K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2015, 14:01   #1
harley_lady
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
harley_lady er ny på vejen
Skift af arbejde som flexjobber

Jeg er 46 år gammel, blev i januar 2014 tilkendt flexjob 12 timer/eff. 10 timer på grund af blodpropper i ben, lunger, nyrearterie og lysken, og har stort set ingen blodtilførelse i mit venstre ben fra knæ og ned, da arterier er lukket. Desuden et trafikuheld i 2010 hvor erhvervsevnetab er vurderet til 25%. Herefter med depression til følge, og medicinsk behandling. Sidste år i nov måned røg jeg så ind med styrtblødning og endte på en blodprocent på 2,6 .... Og en sygemelding i ca. 3-4 mdr til blodprocent kom i niveau igen. Nu er jeg så igen begyndt at få depression, og har fået tid hos min læge til samtale her d. 11/8. Mit spørgsmål lyder... Jeg har en ægtefælle der har en enkeltmandsvirksomhed og hermed et kontor der lige kunne passe til mit ugentlige timeantal. Må og kan jeg blive ansat hos ham? Hvordan gør man ? Jeg ved det vil helt klart afhjælpe en ny depression, da jeg er meget skidt de dage jeg skal møde på mit nuværende arbejde, har haft mange sygedage på det sidste. Jeg ved at hvis jeg kunne tage mit arbejde evt hos min mand de dage hvor jeg har det godt, og ikke nødvendigvis på fast bestemte dage som nu, så vil jeg kunne klare hverdagen uden medicin og i mit eget tempo? Men kan man bruge det som argumentation ved jobcentret, og evt bede om nedsat tid til evt 8/10 timer, da jeg ikke synes jeg kan klare mit nuværende timeantal.
Håber Nogen kan hjælpe mig, undskylder alle mine spørgsmål, men er i vildrede
harley_lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2015, 14:05   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja det kan du godt, snak med din vejleder på kommunen, alle må skifte job og når man har været syg igen og igen er det sjællendt man får nej til en nedgang.

er selv gået fra 20timer til 13 og igen til 6-8 og nu har jeg et job som jeg kan holde til og beholde
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2015, 14:09   #3
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Undskyld, men er det ikke 3. gang du spørger om det samme i et nyt indlæg. Kan du ikke bruge svarene fra dine andre tråde?

Eller i det mindste stille nye spørgsmål i samme tråd. Det forvirrer og giver os meget arbejde, hvis vi skal læse flere tråde igennem for at holde rede på din sag. Hold dig til at skrive i en tråd.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2015, 14:46   #4
Abdul
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2014
Indlæg: 383
Styrke: 11
Abdul er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Undskyld, men er det ikke 3. gang du spørger om det samme i et nyt indlæg. Kan du ikke bruge svarene fra dine andre tråde?

Eller i det mindste stille nye spørgsmål i samme tråd. Det forvirrer og giver os meget arbejde, hvis vi skal læse flere tråde igennem for at holde rede på din sag. Hold dig til at skrive i en tråd.
Det undrer jeg mig også...
Abdul er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2015, 07:14   #5
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
har du nået, du ikke syntes du har fået svar på?

så skriv mere tydeligt, hvad du mangler, mange vil jo gerne hjælpe
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2015, 16:43   #6
harley_lady
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2013
Lokation: Horsens
Indlæg: 9
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
harley_lady er ny på vejen
Unhappy

Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Undskyld, men er det ikke 3. gang du spørger om det samme i et nyt indlæg. Kan du ikke bruge svarene fra dine andre tråde?

Eller i det mindste stille nye spørgsmål i samme tråd. Det forvirrer og giver os meget arbejde, hvis vi skal læse flere tråde igennem for at holde rede på din sag. Hold dig til at skrive i en tråd.
Sorry,,,,, den ene tråd er vedr. min timeløn/flexjob tilskud
Den anden var omkring det at evt skfte arbejde, og om det kunne give mig problemer at det blev i ægtefælle virksomhed .... og ja denne ligner måske, men det var lidt generelt, om det evt også er muligt med nedgang i tid

Nå men jeg lader være med at spørge, og læser istedet andres indlæg...
harley_lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2015, 09:49   #7
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Vøp Ingen siger, du ikke må spørge.

God mening at blive i samme tråd, så dem, der svarer dig, kan få et så nuanceret billede som muligt.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension