K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-10-2012, 17:36   #1
Bertha65
Elsker at være her på K10
 
Bertha65s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2011
Indlæg: 88
Styrke: 14
Bertha65 er ny på vejen
"Brug for alle"

Jeg er kommet i den situation, at jeg er blevet udvalgt til et projekt som Kommunen kalder "Brug for alle"

Jeg har lægepapier på at min funktionsevne er nedsat, og selv med en optimering af medicin vil det ikke ændre sig.
Jeg har også været i arbejdsprøvning....og den viser at min funktionsevne er nedsat til 30-40%...den første time, derefter falder funktionsevnen yderligere, og det er indenfor alle erhverv.

Nu er det så at jeg skal udfylde et skema med arbejdsønsker, uddannelses ønsker, om der er nogen i min familie/venne kreds der kan hjælpe mig med at nå mine mål om job og uddannelse.
Så er det jeg spørger: Der var ikke noget jeg hellere vil end slippe for den sygdom jeg har fået, og alle de følgesymptomer den bringer med sig.....og det er mange.
Hvad dælen skal jeg snart svare til de spørgsmål, uden at virke som om jeg ikke gider, eller som en hypokonder.....men jeg kan jo ikke.

Håber nogen kan hjælpe med lidt gode råd....for synes godt nok den er svær.

Sidst redigeret af Bertha65; 31-10-2012 kl. 18:46.
Bertha65 er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Brug for alle" slået fejl Risa Politik og Samfund 3 19-04-2013 22:10
Hvordan har du oplevet projekt "Brug for alle" studerende2013 Alt det andet 3 13-03-2013 00:57
projekt " Brug for alle" ... fibro Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 52 29-11-2012 00:04
Projekt beskrivelse "Brug for alle" maybeline2you Et godt link! 0 25-11-2012 00:57
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension