K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2014, 11:37   #1
dzphigh1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
dzphigh1 er ny på vejen
Question Jeg skal til møde med kontrolgruppen

Jeg skal til møde med kontrolgruppen, jeg lider af Panikangst,Generaliseret angst, Socialfobi og ADD (ADHD). fandt det her i dag http://xn--hovsaholbk-l6a.dk/?page_id=76 altså det er ikke min kommunen men ville høre om det er rigtig alt det der står i linket?

Hvis i har brug for at at vide mere om hele sagen om hvorfor jeg skal møde dem så har jeg en tråd mere.

Men er bare nød til at lavet denne her tråd så jeg kan få overblik over det hele med kontrolgruppen og få mere at vide om det at møde kontrolgruppen for jeg er virkelig bange selv om jeg ikke har gjort noget forkert og så læser man også tit hvordan de har overvåget folk så nu er jeg bange for nogen holder øje med mig

Men hvis i skriver kan i så ikke prøve at skrive uden at bruge for meget fagsprog for det forstår jeg ikke
dzphigh1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 12:00   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Hvis du har overskuddet til det, kan du evt prøve at skrive din forklaring ned. Det kan give dig overblik og du kan tilføje og slette til du lige præcis har det, der er din virkelighed.
Du kan give det til kontrolgruppen, læse op af det igen og igen, hvis de spørger videre eller blot have det til dit eget overblik. Gruppen kan jo stadig ikke lave om på din virkelighed. Men de vil gerne vide baggrunden. Tag bisidder med, som foreslået i den anden tråd. Håber du kan opfatte gruppen som nysgerrig, der- med loven i hånd - gerne vil vide, hvordan I har indrettet jer rent økonomisk. Held og lykke..
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 12:42   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja ud fra den må de gerne bede om at gøre det skr.

vil da prøve men vil blive forbavset, hvis de siger ja, problemet ligger lidt i, hvis de ikke holder loven, så skal du til at klage men, i den tid du klager lukker de bare kassen og anketid er 1 år.

men vil da skrive til dem, at du gerne vil gøre det skr, pga din angst og du gerne vil have sagens akter, hvis de siger nej. Ja så vil jeg tage en med, for du har nok ikke råd til at vente på de får besked på at overholde loven
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 12:54   #4
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Ingen kan forbyde dig at tage et stykke papir med, som du kan støtte dig til. Om du evt vil udlevere det til gruppen eller om de i givet fald vil modtage det - det tager du som det kommer. Men kan et notat støtte dig, så skal du endelig se om du kan skrive det.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 13:02   #5
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Det er afgjort en god ide at skrive alt det ned du vil fortælle, for når du først sidder der glemmer du det halve..

Tænker at de gerne vil have det du har skrevet, så er det også nemt for dem.

Og en bisidder er en god ting, og det vil ligeledes være fint at indlede med at fortælle at du lider af angst osv, og at det derfor er en svær situation for dig at sidde i sådan et møde, men at du naturligvis gerne vil deltage og gør det så godt du kan.

For så vil de ikke tolke din sikkert tiltagende angst og forvirring gennem mødet som om du måske ikke taler sandt, men tage hensyn.

Du kan så også altid lige bede om 5 min. pause hvis du lige skal samle dig igen.
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 14:11   #6
dzphigh1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
dzphigh1 er ny på vejen
så nu har jeg fået skrevet et brev som jeg ville sende til hende og ville høre om i synes jeg kan sende det her og i må gerne skrive hvis der er stavefejl eller noget bare lyder helt af lort.

Hej, jeg har modtaget dit brev men kan ikke den dag da jeg holder ferie.

Ang. et møde med dig så ville jeg høre om det ikke er muligt at gøre det skriftligt?
Da jeg lider af angst og jeg er meget angst for at komme til møder i det heletaget, den dag hvor jeg
modtog dit brev var jeg lige kommet hjem fra et møde med rehabiliteringsteamet hvor jeg fik tilkendt et ressourceforløb
på 4 år og til det møde sad jeg og rystet fordi jeg bliver angst når folk kigger på mig og jeg går i stå hver gang jeg
skal sige noget og jeg rystet også i flere timer efter mødet, så det var virkelig ikke særlig behageligt. Jeg har lider af Panikangst,Generaliseret angst, Socialfobi og ADD (ADHD) derfor håber jeg at du ville kunne
forstå hvorfor jeg har det svært med et møde.

Jeg har ikke noget at skjule, vi har ikke så mange penge og min kæreste har fået lovet en læreplads som mesterlære hos en mekaniker i XXXX, men
mekanikeren skal lige ha' styr på alt papir arbejdet og derfor får vi nogen gange hjælp af vores forældre med mad og især min kærestes
far som min kæreste har lånt penge af til at betale regninger og vi har solgt masse af vores bruge ting tøj, gamle møbler osv.
ja alt muligt som vi ikke kunne bruge mere og de penge har vi også brugt til at leve for og samtidig har min kæreste og hans
far spillet meget på fodbold og tips de ringer sammen hverdag og aftaler systemer og det er de rigtig gode til så derfor vinder
de også nogen penge nogen gange som de deler. Hans far synes at kontanthjælp er for bumser og derfor ville han heller hjælpe
ham end til at han får den læreplads. Det selvfølgelig hårdt det hele men sådan er det jo, for det er svært for ham at finde et arbejde.

Håber også det ville give svar på nogen af dine spørgsmål.

Mvh. XXXXXX

Sidst redigeret af dzphigh1; 06-08-2014 kl. 14:16.
dzphigh1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 15:21   #7
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja du skal ikke have noget med om de har vundet penge, for så vil de bare se beviser, nøges med lånet
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 15:38   #8
dzphigh1
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2014
Indlæg: 17
Styrke: 10
dzphigh1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
ja du skal ikke have noget med om de har vundet penge, for så vil de bare se beviser, nøges med lånet
okay, så fjerner jeg det. men da kommunen fik konto udskriften fra min kærestes bank kunne de se der var gået 30000 ind på hans konto som ham og hans far havde vundet og det har vi beviser på og at de har delt dem så min kæreste havde 15000 tilbage på kontoen og hævet 15000 til hans far..
dzphigh1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 17:03   #9
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nå ja men så ved de det jo, så er det jo ligemeget, held og lykke
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2014, 19:11   #10
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
En gevinst tæller jo så med i din kærestes indtægt..
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension