K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-10-2016, 12:29   #11
gekk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2016
Indlæg: 8
Styrke: 0
gekk er ny på vejen
Det skal lige siges AT de ting jeg nævner her, nok kun er 10% af de problemer jeg slås med.. Jeg er vokset op hos med tæsk, alkohol og en mor der har været prostitueret i flere år, og der er ikke engang det værste jeg har været igennem.. Sys godt nok det er uretfærdigt at sådan en som mig, bare bliver kasseret og smidt ud til en side.
Jeg ville virkelig gerne kunne passe et normalt job igen, men i 6 år har jeg ikke fået noget som helst hjælp, har bare været overladt til mig selv, og det duer ikke mere nu

Mistymiss. Jeg takker mange gange, jeg prøver at gå lidt videre med det, for hvis jeg ikke kan få hjælp, hvem kan så :/
Jeg håber de vil tage sagen op når de ser min klage, Sys ikke de kan være andet bekendt..

og det er virkelig ved at være brug for hjælp nu, så håber jeg kan få det denne gang
gekk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2016, 12:34   #12
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Det håber jeg også at du får. Held og lykke med det hele
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2016, 12:52   #13
gekk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2016
Indlæg: 8
Styrke: 0
gekk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Det håber jeg også at du får. Held og lykke med det hele
Mange tak for din opbakning, det er lige hvad der er brug for
gekk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2016, 23:23   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gekk Se meddelelser
Jeg husker tydeligt en masse papirer jo skulle udarbejde sammen, og det kaldte de netop resurseførløb.
Mon ikke det var en "ressourceprofil".

Ressourceprofilen var netop en masse ark med spørgsmål om alt mellem himmel og jord, som skulle danne et billede af borgeren, så man ud fra ressourceprofilen kunne vurdere hvad borgeren skulle.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2016, 23:29   #15
gekk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2016
Indlæg: 8
Styrke: 0
gekk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Mon ikke det var en "ressourceprofil".

Ressourceprofilen var netop en masse ark med spørgsmål om alt mellem himmel og jord, som skulle danne et billede af borgeren, så man ud fra ressourceprofilen kunne vurdere hvad borgeren skulle.
Nej det var ikke bare en resurseprofil, jeg kan huske det, det var mere omfattende end bare et par spørgsnål

Og i den forbindelse var jeg ved lægen, speciallæger, psykiater osv osv, for at finde ud af hvad jeg fejlede, ikke hvad jeg skulle..

Og der er jo netop aldrig sket noget, så de havde jo nok sendt mig i aktivering, hvis det var planen, jeg kender godt systemet .
gekk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-10-2016, 09:23   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gekk Se meddelelser
Nej det var ikke bare en resurseprofil, jeg kan huske det, det var mere omfattende end bare et par spørgsnål

Og i den forbindelse var jeg ved lægen, speciallæger, psykiater osv osv, for at finde ud af hvad jeg fejlede, ikke hvad jeg skulle..

Og der er jo netop aldrig sket noget, så de havde jo nok sendt mig i aktivering, hvis det var planen, jeg kender godt systemet .
En ressourceprofil (rp) var meget mere end "bare et par spørgsmål", det endte ofte med, at være et ganske digert værk.

Rp'en omfattede 12 elementer:
1) Uddannelse, 2) arbejdsmarkeds-erfaring, 3) interesser, 4) sociale kompetencer, 5) omstillingsevne, 6) indlærings-evne, 7) arbejdsrelevante ønsker, 8) præstationsforventninger, 9) arbejdsidentitet,10) bolig og økonomi, 11) sociale netværk og 12) helbred

Du kan evt. se mere om det her: http://www.leddegigtportalen.dk/soci...rceprofil.html
Og her er vejledningen til den: https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j...yTAvHg&cad=rja

Så det kan fint passe, at du var hos forskellige læger for at kunne udfylde punktet der omhandler helbred.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2016, 00:15   #17
martinja41
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2012
Indlæg: 34
Styrke: 13
martinja41 er ny på vejen
gekk der er noget helt galt der kommuen gør noget som de ikke må vis du ikke kan arbejde på grund af de psykiske ting er du ikke omfattet af 225 reglen vis de ikke gør det klag til bormesteren i din kommune omg. da det er svinsk jeg har selv en skrækkelig ungdom/liv nu er jeg ikke mere end 26 men føler med dig er selv vokset op med mange skrækkelige ting og et er sikker det skal du klage over, da jeg heller ikke kan arbejde og det er svært og få flexjob da jeg selv er under afklarning til flexjob så ved det er svært men har hjælp til alt det med det det er meget kompleks er heldigvis kommet et sted hen og bo der hjælper mig.. men håber du kan få hjælp af nogle der kan hjælpe dig da de prøver alt hvad de kan på og spare penge så klag det er hårdt ved jeg selv men dem jeg har er dygtige så men det er ikke bare og få et flexjob så du skal værre udret helt både pyskisk fyskisk det tager mange år desvære det er exstremt hårdt jeg har værret indlagt flere gange, men har værret udsat for mange ting jeg ikke vil komme ind på da jeg kunne skive meget langt på.. de vil ikke bage sende en i rescusse forløb da det koster dem penge desvæære er det sådan i det såkaldte vældsamfund som ikke er det længere, vis man ikke har nogle der er inde i dette cekus så tramper de på dig så kan godt forstå dig søg aktinsigt jænvligt og vis der er fejl eller mangler noget så ret dem og klag vis de ikke vil de køre den går den så går den håber det beste for dig kram herfra
martinja41 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension