K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-03-2012, 02:11   #11
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Trinetrunten, hmm bad du om at se nogle paragraffer eller et sted hvor din sagsbehandler kan bevise, at det er sådan det hænger sammen?
For det er ikke nye regler at det bliver sendt i udbud, sådan har det altid været.

For jeg har ikke for så længe siden været til møde med min sagsbehandler, og da jeg skal have lavet en ny psykiatrisk speciallægeerklæring, så sagde jeg til SB, at de kunne godt droppe at sende den i udbud til deres "egne" speciallæger, det ville jeg ikke være med til, da jeg ikke har så gode erfaringer med det. Jeg skulle nok selv finde en.

Og det blev accepteret uden nogen former for brok eller protester, min SB var helt med på, at det kunne jeg selv være med til at bestemme.

Men igen, med så meget andet, så er det sikkert forskelligt fra kommune til kommune...
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2012, 01:36   #12
SuperMary
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-04 2012
Lokation: Kbh
Indlæg: 7
Styrke: 0
SuperMary er ny på vejen
Speciallægeerklæring

Hejsa

Jeg har til min §17 pensions ansøgning brug for en lægeerklæring jeg blev påkørt i 2007 fik whiplash og skulderskade opereret 2 gange, jeg er for syg til at kunne gennemføre arbejdsprøven, ( Har prøvet i 2010) jeg har men på 25%+ (retsag verserer) Jeg har konstante smerter, og problemer med bevægapp.og er psykisk påvirket af min sociale og helbredsmæssige situation. Jeg har efter 5år nu brug for ro og afklaring.

Jeg håber der er nogen der ved hvor jeg kan henvende mig, hvilken speciallæge jeg skal gå til for at få en sådan en lægeerklæring jeg bor i Kbh.
Mvh M
SuperMary er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2012, 01:59   #13
amaranth
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2011
Lokation: Fyens bøhland
Indlæg: 450
Styrke: 13
amaranth er ny på vejen
Du skal gå til egen læge og bede om at få henvisning til en speciallæge, er mit bedste bud.
Du kan med fordel lave din egen "tråd" herinde, altså et nyt emne - så får du flere svar :-)
amaranth er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2012, 15:53   #14
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Unhappy Javel! Nu kan jeg ikke japansk

Så deet.
Jeg blev udredt på Ringe- for min muskelsygdom- muskelfascialt smertesyndrom.
Middelfart tog røntgenbilleder- jeg har slidgigt i lænden. Af de to gør det øverste mest ondt! Udstrålende smerter.
Hvis jeg løber- føles det øverste af min ryg som om, jeg har en ½ død gris istedet for muskler eller fedt. Det gør ikke ondt- det føles bare meget mærkeligt. Som om, det ikke er en del af min krop.
Ellers gør det ondt, udstrålende smerter ud i fingre og tæer. Og i hele kappemusklwen, albuen og...
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Nogle erfaringer med "Contra" ? MCG79 Er det overhovdet til at få fleksjob? 10 12-01-2010 10:59
sociallæge - hvad er det - og erfaringer med "sådanne" Xeva Spørgsmål ang fleksjob 4 17-06-2007 19:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension