K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-10-2010, 14:04   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Thumbs up Kom op af stolen og gør en forskel

Til jer der har været i aktivering eller arbejdsprøvning via privat aktør og også til jer der har været til fitness

Jeg har snakket med Anette fra DR og de har virkelig brug for de historier vi kan fortælle nu , det vil sige at vil vi have vores side af historien frem og ikke kun kommunen og statens udlægning af det hele, så er det nu vi skal op og i gang…

Så hvis du har været ved privat aktør så ring eller skriv til Anette det samme hvis du har været til fitness og har noget at fortælle om det (og det behøver ikke kun være negativt tror jeg, vi har jo også oplevet positive historier ) de af jer der pt som flekser er i aktivering hos privat aktør kunne også prøve at skrive eller ringe til Anette..

At i fortæller jeres historie behøver ikke nødvendigvis betyde at i skal stå frem i medierne hvis ikke i har lyst til det, men det er lige så meget for at få samlet noget baggrunds viden om hvad det er der foregår ude rundt om i kommunerne ..

Vi brokker os tit over at vores udlægning ikke kommer frem i medierne så lige nu er hvor der er fokus på det og nogen der vil lytte ja så er det vist at vi skal til at slå til …

Glem ikke at der kommer meget mere , det vil sige pensions reformen venter lige om hjørnet og jo mere fokus der bliver lagt nu og her på at det ikke er så rosenrødt som politikkerene tegner det , jo større chacner er der for at befolkingen også høre vores side af historien og måske ikke er så enige med politikkeren om at smereter og sygdom kan arbejdes og sultes ud af syge og handicappet mennesker ..

Hvis du har noget at fortælle Anette fra DR så skriv til hende på mail
Så ringer hun dig op .
Du kan også ringe til hende på telefonnummer, og du kan også ringe om aften …
Vær sød lige at give besked om her i tråden om du har kontaktet Anette, så vi ved om der overhovdet er noget der bruger den her mulighed.

I kan læse Anette´s egen tråd her http://www.k10.dk/showthread.php?t=14807

Kender du andre der ikke er medlem af K10 som er syge og aktivering eller fitness eller andet som de har noget at fortælle om , så giv dem Anettes telefon nummer eller mail adresse vi skal i gang nu inden det bliver for sent …

Hey og lige off topic så læs lige det her link...
Det er bare nogen af de nye tiltag der også kan komme til at ramme os hårdt ..

Gad vide hvad det næste bliver ...


http://www.information.dk/248063

Sidst redigeret af Webmaster; 22-10-2010 kl. 11:13. Årsag: Link til Anette´s tråd tilføjet
  Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 16:30   #2
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
weeeee, håber da inderligt at der er rigtig mange som vil fortælle deres historie om aktivering mv.

Hjælp dig selv til at hjælpe os alle der blir ramt af dette cirkus -og ja, sikkert mere til, desværre!

Til tasterne, telefonerne, kuglepennen, røgsignalerne ja, hva som helst, bare vi får budskabet frem

Held og lykke til jer alle
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 18:32   #3
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Vil du skrive hendes e-mailadresse?
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 18:39   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
@annagw
Selvfølgelig he he .. den smuttede vist lige i farten, svært at kontakte nogen uden kontakt info

Anettes telefon nummer og mail adresse
2854 6857 eller
[email protected]
  Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 19:48   #5
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Hej.

Jeg vil gerne fortælle Anette om mine to forløb arb, prøvning hos private aktører.

Jeg er netop igang med at skrive til hende på mailen, derved håber jeg selvfølig at kunne give mit bidrag til, at der bliver sat fokus på netop det område.

venlig hilsen Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 20:33   #6
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Jammen jeg har da en af de positive historier, hun måske kan bruge.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 20:43   #7
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thelma Se meddelelser
Hej.

Jeg vil gerne fortælle Anette om mine to forløb arb, prøvning hos private aktører.

Jeg er netop igang med at skrive til hende på mailen, derved håber jeg selvfølig at kunne give mit bidrag til, at der bliver sat fokus på netop det område.

venlig hilsen Thelma.
Hej igen

Så sidder jeg med skrivekrampe og ondt i armene

Det korte af det lange, har skrevet til Annette og bedt hende ringe til mig i morgen.

Jeg håber derved virkelig at jeg kan være med til at gøre en forskel, for andre mennesker, at der vil blive belyst over for kommunerne politikerne hvad der er virkelighedenn hos de private aktører.

hilsen thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 21:07   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Nu har jeg jo kun positive erfaringer med anden aktør, og jeg troede faktisk ikke, at hun var interesseret i "den slags" historier.

Men jeg skal da gerne sende hende en positiv historie, så kan hun selv vurdere om den kan bruges.

Nu har jeg så kigget i Anettes tråd, og kan se, at det kun er historier fra Københavnsområdet hun er interesseret i.

Så jeg gemmer lige min historie til en anden gang.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.

Sidst redigeret af Vovse; 21-10-2010 kl. 21:11.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 21:27   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det var hovedsagligt kbh området til en start men alle historier er velkommen så skriv blot
  Besvar med citat
Gammel 21-10-2010, 21:35   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Det var hovedsagligt kbh området til en start men alle historier er velkommen så skriv blot
Jeg har lige konstateret, at "min" anden aktør også "huserer" i nogle storkøbenhavnske kommuner, så jeg sender hende min historie.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Forskel på kommuner profilen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 25-11-2012 15:53
Forskel på fagforeninger???? hvorformig Dit og Dat 16 20-10-2011 03:47
Forskel på §17 og §18? Biri Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-09-2011 14:37
§34 er der forskel? Silly Alt det andet 11 02-06-2009 21:06
Gør en forskel. Hejdien Den nyttige viden vi alle har 5 12-05-2008 21:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension