K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-09-2009, 01:46   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Heidien: (har fjernet quotes, for at spare plads )

Lang forklaring, og har ikke tid til at svare på det hele lige nu Heidien, men een ting (eller to) vil jeg dog sige:

Selv om det kan lyde selvisk, så kommer der altså et tidspunkt, hvor man helt ærligt bliver træt af at rende her ind for KUN at give hjælp hele tiden, specielt når ens egen kamp endelig er blevet afsluttet. Aligevel bliver mange hængene her, blandt andet fordi man føler der kan være brug for ens "ekspertise" ind imellem... men let's face it; vi har andre behov end at hjælpe andre hele tiden, og der skal også være noget der får os "garvede og kommunalt færdigprocesserede" til at vende tilbage hertil og dele ud af vores viden.

For mit vedkommende er det stemningen over sammenholdet og den fælles kamp imod regeringen, kommunerne, sagsbehandlerne, Lægekonsulenterne, borgerlige osv. der får mig til at komme tilbage... sad, but true... hjælpen er kun et "afkast" af at søge sammenholdet, med de mennesker jeg føler jeg har noget til fælles med, den fælles forståelse vi aldrig møder NOGET ANDET STED på nettet eller ude i samfundet, og så en mulighed for IND IMELLEM, at kunne få lov til at skrive om noget HELT ANDET eller fjernt relateret til K10.

Mit liv ER andet end sygdom og hjælp, og hvis i gerne vil have at K10 ikke fremstår som kun sygdomsfikseret og fuld af "kringlere" der kun yder "hjælp", så bør i måske overveje hvilken kontrast det rent faktisk giver med et aktivt og oprørsk politisk forum her inde for udefrakommende "gæster". Vi giver nemlig andre der måtte komme her ind det indtryk (forhåbentligt), at det ikke kun er ynk, hjælp og at "kringle den" vi er her for, men også for at stå sammen om at gøre en forskel og ændre på de uretfærdigheder regeringen, kommunerne, sagsbehandlerne osv. laver, og ikke mindst oplyse om dem.

Jeg håber da, at WEB finder en løsning på plads problemet, for selvfølgelig er han nødt til at gøre noget... synes bare det er en skam, at nye tråde, med energiske debatter (hvad end det er K10 relateret eller ej) bliver lukket, i stedet for at fjerne tråde der er så gamle, at de ikke længere læses aligevel.

Det er så min mening... det betyder ikke at det er den rigtige, men den er min.

Sidst redigeret af Razmo; 23-09-2009 kl. 02:08.
 
Gammel 23-09-2009, 05:19   #22
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu har vi fået din mening Razmo....og det endda helt uden at der er nogen der har spurgt efter den...

Jeg tror at der er mange ting du ikke lige forstår....om det så er af den ene eller anden grund...det er såmænd lige meget...

Ting som du åbenbart ikke forstår....det er ting som hvad K10 er.....Hvad der er vigtigt på K10 osv osv....

Her taler jeg selvfølgelig som den der ejer siden og bestemmer på den...

En ting skal du dog vide....og det er at når jeg fortæller en bruger hvilke regler der er og hvad der gælder....så skal du IKKE begynde at stille spørgsmåls tegn ved det...

Dette gør du når du begynder at skrive at du og åbenbart alle andre(ifølge dig) ikke kan se at der skulle være noget galt i at bare lægge noget kopieret tekst fra en artikel herinde...uden at kommentere det selv...

Det til kommer IKKE dig at sætte mine regler i tvivl...og skulle jeg have lyst til at debattere mine regler med dig...så skal jeg nok skrive til dig...hvilket jeg ikke har gjort...

Reglerne er der af en grund....og de skal overholdes...uanset om du bryder dig om det eller ej...

Ting som dette

Citat:
Selv om det kan lyde selvisk, så kommer der altså et tidspunkt, hvor man helt ærligt bliver træt af at rende her ind for KUN at give hjælp hele tiden, specielt når ens egen kamp endelig er blevet afsluttet.
Det gider jeg ikke engang kommentere på...ud over at det er helt korrekt at det lyder selvisk..

En ting ved jeg dog...og det er at der ikke er nogen der tvinger dig herind...

Det er ganske frivilligt...og noget som du kan vælge fra...skulle du ønske det..

Det ville måske være en god ide....som hejdien skriver...at du evt opretter dit eget forum....hvor du selv kan bestemme hvad der skal debattes...og om der skal hjælpes eller ej...

Så slipper du også for at "komme rendende for kun at hjælpe" her på K10

Hvilket egentlig er det K10 går ud på....altså at hjælpe andre...også selv om ens egen sag er færdig...

Så det er da godt at ikke alle tænker sådan...for så var K10 da ilde stedt...

Citat:
Jeg håber da, at WEB finder en løsning på plads problemet, for selvfølgelig er han nødt til at gøre noget... synes bare det er en skam, at nye tråde, med energiske debatter (hvad end det er K10 relateret eller ej) bliver lukket, i stedet for at fjerne tråde der er så gamle, at de ikke længere læses aligevel.
Jamen det håber jeg da også at jeg gør....men indtil da...der skal der ikke laves indlæg/tråde om ting der ikke ligger inden for K10´s område...

Det at du mener at gamle indlæg bare skal slettes...det vidner om at du ikke har forstået at en af de ting der var meningen med K10 var at det skulle ende ud med at være en vidensbank af informationer...

Det bliver det vel næppe når man sletter den gamle information der ligger her...

En ting er sikkert og det er at den politiske del af K10 lukker før den hjælpene del af K10...skulle det komme så vidt..

Ud fra det håber jeg du kan forstå hvilken del der er den vigtigste her på K10...

Dette er selvfølgelig bare min mening og tilfældigvis sådan som det bliver...

Skulle du eller andre fremover have noget som du/i ønsker at debattere ang regler eller hvad der er vigtig på K10 osv....lukkede tråde osv osv...eller hvilke forums der skal lukkes osv...

Så skal du/i henvende dig/jer til mig i en privat besked eller du/i kan bruge kontaktformularen som findes i bunden af siden...

Det skal ikke gøres via forummet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Operation eller ikke operation... det er spørgsmålet. Twingo Alt det andet 14 02-01-2012 16:43
Gladsaxe: Ingen regning! buster Politik og Samfund 10 26-07-2011 13:41
Hjælp til operation efter operation? Camille Hjælpemidler til handicappede 5 18-07-2010 22:25
betaling af tandlæge regning Marolle Alt det andet 29 28-11-2009 21:07
Orlov for egen regning ? Stella Spørgsmål ang fleksjob 6 09-05-2009 10:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension