K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2013, 22:04   #21
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
Jeg er også med i det forbandede projekt "Brug for alle".

Efter min forhenv. kontaktperson hjalp mig igennem papirerne tog hun dem og afleverede dem til jobcenteret sagde hun.

Herefter har jeg intet hørt til projektet. Men det skal også lige siges at jeg slet ikke får nogle informationer om hvad der løbende foregår i min egen sag

Jeg ved faktisk slet ikke hvad der skal fremover, jeg tror ikke rigtig der skal ske noget sådan videre.

Jeg er løbet totalt tør for overblik og energi og orker ikke at søge aktindsigt igen eller gøre noget ved min sag længere, jeg har meldt pas.

Jeg fik at vide sidst fra min sb at søge paragraf 17 var spild af deres og min tid og at jeg skal starte fra punkt 0 i min sag igen.

Men jeg regner sådan set ikke med at høre mere fra det projekt eller fra min sb'er foreløbig. De fik mig til at skrive under på at de ikke behøves at lave opfølgninger hv.3.md længere, de sagde at det ikke var rellevant at kontakte mig så ofte.

Så jeg prøver at fokusere udelukkende på at få min hverdag til at fungere sådan nogen lunde i stedet, jeg vil nødig miste den smule energi jeg har tilbage
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Brug for alle" slået fejl Risa Politik og Samfund 3 19-04-2013 22:10
Hvordan har du oplevet projekt "Brug for alle" studerende2013 Alt det andet 3 13-03-2013 00:57
projekt " Brug for alle" ... fibro Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 52 29-11-2012 00:04
Projekt beskrivelse "Brug for alle" maybeline2you Et godt link! 0 25-11-2012 00:57
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension