K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2010, 15:30   #1
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Synliggør K10

Vidste du godt at en bruger her på siden har sat tid og evner til rådighed for www.k10.dk med det formål at få os mere synliggjort, derfor er der oprettet en socialgruppe til dette formål, hvor man kan købe div merchandise som oplyser om K10 og dens eksistens, hvorfor ikke have brevpapir eller kortholder eller hvad med en kuglepind med når man er ude... man kan også købe t-shirt og andet godt kig ind og se hvad der er

http://www.k10.dk/group.php?groupid=72

Det er maybeline2you der har lavet gruppen og det er også maybeline2you
der står for salg og nye ting, så ind og kig så der kan komme gang i synliggørelse af K10 det kan være der er lige det du mangler til julegaven
  Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 16:50   #2
frugammeljas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 47
Styrke: 14
frugammeljas er ny på vejen
hejsa
ja, jeg vidste godt at der var et sted med brevpapir og kuglepenne, men jeg har valgt at printe side ud om k10, og så hænge det på opslagstavlen, da der er mange der bliver trukket rundt ved næsen i systemet, og de fleste aner ikke hvad k10 er.så de steder jeg bliver trukket igennem kommer siden på opslagstavlen.
frugammeljas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 17:02   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
frugammeljas ja det er også en god ide, det har vi også selv gjort i rigtig mange år

Desværre oplever vi her i vores kommune at sedlerne bliver hevet ned både på jobcenter og kommune, jeg har tænkt mig brev papir og kuglepen og også visitkort ,det kunne være sjovt at smide på kommune, desværre oplever jeg tit at folk jeg er bisidder for bestemt ikke ønsker at deres kommune ved at de kommer her på K10 så det begrænser jo mulighederne en del

Men hver gang folk skal have min mail adresse når jeg er i byen så er jeg jo en af dem der er så heldig at have netop K10 i min mail adresse (mit navn og så @k10.dk så jeg får den også ud den vej)

Hk har også siden i deres folder ved at flere fagforeninger efterhånden også har fået os op på opslagstavlen , i min verden er det største problem stadig alle dem der er fanget i systemt og som IKKE er på nettet eller ikke kan finde ud af at bruge det, de er godt nok endnu uheldigere end os andre...
  Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 17:08   #4
frugammeljas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 47
Styrke: 14
frugammeljas er ny på vejen
hej, ja jeg har også oplevet opslagene forsvinder, men jeg sniger mig til at hænge en ny op igen, og fortæller også om det ;-)
frugammeljas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 17:11   #5
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Jeg har nogle gange tænkt på at man burde oprette en støtte konto for web. Jo mere k10 kan forblive en uafhængig, jo bedre.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 17:19   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
adbib det er vi flere der har tænkt men som Web siger den måde denne side bedst forbliver uafhængig er netop ved at han betaler og han bestemmer

Derfor er det med merchandise også et bruger initiativ og det er noget brugerne selv laver web er slet ikke med inden over det, og jeg personligt vil gerne støtte det syntes det er en sjov måde at få k10 breder ud , har en søster der er jobkonsulent hun ville gerne men tør ikke bruge aftalekortene .. det ville nok også medføre en fyreseddel
  Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 17:31   #7
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Jamen det er nok også det bedst web gøre for tiden. Men hvis den dag kommer, så kunne jeg nok smide et lille beløb i hatten. altså for at holde k10 uafhængig.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 17:36   #8
frugammeljas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 47
Styrke: 14
frugammeljas er ny på vejen
der er nok rigtig mange der er i en forfærdelig situation, de har ikke overskud til at finde frem til k10, for mit eget vedkommende søgte jeg på google "hjælp jeg søger fp", og mange i min aldersklasse surfer ikke på nettet, så der er mange rundt omkring der føler sig som Palle alene i verden.
frugammeljas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 17:49   #9
frugammeljas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-10 2010
Indlæg: 47
Styrke: 14
frugammeljas er ny på vejen
mange af os har hverken styrke eller mod til at søge hjælp, så nogle ryger helt ud af systemet, uden nogensinde at have haft kendskab til10, og det er frygtelig ærgeligt, mange ældre er vant til at gøre hvad der bliver sagt, det er vi vokset op med, men jeg syntes det er tragisk at det er sådan, jeg prøver at udbrede kendskabet til k10, jeg ved også mange kigger med, og får mange gode råd, men har ikke mod til at spørge selv.
frugammeljas er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:20.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension