afholdt nævnsmøde i BAN, hvor min sag var med, afgørelsen blev desværre den, at de gav kommunen ret - et enigt nævn. Dog har jeg så nu fået kopi af min sag fra kommunen, hvor der foreligger en afgørelse fra BAN tilsendt kommunen per e-post 14. april - hvordan kan det lige hænge sammen, når mødet var den 15? - og er der mon noget jeg kan gøre nu hvor jeg har opdaget det?
Hmm, svært at sige, men jeg ville nok skrive til BAN (evt. i en mail) og spørge, hvordan det kan hænge sammen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-05-2011, 15:21   #3
Tutti
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tuttis avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2008
Indlæg: 137
Styrke: 16
Tutti er ny på vejen
ja, og hvis du synes at det stadig lyder som om der er ugler i mosen, så bed om aktindsigt - hvis nu beslutningen var taget før mødet, så mener jeg, at du har noget at gå efter - for så har sagen jo reelt ikke været drøftet på mødet.

Meen, der kan jo også være tale om en trykkernisse, således at mødet var blevet afholdt på en anden dato, fx. allerede den 5. Det plejer jo ikke at gå for hurtigt disse steder. Men kontakt dem, og hør hvad de har at sige.

Tutti er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
FTP pr. dato hvornår ? Lupo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 09-01-2013 15:23
Dato for udbetaling. Helpfreak Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 28-12-2012 23:02
Fra hvilken dato tilkændes FP? sane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 05-10-2011 19:56
hvad dato får vi pension frupia1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 27-12-2009 08:53
dags dato skattepige Alt det andet 13 03-04-2009 18:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension