K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2012, 17:53   #11
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
når jeg afleverer akter i ban syd, når sosvinet der, ikke vil kvitterere og står med et "så må du jo stole på mig" og akterne bagefter forsvinder i susanne hansgårds varetægt, så ved jeg sq godt at vejle kommune har haft tegnebogen ude af lommen
når netop de akter var særskilt beskrevet i brev til ombudsfisen, og ombudsfisen ikke gik ind i sagen på trods af at de manglede så tror jeg oss at vk har haft pungen oppe af lommen der!!
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 18:18   #12
1970girl
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2010
Indlæg: 95
Styrke: 15
1970girl er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Mange af os, har oplevet på egen krop at prøve at klage, kun for at opdage at det hele er en stor gang gylle. ( må jeg skrive gylle?)

Så nej, Ankenævn som er statsejet, er ikke for folket. Det skal kun se pænt ud på overfladen, så vi ikke skal kunne sammenligne vores land med de mange som ikke behandler deres medmennesker ordenligt. Det er nu min mening. Kh Indiansummer
Indiansummer, du har ret i Socialrådgivare Ankenævn og ombudsman som er statsejet , er ikke for folket.Det skal kun se pænt ud på overfladen, så vi ikke skal kunne sammenligne vores land med de mange som ikke behandler deres medmennesker ordenligt.


Førtids Brøk pension er et livs fængsel i fattigdom , politikerne , ankenævn, socialrådgivare og ombudsman nyder at en der er brøkpensionister i Danmark !

Sidst redigeret af 1970girl; 23-01-2012 kl. 18:31.
1970girl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 09:12   #13
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af 1970girl Se meddelelser
Indiansummer, du har ret i Socialrådgivare Ankenævn og ombudsman som er statsejet , er ikke for folket.Det skal kun se pænt ud på overfladen, så vi ikke skal kunne sammenligne vores land med de mange som ikke behandler deres medmennesker ordenligt.


Førtids Brøk pension er et livs fængsel i fattigdom , politikerne , ankenævn, socialrådgivare og ombudsman nyder at en der er brøkpensionister i Danmark !
Det ser engang mere pænt ud på overfladen. Bedrag er så åbenlys at hver kan se det nu.
Hvis man ikke selv har prøvet det på sin egen krop, så kender man nogen som har, en ven...en familiemedlem,

Mange råber højt, skriver på nattet, K10 fks. Men er du klar over 1970girl hvor mange lider i stilhed.

Personligt har jeg intet tilovers for Danmark mere.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 09:39   #14
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
uanset hvad er det da en overlagt kriminel handling fra den danske....bananrepublik når de stjæler sagsakter

http://www.dr.dk/P4/Trekanten/Nyhede...4.htm&regional

påfaldende nok var det inge metas holm nielsens ansvar da sagsakter i min sag "forsvandt" - mindre end 72 timer efter klage til daværende borgmester leif lalleglad skov

Chefen udtaler at hun syntes det er super flot at der "kun" er fejl i 20 % af sagerne? Udover meteorologerne, så er der ingen andre brancher, hvor du får lov at beholde dit arbejde hvis du har den fejlrate!
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 12:24   #15
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
og så er der de 40% hvor det er fuldt overlagt kriminelle handlinger....
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 13:12   #16
calamityjane
Hvor skulle jeg ellers være
 
calamityjanes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-01 2008
Lokation: Hvidovre
Indlæg: 163
Blog Indlæg: 22
Styrke: 17
calamityjane er ny på vejen
enhver klageinstands skal have sagsakter fra kommunen, MEN der er kommunen selv der bestemmer hvad de mender der er elevant for sagen, og hvis de ikke giver alle relevante sagsakter har klageinstandsen ingen mulighed for at komme med en rigtig afgørelse, de ved jo heller ikke om kommunen har sendt alle relevante sagsakter, de må stole i blinde lige som os, den eneste mulighed er at klager man/vi til en ankeinstans skal vi også her bede om aktindsigt.
calamityjane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2012, 13:46   #17
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af calamityjane Se meddelelser
enhver klageinstands skal have sagsakter fra kommunen, MEN der er kommunen selv der bestemmer hvad de mender der er elevant for sagen, og hvis de ikke giver alle relevante sagsakter har klageinstandsen ingen mulighed for at komme med en rigtig afgørelse, de ved jo heller ikke om kommunen har sendt alle relevante sagsakter, de må stole i blinde lige som os, den eneste mulighed er at klager man/vi til en ankeinstans skal vi også her bede om aktindsigt.
Alle sagens akter ( dokumenter ) i hvilke figurere navn på personen, og i hvilke personen er omtalt ved navn, SKAL videresendes til relevante myndigheder sammen med sagens akter.

Derfor burde man altid selv bede om aktindsigt i de dokumenter som er blevet videresendt af kommunen, ikke kommunen selv med den myndighed som kommunen har sent klagen videre til. Fks. BAN eller det Sociale Nævn.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Beskæftigelses ankenævn kurtf Spørgsmål ang fleksjob 4 30-05-2012 01:13
Retshjælpsforsikring er det løgn eller latin? Indiansummer Politik og Samfund 10 01-04-2012 15:28
Seniorførtidspension: løgn og latin! buster Politik og Samfund 6 17-05-2011 13:31
LANGSOMME ankenævn??? sandie86 Alt det andet 26 11-11-2010 20:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension