K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-01-2014, 17:17   #11
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
denne diskussion har været oppe før på k10.

Brug 'søg' funktionen, og du/i vil erfare, at de udvalgte psykiatriske diagnoser/sygdomme repræsenterer de grupper, hvis foreninger/medlemmer/pårørende har gjort en stor og især målrettet indsats for at gøre politikerne opmærksom på, at man ikke som 'under-25-årig på kontanthjælp' have råd til at dække bl.a store medicinudgifter, for den lave sats - det var tilbage i 2007.

Og et glimrende eksempel på, at SAMMEN kan vi flytte meget.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Nemesis2 Se meddelelser
Giver dig ikke helt ret i at alle diagnoserne er svære at få stillet...

Jeg har emotionelt ustabil personlighedsstruktur af borderlinetype - den diagnose fik jeg smidt i hovedet med det samme jeg troppede op ved en psykiater..
Jeg er dog fuldt ud velfungerende og har fuldtids job - men det var bestemt ikke noget problem at få den diagnose .. Desværre..
Det er også ubehageligt mange andres erfaring Nemesis - at psykiatriske diagnoser - heraf uhyggeligt mange forkerte - kastes rundt med en gyllespreder, så længe det passer i systemets kram.

Tillykke med job og god hverdag.
Må det fortsætte i det nye år.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension