K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-12-2013, 02:00   #11
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tja reformen 2020 er som nok, at alle spædbørn skal chippes efter fødslen......og at alle voksne borgere der modtager offentlig forsørgelse, også skal chippes.
I tilgift til chippen, skal de blot brændmærkes i panden ... så kan alle pånær blinde og svagtsynede se udskuddet ...


Citat:
Resten af borgerne har hver en scanner....
Med brændmærkningen kan man reducere behovet til blinde og svagtsynede.

Omvendt betyder det selvf. et fald i beskæftigelsen med produktion og vedligeholdelse af scannerudstyr ... så det er lidt kolera & pest at skulle vælge ... man kan selvf. også bare: chippe, brændnærke OG uddele scannergrej til alle ... minus de chippede ... de har jo ingen ret alligevel ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 03:01   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man behøver såmænd ikke engang chippe folk....folk køber dem selv og render rundt med dem....ganske frivilligt...

Det er næppe mange som ikke har en mobiltelefon her i landet og med dem kan man som tidligere sagt gøre alt med...

@Vovse...holde i hånd...næ du jeg har lært hende at gå uden snor

Men ang den dans ned af strøget....allerede nu....uden at have set det....har jeg svært ved at få det mentale billede af en nøgen Nøgne Tær dansende ned af strøget med de laksefarvede underhyler 4 numre for store rundt om benene ud af mit hovedet....det skal helst ikke blive til et permanent traume
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 03:35   #13
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man behøver såmænd ikke engang chippe folk....folk køber dem selv og render rundt med dem....ganske frivilligt...

Det er næppe mange som ikke har en mobiltelefon her i landet og med dem kan man som tidligere sagt gøre alt med...
Pist ... ikke så højt ... det går jo ikke, at du afslører alle hemmelig-nemmelig-hederne ... =8-(


Citat:
Men ang den dans ned af strøget....allerede nu....uden at have set det....har jeg svært ved at få det mentale billede af en nøgen Nøgne Tær dansende ned af strøget med de laksefarvede underhyler 4 numre for store rundt om benene ud af mit hovedet....
Det bliver en del af den danske kulturarv ... uploaded 1000-vis af gange til Fjæsbogen og andre gode steder, af nævenyttige tilskuere med mobiltelefoner :-)

Så du kan lige så godt indstille dig på, at den happening ender som en permanent eksponering ... omvendt så har De Nøvne Tær jo intet at skjule ... ud over måske lidt lakrids imellem trædepuderne ... så jeg tænker ikke du skal ta' det så tungt ...


Citat:
det skal helst ikke blive til et permanent traume
Der er jo intet der ikke er set før ... hvad der så end er at se ... så jeg tænker du kommer videre med dit liv ... på trods ... ellers må du søge hjælp, fx her på K10 ;-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 03:46   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tænkte nu mere med ''resten af borgerne har scanneren'' at så kan de lige scanne og se om naboen nu er reelt enlig, eller om de holder hånd med en anden chippet person......det er de færreste borgere der får noget ud af naboens mobil og net færden/korrespondancer, men med scanneren, er de ''Big brothers'' forlængede arm...altid klar med en anmeldelse, og har fuldt overblik over HVEM der modtager hvilke ydelser, og hvorfor, samt om den civile status nu også er korrekt. Og om de har facebook, hihihi...
Det vil da være lettere end at borgerne skal helt ind på borger.dk og finde anmeldelses blanketten og trykke send

Chippen kan være sådan et lille ekstra supplement til det i forvejen snørklede overvågningssystem, og så kan alle være med.

Puha, bliver faktisk helt dårlig over mine egne tanker, jeg er jo typen der nærmest kan se livagtigt at det sker, og hvordan det vil ske

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 05:23   #15
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Ja ja ... men som beroligende terapi, kan du bare give dig i kast med at folde sølvpapirshatte :-)

Og som Web var inde på, så slæber folk selv rundt på "chippen" ... og det er ganske vist i flertallets tilfælde ... og med fingeraftryk-scanner og front cam, så er der næsten ingen chance for at tage fejl af brugeren :-)


Så når du skal overnatte hos kæresten, så taper du bare din klog-telefon på katten og sender katten ud for at fange mus medens du smutter hen til kæresten ... smør evt. en omgang Borups Tagtæt på front og back cam'et inden du sender katten ud ... det er sq lige så god underholdning for data-kleptomanerne som "Mis med de blå øjne" :-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 10:35   #16
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg har svært ved at se problemet, da det jo er en fordel, når politiet, desværre i højere grad idag, skal afvæbne psykisk syge, hvor der idag har været flere ulykkelige situationer, hvor de er blevet skudt, fordi politiet ikke ved at de er syge.

På denne måde kan de histoerier måske undgåes.

Jeg har svært ved at se, at politiet gider/har tid til at se i journaler, uden en grund.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 12:22   #17
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
im back

vi har i forvejen PKU registrer hvor dna-profilen ligger gemt for alle født efter 1982.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=140119

skræmmende!
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 12:24   #18
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg mener du kommer med en naiv..

Kære Popiae

.... indstilling til problemstillingen.

De sidste 2 psykisk syge medborgere der blev slået ihjel her i Danmark, af politiet, havde ikke reddet dem, da der i begge situationer, var advaret imod at det var psykisk syge mennesker.

Du tror forhåbentlig ikke at hver gang politiet rykker ud med minutters varsel at de har tid til at læse hospitalsjournaler om nu det er en psykisk syg.

Problemstillingen er langt større end som så. Det gælder retssikkerheden, som er en bærende pille i vores retssamfund, der bliver pillet ved.

Mange embedsmænd sidder på spring for at få myndighed til at komme ind i dit hjem, uden varsel eller dommerkendelse.

Mange embedsmænd sidder på spring for at kunne gå til din nabo, for at forhører sig om dine forhold.... uden din viden.

Så vågn dog op og se lidt i fremtiden.

Politiet skal have al den hjælp, de skal have, men det bliver med en dommer på sidelinien og kun denne og ingen andre skal bestemme.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 12:35   #19
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hejhejhej2 Se meddelelser
im back

vi har i forvejen PKU registrer hvor dna-profilen ligger gemt for alle født efter 1982.

https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=140119

skræmmende!
Det du linker til er et beslutningsforslag, som er bortfaldet...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2013, 12:42   #20
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
@jh

Ja men det er blot et spørgsmål om tid får det bliver gennemført, imho. Har du ikke lagt mærke til at fundamentet for politistaten er blevet grundlagt. Kan NSA
kigge med?
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension