K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2012, 19:35   #1
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Erfaring med psykiater Ellen Margrethe Christensen??

Jeg ville høre, om der er nogle herinde der har erfaring med ovenstående psykiater?? Har googlet lidt, men kan ikke rigtig finde noget om hende.

Skal ha lavet en ny speciellæge erklæring, og denne gang har kommunen respekteret, at jeg selv vil ha indflydelse på hvem jeg bliver sendt ud til, efter jeg havde en MEGET dårlig oplevelse med den sidste de sendte mig til.

Min sagsbehandler nævnte hende Ellen Margrethe Christensen i Hellerup, og jeg skal så give besked om jeg vil ind til hende eller ej...
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2012, 22:22   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Nederst på denne side kan du klikke og finde spørgsmål, som er stillet af andre.
Nogle af spørgsmålene har E M G svaret på, måske kan du bruge dette til noget.

Ellers vil jeg betragte det, som værende positivt, at der ikke findes negative ytringer om hende.

Dem der er utilfredse plejer, at være gode til, at få det ud, hvorimod man sjældent hører fra dem, der er tilfredse.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 00:56   #3
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Jeg ved det godt Vovse, men synes bare tit, at der kommer en masse tråde frem, som ikke rigtig altid indeholder det man præcist søger efter...eller også gør jeg det bare ikke helt rigtigt

Men jeg googlede hende også og fandt heller ikke rigtig andet end hendes besvarelser...så som du også siger, det vælger jeg at tage som noget positivt

Mange tak fordi du gad at tage dig tid til at svare
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 05:14   #4
busser24
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2010
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 30
Styrke: 14
busser24 er ny på vejen
Det er nemt at få slettet det ubehagelige som folk kan finde på at skrive om en person - inde på nettet. Det er ikke lovligt at at skrive rigtig grimme ting om nogen, men mange er jo ligeglade. Jeg må tilstå at jeg ikke ved om der er specielle regler der gælder
busser24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 10:03   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af busser24 Se meddelelser
Det er nemt at få slettet det ubehagelige som folk kan finde på at skrive om en person - inde på nettet. Det er ikke lovligt at at skrive rigtig grimme ting om nogen, men mange er jo ligeglade. Jeg må tilstå at jeg ikke ved om der er specielle regler der gælder
Hmmm, hvis en bruger på K10 skriver noget negativt om en speciallæge, så tror jeg der skal meget til før vedkommende får Web til, at slette det.

Hvis man kan bevise, at en person lyver, så kan jeg ikke se, at det skulle være ulovligt, at skrive dette på nettet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 14:03   #6
einstein
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2012
Indlæg: 175
Styrke: 13
einstein er ny på vejen
Advarsel! hold dig langt væk fra Ellen Margrethe Christensen!!, af 2 årsager
1,jeg har set nogle udtalelser som Ellen Margrethe Christensen har lavet som lægekonsulent for det offentlige i pensionssager og hun gør lige nøjagtigt det som en lægekonsulent IKKE må ,og som der er så meget røre om på nettet ,for hun ændrer på lægeerklæringerne så der kan gives afslag på pension.
2.hvis din sagsbehandler har anbefalet en navngiven psykiater så kan du sige dig selv at din sagsbehandler sandsynligvis har en egeninteresse i netop denne psykiater dvs. at det er en psykiater som skriver "kommunevenlige" udtalelser ,det er der i hvert fald en stor risiko for ! så hold dig væk fra dem som kommunen anbefaler, det er en god tommefingerreegl MEN der er jo undtagelser.
einstein er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 17:23   #7
busser24
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2010
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 30
Styrke: 14
busser24 er ny på vejen
en af mine venner blev engang kaldt for noget rigtig grimt inde paa facebook, og naar man googlede hendes navn, kom det frem. Facebook og google hjalp med til at det blev slettet.
(I et lukket forum er det sikkert noget andet - og det var ogsaa derfor at jeg skrev at jeg ikke helt kendte reglerne
busser24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 17:26   #8
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Hygeria

Jeg har hørt det sammme som Einstein:

Citat:
Ellen Margrethe Christensen har lavet som lægekonsulent for det offentlige i pensionssager og hun gør lige nøjagtigt det som en lægekonsulent IKKE må ,og som der er så meget røre om på nettet ,for hun ændrer på lægeerklæringerne så der kan gives afslag på pension.
Manghe hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 19:16   #9
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Hej Einstein og Gunvor :-)

Puha, mange tak for jeres svar, det var lige i sidste øjeblik, sad og var ved at skrive mail til min sb med svar, da jeg så jeres beskeder. Så tusind tak, jeg tør ikke få lavet den erklæring hos hende, tør ikke tage chancen.

Vil snakke med min læge, så må hun anbefale nogen, hvis det ikke må være den psykiater jeg går hos i forvejen.

Igen, mange tak!!
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2012, 20:15   #10
Hans
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 241
Styrke: 17
Hans er rigtig godt på vej
Kan slettes

Sidst redigeret af Hans; 18-01-2012 kl. 20:19. Årsag: Fejloprettet
Hans er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Bjarne Lund Christensen jassie Alt det andet 8 30-05-2012 21:29
Uopfordret skrivelse fra psykiater - erfaring søges Tassi At søge førtidspension 22 08-03-2011 10:38
Live chat med Margrethe Vestager på jv.dk NU PiaL Alt det andet 0 21-01-2011 10:46
Erfaring med psykiater Jacob Ulrichsen? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 1 17-11-2010 16:13
Margrethe Vestager vil have dagpenge reform jsn Politik og Samfund 1 15-04-2010 17:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension