K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2011, 03:33   #11
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Psykiater

Jeg skal til min psykiater på torsdag, og er allerede begyndt at få migræne hovedpine 3-4 dage i forvejen.
Sidst -for 14 dage siden- måtte jeg melde afbud pga. migræne.
Denne gang vil jeg dog komme uanset hvad.

Men jeg har læst noget i en anden tråd, om at hvis psykiateren skriver -tror det var "kontraindiceres" i forbindelse, så må kommunen ikke sende mig i arbejdsprøvning.

Jeg har som i kan læse, netop været til samtale hos min SB, som gik ok.
Men min psykiater har gentagne gange sagt til vores samtaler, at jeg ikke
må sendes i arbejdsprøvning da det vil forværre min tilstand.

Kommunen har ikke bedt om en vurdering fra hans side endnu, men vil lige spørge her inde, hvilket ordvalg som er vigtigt der kommer til at stå, når kommunen beder om en udtalelse fra ham.
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 08:26   #12
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Jeg kan se, at du er oppe midt om natten, det holder jo ikke, ven.

Du skal ikke i arbejdsprøvning. Jeg kom ikke i arbejdsprøvning. Jeg var til psykiater, ligesom jeg tror du skal torsdag.

Det er en uvildig person, der beskriver dig objektivt. Jeg ved, at det er nemt at sige, men det skal du ikke være nervøs for. Om mig skrev hun at jeg IKKE skulle arbejdsprøves. Det var lægekonsulenten der skrev det ville være kontraindiceret (det betyder, at det ville være uhensigtsmæssigt).

Det lyder som om, det godt kan lade sig gøre for dig.


Stort knus
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2011, 09:48   #13
MissMurphey
Førtidspensionist
 
MissMurpheys avatar
 
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: København
Alder: 52
Indlæg: 160
Blog Indlæg: 1
Styrke: 17
MissMurphey er ny på vejen
Søvnløshed

Citat:
Oprindeligt indsendt af Hanna Se meddelelser
Jeg kan se, at du er oppe midt om natten, det holder jo ikke, ven.

Du skal ikke i arbejdsprøvning. Jeg kom ikke i arbejdsprøvning. Jeg var til psykiater, ligesom jeg tror du skal torsdag.

Det er en uvildig person, der beskriver dig objektivt. Jeg ved, at det er nemt at sige, men det skal du ikke være nervøs for. Om mig skrev hun at jeg IKKE skulle arbejdsprøves. Det var lægekonsulenten der skrev det ville være kontraindiceret (det betyder, at det ville være uhensigtsmæssigt).

Det lyder som om, det godt kan lade sig gøre for dig.


Stort knus
Hej Hanna.
Ja, det har jeg slet ikke tænkt på, jeg ligger jo total søvnløs over alt dette her.
SKal jeg bede psykiateren om at skrive det med kontraindiceret og det med søvnløshed som årsag til at jeg ikke skal i aktivering, eller det skal vel vente til kommunen selv beder om en udtalelse fra ham.
Eller mente du at det først er lægekonsulenten som kan skrive det med kontraindiceret?

Nu har jeg jo trods alt ro på til efter sommerferien.
Men til næste møde kunne jeg jo sige at jeg ikke føler mig i stand til noget som helst og så bliver de jo nødt til at hente oplysninger.
Og det er jo fint at det først bliver i august/september.
MissMurphey er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
angst før møde med kommunen MTVRV1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 18-06-2011 12:22
Arbejdsprøvning med angst Diablo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 22-05-2011 21:24
Nogen der er i flexjob pga. angst? Ano Spørgsmål ang fleksjob 1 08-08-2010 13:00
Rundbordsmøde med angst LUM Dit og Dat 17 10-02-2009 15:33
Spænding /Angst. Juliane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 24-11-2006 10:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension