K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-06-2009, 14:55   #11
trist973
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
trist973 er ny på vejen
Hej igen
Hvad tror du, skal jeg lave, Jeg ved godt at jeg ikke kan klar at arbejde mere, jeg har været i stor kæpe de sidste 10 år. Jeg vil gerne også have et anden liv. Hvis Jeg søger pension,Er det nemt? er det noget der kan svar mig? pft
trist973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 15:32   #12
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
Hej trist973 !

Jeg ser du skriver at behandlingsmulighederne er udtømte, hvad smerterne angår, men at der stadig er mulighed for at hente hjælp på det psykiske plan for din PTSD og depression.

Mit forslag til dig er som andre siger snak med lægen igen, fortæl at du ikke magter at arbejde så meget, var det f.eks. muligt for dig at få 2 timers arbejde 2 dage om ugen, så har du stadig kontakt til dine kollegaer, som er din eneste sociale kontakt forstår jeg.

I det første indlæg skrev du ::


behandligsmuligheder er udtømt.


Og jeg blev sendt til psykiatriskspeciallæge, hvor han har skrevet at psykiske behandling er ikke udtømt,


Men i tredje indlæg skriver du::


Sidste gang jeg har været til samtale med hende, sagde hun til mig, at jeg skal slutte behandlig hos spyktarisk afdeling

Det synes jeg du skal spørge hvorfor,?? du har sikkert brug for behandling for din PTSD.

Derudover er der noget der hele tiden summer i mit hoved. FIBROMYALGI måske fordi jeg selv gik med den sygdom alt for mange år før nogen fandt ud af at det var det jeg fejlede.
Hvis du har fibromyalgi er det den rene gift og forværring af dine smerter, hvis du overbelaster dig selv både fysisk og psykisk.. Så jeg synes du skal bede din læge om den undersøgelse.

For mig er der flere af dine symtomer der peger mod fibromyalgi.

Ønsker for dig og dine børn at du snart får en bedre tilværelse.

Venlige hilsner fra Bodil
__________________
Tit må øjet græde, læber le, for at skjule det indre som ingen må se.
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-06-2009, 15:40   #13
trist973
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
trist973 er ny på vejen
Tak for dit svar, jeg tale med min læge om du har skrevet.
trist973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2009, 10:46   #14
trist973
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
trist973 er ny på vejen
Hej Igen
Jeg har været til samtaler med Min sagsbehandler i job centeren, vi har aftalt at jeg fra idag møde kun 3 timer på arbejder, da jeg ikke kan klar 4 timer om dagen, og hun har kontaktet min læger for gentaral status, hvor der står alle min sygedom, han har skrevet at min arbejds evne er nedsættet og det bliver fornuftigt hvis jeg kan klar en Fleksjob. Sagsbehandlen har sendt mig til special lægerundersøglse i smerter centeren, hvor jeg har været i behandling i 2 år nu, og det er dem , der har kontaktet kommunen for et år siden, hvor de har skrevet til kommunen om min situation. Jeg kan ikke mere, og jeg tænker på at førtidspension er det bedste mulighed til mig og min familie.
Sagsbehandlern har bedt mig at skrive en dagbog over min dag, på arbejder og hjem og sidste gang hun tog kopi af dem, hun har bestilt til til mig hos Pskyiatrien til behandlig hos ham. Hun har skrevet til ham, at dette medecin han har anbefalt til mig for 7 månder siden har givet mig kun mere trathed og mere smerter. Hun har også anbefalt mig at give kopi af min dagbog til alle steder jeg bliver sendt til, så de kan forstår mig situation på arbjeder og hjem.
Jeg vil gerne høre om dagbogen hjælper med noget, Det står i dagbogen at jeg har mødt på arbejder kun 4 timer, hvor aktiv arbjeders timer er ikke mere end 3 timer, nu jeg skal mere ned i tiden. Min aktiv tid er kun jeg er på arbjder, resten af min tid læger mig i sengen, da jeg ikke kan sider med familie på grund af trathed og smerter. alt i alt har jeg nu kun 15 timers aktiv om ugen, og jeg bruger dem kun på arbjeder.
trist973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2009, 12:54   #15
Bodil
Elsker at være her på K10
 
Bodils avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2009
Lokation: vestjylland hvor jeg bor med min mand
Alder: 77
Indlæg: 61
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Bodil er ny på vejen
hej trist973 !

Jo det er en rigtig god idé at skrive dagbog. Du skal simpelthen skrive alt.

Hvad du tager af medicin og endelig skrive hvor meget du er nødt til at hvile dig.

Og hvor meget du sover, hvor dårlig du har det med at du ikke kan være sammen med din familie.

Jeg synes, hvis ikke du allerede har mulighed for at hvile dig på arbejde, at du skal bede om et sted du kan hvile dig.
Er det ikke muligt så må du melde dig syg, for du bliver bare mere syg af at fortsætte på den her måde.

For der bør være overskud til at du kan være noget for din familie efter arbejdstid.

Har du fået tjekket hos lægen om du har vitamin mangel f.eks. D vitamin og andet ellers skulle du nok bede om det.

Venlige tanker fra Bodil
__________________
Tit må øjet græde, læber le, for at skjule det indre som ingen må se.
Bodil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2009, 13:52   #16
trist973
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
trist973 er ny på vejen
hej igen
Min sagsbehandler har kontaktet en Socialpsykiatrien i kommunen, hvor hun skal hjælpe mig. Er der nogen, der har prøvet det før. Kan hun hjælpe med noget. Gerne høre fra jer.
trist973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2009, 20:39   #17
trist973
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-06 2009
Indlæg: 8
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
trist973 er ny på vejen
Hej Igen
Jeg har været til samtaler hos min sagsbehandler i dag, efter en hjem besøg af Socialpsykiatrien. hun har skrevet til sagsbehandlen at, jeg har dårligt hjem og min familie har brug for hjælp på grund min psykisk tilstand. Min sagsbehandler venter på min behandlings forløb hos spykolog. Hun har sagt tilderligt til mig at hun regner ikke med at jeg klar en fultids job længere. Hun siger at jeg er i en afklar forløb, Hun siger at, hvis behandling går ikke godt med mig og jeg har stadigvæk dårlig er hun nødt til vurdere om kommunen kan behandle min sag efter lov om førtidspension.Hun mener at jeg ikke i stand at klar 4timers arbjeder og har det dårligt på arbejder, og når jeg kommer jeg har jeg ingen overskud til familie, og hivs situationen bliver ved, og måske være er det ingen grund til at bruge tiden på en fleks job. Jeg vil bare søge, kan kommunen bruge min arbejds situation som en arbejdsprøv, og hvis psykolog mener, at min situation er konstant og hun ikke kan hjælp mig, vil kommunen starte med penion sag eller de vil sende mig til en ny arbejdsprøv. hun mener at min nuværende arbejder er en arbejdsprøv (nemt kontor arbejder). Er der nogen, der har godt råd til mig? Tak
trist973 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så er der nyt om smerter Mulle63 Alt det andet 0 25-11-2011 10:01
smerter charles Din historie 1 25-05-2011 09:16
Sørger nogle med kronisk smerter som har valgt at få børn! forviret Alt det andet 13 11-11-2010 10:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension