K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-11-2012, 11:45   #11
tm1978
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Indlæg: 264
Styrke: 13
tm1978 er ny på vejen
Tillykke
tm1978 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 11:49   #12
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Stort tillykke fra mig af. Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 12:29   #13
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Social Service er også ydelses afd. Jeg fik svar fra dem ca. 14 efter sagsbehandleren havde sendt rp. til dem. Men typisk kommunerne at vi ikke lige fra start får kontakt til den rette
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 14:30   #14
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Tak for info Enteneller. Jeg burde ikke sådan mase på i andres tråde. Her skulle det være ydelselsafdelingen der sender den information. Hvornår sagen bliver taget op. Men de siger de intet har med det at gøre. Men jeg har det fra en mail fra min sagsbehandler. Den har jeg nu sendt over til dem. Så må de snakke samme, og finde rette vedkommende.

De må finde sig i at de af os borgere, der falder og står med om sagen bliver startet i år, er pestilenser der konstant spørger og presser på (altså kommunen).

Så må jeg hellere lade være med at optage mere plads

Men er utrolig glad for at din sag gik så hurtigt til sidst Tutteren
Hej Thomas
Du skal bare mase løs.
Jeg fik først besked om at den var godkendt til en indstilling til paragraf 18 og sådan ca en uge efter fik jeg så besked om at jeg er blevet bevilget pension pr. 1. Dec. Så det er gået hurtigt. Jeg har været sygemeldt knapt 2 år men min sygdom har udviklet sig over de sidste fem år. I øvrigt bor jeg i Fåborg Midtfyn. Jeg håber virkelig at du snart også har gode nyheder.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Tillykke til dig Tutteren, din sag har da godt nok taget en kovending ved medhold i BAN. Dejligt at det lykkedes for dig at få din pension

Også held og lykke til dig Fibro, du ved åbenbart at din sag kommer for Nævnet d. 5 dec?

Thomas1981, i min kommunen hører vi som regel fra Social Service efter sagsbehandleren har anmodet om indstilling til pension. Derfra får man så et brev om hvorvidt de vil indstille een og såfremt de gør ryger den videre til Pensionsnævnet.
Ja det hjalp især da jeg endelig fik lavet en speciallæge erklæring. Det har sikkert også hjulpet at min diagnose blev ændret til skizofreni. Endelig har min mand haft kontakt til en lokalpolitiker som han har kendt i mange år. Så jeg skal ud at købe et læs blomster til hende.

Tusind tak for alle de søde indlæg.

Fibro jeg krydser fingre for dig her den 5. December. Ventetiden er den værste.
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2012, 14:39   #15
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser
Hej Thomas
Du skal bare mase løs.
Jeg fik først besked om at den var godkendt til en indstilling til paragraf 18 og sådan ca en uge efter fik jeg så besked om at jeg er blevet bevilget pension pr. 1. Dec. Så det er gået hurtigt. Jeg har været sygemeldt knapt 2 år men min sygdom har udviklet sig over de sidste fem år. I øvrigt bor jeg i Fåborg
Midtfyn.
Okay

Ja det var da en dejlig kort ventetid

Det er rigtig rart at læse herinde, at det ikke er alle sager der bare bliver syltet. Men at nogle kommuner istedet sætter tempoet op.
Sidste nævnte skulle også være tilfældet her i Horsens. Så jeg håber så meget at jeg inden for nærmest fremtid, også kan lave en tilsvarende tråd

Sidst redigeret af Thomas1981; 28-11-2012 kl. 14:43.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension