K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-09-2008, 19:42   #1
Susana
Elsker at være her på K10
 
Susanas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2008
Lokation: Haderslev
Indlæg: 56
Styrke: 16
Susana er ny på vejen
Svært at finde rundt

Hej allesammen!
Jeg har lidt svært ved at finde rundt herinde, og synes det virker som om alle herinde kender hinanden og man står sådan lidt på sidelinien. Men jeg er måske nok lidt pjevset lige pt
Dette skal ikke forståes som brok, føler mig bare lidt lost!!!!

Knus
Susana
__________________
Der skal et godt helbred til at være syg
Susana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 19:46   #2
pruttenQ34
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2008
Indlæg: 303
Styrke: 17
pruttenQ34 er ny på vejen
hej

hejsa...jeg kender ik nogen...men har fået så mange gode råd og svar for folk herinde som er så søde gide sætte sig ned læse om ens problemer med systemet*SS*
pruttenQ34 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 20:35   #3
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up

Hej Susana

Her er ingen gruppe opdeling i bekendskaber, men vi skriver åbent her som om vi kender hinande.
Og det gøres fordi mange jo oplever og har oplevet det samme på egen krop og sjæl.
Her hjælper alle hinanden på kryds og tværs.

Så kom du kun frit frem med det du har at skrive om.
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 20:44   #4
Skovblomst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Skovblomsts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-11 2006
Lokation: Fyn
Alder: 48
Indlæg: 114
Styrke: 18
Skovblomst er ny på vejen
Hejsa Susana

Jeg kender heller ikke nogen herinde privat, men alle virker søde/rare/lyttende og de giver altid et godt eller sødt råd med på vejen

Skovblomst
Skovblomst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 20:46   #5
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Hej Susana, , som Per C så rigtigt skriver, så kender vi ikke hinanden herinde ( ikke privat), men jeg/vi følger med i manges liv og så kan det nemt komme til at lyde, som om vi er gamle bekendte.. men vi er jo mange, der har lighedspunkter i vores kampe" med systemet.

Så bare kom på banen, og iøvrigt hjerteligt velkommen Helle
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 20:58   #6
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Hej Susana, rart at se du har fundet herind, jeg tror det var mig der fik "lokket" dig herind, efter at have set dit indlæg i et andet forum, hvor "den store stygge slettefinger" har forhindret mig i at skrive.
Jeg har været medlem herinde i halvandet år, men nogen gange er der langt imellem at jeg er på herinde.
Du har sikkert en masse spørgsmål, og nogen af dem har måske været "oppe" herinde tidligere, der kan du måske have glæde af søgefunktionen, som du vistnok finder nogenlunde øverst på siden.
Det kan tit virke forvirrende/overvældende at komme ind på et nyt forum, men prøv stille og roligt at kigge på de forskellige ting, så er jeg næsten sikker på at du finder noget du kan bruge.
Held og lykke med det hele.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 21:03   #7
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Hej og velkommen til en af de bedste sider her på nettet..jeg kender som så mange andre ikke nogen af dem herinde..jo historierne..og det er det bedste som er sket for mig..jeg burde havde vist at k10 eksisterer, dengang jeg bare blev stoppet/ snydt ud af dagpenge og hænger på kontanthjælp nu..men man bliver bare så klog herinde og der er altid masser af hjælp at hente og endda nogle tiltrængte og for dulen da hvor de luner når man er nede..
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 21:44   #8
Rikke H
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 96
Styrke: 18
Rikke H er ny på vejen
Jeg kender heller ikke en eneste :-)
Rikke H er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 22:04   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg kender heller ikke nogen. Og jo, jeg HAR lært nogle få at kende, fordi jeg kom herind.

Jeg synes også, det var svært i starten, men det kommer, for ALLE er bare så søde.

Og vi er alle i samme båd... eller har været.

Og hvis der er noget, du gerne vil finde rundt i herinde, så spørg endelig. Sådan blev jeg også klogere. Ingen spørgsmål er for dumme.



__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2008, 22:30   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hej Susana

Det er som de andre siger...meget overvældende at komme herind de første par gange....

Folk lærer hinanden at kende igennem deres historier....det der sker for 1....det sker som regel for mange...
Tit kan man sidde og nikke genkendene til de ting som andre skrive...jamen det er da også lige det der skete for mig...og det er nok det der gør at du tror folk kender hinanden herinde....
Men som de andre siger...så er der faktisk ikke særligt mange der kender hinanden i det virkelige liv...

Med hensyn til at finde rundt på siden...så kan du via dette link finde de kategorier vi har her på K10: http://www.k10.dk/index_forum.php

Kategorierne finder du også på forsiden ude til højre nederst...

Har du spørgsmål...så kan du finde den kategori du mener at spørgsmålet passer ind under...og stille det der..

Og vær ikke bange for at dit spørgsmål kommer ind i en forkert kategori....for så er der bare en admin der flytter det for dig...

Du kan redigere i dit indlæg i 6 timer her på K10 og skulle det være nødvendigt at redigere det efter den tid....så kan du altid bare skrive til mig...

For at skrive en privat besked til nogle af de andre brugere eller mig så kan du gøre det via dette link: http://www.k10.dk/private.php?do=newpm

Hvis du vil lave om på forum indstillingerne, din signatur eller andet....så kan du gøre det hvis du trykker på det link der hedder "Genveje" oppe i toppen af siden....der vil så komme en boks frem hvor du kan vælge flere forskellige links...

Jeg håber at du får glæde af siden...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag på forlængelse af sdp ,kan ikke rigtig finde rundt. arh Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 28-09-2012 09:05
Sagsbehandler køre rundt med mig creek Spørgsmål ang fleksjob 4 26-06-2012 16:13
hjælp til at finde rundt på K10.. maja-bell Alt det andet 2 14-10-2011 11:14
Svært at finde et job Pedersen 69 Spørgsmål ang fleksjob 17 29-04-2007 22:33
kørt rundt i systemet. Stella Det er da strengt ! 0 29-10-2006 16:03




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension