K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2018, 09:20   #21
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af solonely Se meddelelser
@Misty
Jeg ved ikk rigtigt, om jeg skal lade dig bestå xamen, du har 1 rigtig ud af 2 rigtige.
Efter at have voteret med mig selv, så er du desværre dumpet, din besvarelse tyder ikke på at du helt har forstået opgaven :P
Prøv igen.
Hvis dette forum skal betragtes som et eksamenslokale, så er du hermed dumpet i faget "opførsel".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind  
Gammel 08-06-2018, 16:22   #22
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Vovse: Hørt hørt 👏👏👏. Jeg kunne ikke have udtrykt det bedre selv😊😊
Fleks10 er ikke logget ind  
Gammel 08-06-2018, 20:36   #23
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fleks10 Se meddelelser
Vovse: Hørt hørt 👏👏👏. Jeg kunne ikke have udtrykt det bedre selv😊😊
Efter at have funderet mere over denne tråd og alle de velmenende kommentarer, så kan jeg ikke undlade, at tænke på min bror som var helt ude i tovene. Han boede hos mig i en svær tid og han følte sig forfulgt af gud og enhver. Han var syg, men jeg måtte til sidst smide ham ud, da jeg efterhånden intet kunne sige og ikke måtte høre/ se tv. Jeg blev fange i mit eget hjem. Jeg havde forsøgt alt hvad jeg kunne, men det var aldrig godt nok og jeg blev bange for hans aggression.

Jeg siger ikke at du er ham, men hvis du ikke vil miste alle omkring og komme endnu længere ud, så se om du ikke i klare øjeblikke kan se, at folk faktisk forsøger at komme dig i møde. Der var en konkret årsag og det var svamp i hans bolig. Men hans reaktion var desperation og sådan set kunne jeg godt forstå det. Men det burde jo rettes til de ansvarshavende og ikke de der forsøgte at hjælpe.

Det gik helt galt for min bror. Jeg fortsatte med at hjælpe. Besøgte ham på psyk, købte ind for ham, hjalp med ny bolig, men lige pludselig var jeg en fjende igen og nu har jeg ingen kontakt med ham.
Vores øvrige søskende var længe inden stået af og jeg var alene om det.
Jeg er gået forbi hans lejlighed og kan se at der er totalt lukket til, så ingen kan se ind. Stakkels ham ,men hvad fanden kan man gøre.

Pas nu på og kæmp dine kampe med omhu og forsøg at være taknemmelig over din pension.
Vi er mange som er blevet dumpet og ikke vandt i lotteriet,og retfærdighed er et fremmedord.
vasen er ikke logget ind  
Lukket emne

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension