K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2011, 10:22   #1
vinterpige
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 16-11 2010
Indlæg: 46
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
vinterpige er ny på vejen
Question Hvor går jeg hen med det????

Er i fleksjob pga en arb skade i min skulder som gør jeg nærmest kun kan bruge venstre og kun den. Har fået en ok løn på plads i mit nye fleksjob som jeg er glad for og kan leve for da jeg er alene mor med et par børn Arb nu som fleksjobber på den samme arb plads hvor arb skaden er sket og der jeg altid har været ansat. Dog er jeg nu i en anden afd med lidt større børn af hensyn til mine skåne behov. Men jeg er bare ikke glad når jeg skal afsted, når jeg er der eller når jeg tager hjem øv øv øv Føler mig nærmest overflødig og syntes ikke jeg får lov at bruge mine faglige kompetencer da der er kamp om den faglige plads selvom det er mig der er udd. Skal bruge albuer hver dag og føler mig ikke set eller hørt eller anerkendt. Har ALDRIG oplevet IKKE at trives på min arb plads og er fyldt af det. Har talt med min leder og jeg har ønsket at komme tilbage til den gl afd men det kan ikke lade sig gøre uden at man tvangsflytter en anden kollega over på min plads og det vil jeg da ikke være skyld i. Overvejer meget at stoppe da jeg er ked af det og har meget let til tårer også når jeg er på arb og er lidt bekymret for mig selv og mit helbred som i forvejen gir mig mange problemer Men hvordan vil det se ud hvis jeg sagde op rent økønomisk gerne med tal jeg kan regne med og kan jeg bruge min virksomhedskonsulent eller sagsbehandler for evt at komme videre herfra. Vil gerne ha et godt arb liv og være glad igen Kan nogen hjælpe med gode råd????????
vinterpige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 10:34   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Du mister retten til ledighedsydelse hvis du selv siger op, og går ned på kontanthjælp... medmindre du er gift og din mand tjener for meget, så går du ned på særlig ydelse.

Så det kan være dyrt at sige op - medmindre du finder et andet job først...

http://www.bupl.dk/iwfile/BALG-89XJ4W/$file/fleksjobpjece.pdf
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 11:53   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Du bør ikke selv sige op, det kan blive alt for dyrt for dig.

Men kontakt din jobkonsulent og snak med denne, det må jo være det psykiske arbejdsmiljø der er problemer med på stedet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension