K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2012, 18:05   #1
migselv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2008
Indlæg: 131
Styrke: 17
migselv er ny på vejen
Vores "ven" Joachim B. Olsen til kræftsyg

http://avisen.dk/joachim-b-til-johnn...tter_Afternoon


Jeg er rystet!

Bemærk: "Han er ikke glad for at udtale sig om enkeltsager, og selvom han synes, det er synd for Johnny, mener han, at politikerne har et andet ansvar."

"Karina" ville han ellers godt udtale sig om ... ... ... ... ...

Moral er godt - dobbeltmoral må så være dobbelt så godt
migselv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 18:28   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er jeg ikke nogen stor fan af jbo...men jeg vil da hellere have politikere der siger det de mener....i stedet for nogle der konstant løber fra deres løfter...

Man kan så have mange meninger om det der kommer ud af munden på jbo...

Tænk engang...det vil kun komme til at koste imellem 200 - 400 millioner at afskaffe sygedapengegrænsen....så det kan ikke være selve beløbet der stopper dem....

Næ tænk hvis nu der var en rask der fik fat i de penge...altså en der snød....det må være denne tankegang der stopper dem...og det er virkelig til at brække sig over...som jbo ville have sagt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2012, 23:00   #3
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Dårlig undskyldning fra Mette fredriksen, at det er med til at fastholde syge på sygedagpenge i systemet hvis de kan få ret til at være på sygedagpenge til de er raske??? NÅ!!!

Så er det selvfølgelig bedre, at fastholde folk på en lavere ydelse, nemlig kontanthjælp, så kan de lære det, og blive raske, når de får udbetalt denne lavere ydelse, hvis de ikke kommer på ægtefælleforsørgelse, endnu bedre!!!

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-09-2012, 12:42   #4
thyradanebod
Elsker at være her på K10
 
thyradanebods avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-07 2010
Indlæg: 96
Styrke: 14
thyradanebod er ny på vejen
Talking

Citat:
Oprindeligt indsendt af migselv Se meddelelser
http://avisen.dk/joachim-b-til-johnn...tter_Afternoon


Jeg er rystet!

Bemærk: "Han er ikke glad for at udtale sig om enkeltsager, og selvom han synes, det er synd for Johnny, mener han, at politikerne har et andet ansvar."

"Karina" ville han ellers godt udtale sig om ... ... ... ... ...

Moral er godt - dobbeltmoral må så være dobbelt så godt
Kuglestøderen er så vindøjet, at hvis han står midt i ugen, kan han se to onsdage

Han udtaler sig kun når han selv tror det kommer ham til gode, og jeg skal da lige love for at han har været uheldig med det på det sidste.

Det er ubegribeligt hvor de finder sådan nogen typer.
thyradanebod er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Her er formodentligt vores nye "Claschesco" Razmo Politik og Samfund 44 13-04-2009 09:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension