K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2012, 05:29   #21
jonas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
jonas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
For at stoppe en aktivering eller afprøvning, som lægen netop fraråder, er det bedste våben, at skrive at Afprøvningsstedet bliver tvunget til at skrive under på erstatningsansvar.
Jeg brugte denne fremgangsmåde under min tidligere arbejdsprøve. Stedet ville IKKE skrive under og da jeg ikke ville påbegynde arbejdsprøven uden erstatningspligt blev jeg stemplet som "usamarbejdsvillig" og fik taget min kontanthjælp i 2 måneder.

Nej.. det duer ikke!

Vi SKAL boykotte jobcentrene i samlet flok.. intet andet virker!
jonas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2012, 08:18   #22
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Det vil INTET nytte at boykotte noget her.

Visse kommuner vil endda syntes om idéen, da de jo så vil såare ufatteligt mange penge.
Og den almindelige borger mister det måske sidste sikkerhedsnet de har...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2012, 13:26   #23
HJD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
HJD er ny på vejen
Har erfaret fra folk jeg kender, at hvis man selv søger førtidspension giver det pr. automatik et afslag, og Kommunen er ikke forpligtet til at indhente materiale vedr. dit sygeforløb...mm.
og har hørt at det så næsten med sikkerhed også igen gives afslag, hvis der bliver anket/klaget og evt. ansøgt igen selvom kan være fra rådgiver der søger denne gang..ret mig hvis jeg tager fejl.....VENT derfor altid til din sagsbehandler tager sig af ansøgningen....i dette spil er vi som menigmænd/kvinder intet værd...held og lykke fremover....Helle
HJD er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2012, 13:58   #24
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af HJD Se meddelelser
Har erfaret fra folk jeg kender, at hvis man selv søger førtidspension giver det pr. automatik et afslag, og Kommunen er ikke forpligtet til at indhente materiale vedr. dit sygeforløb...mm.
og har hørt at det så næsten med sikkerhed også igen gives afslag, hvis der bliver anket/klaget og evt. ansøgt igen selvom kan være fra rådgiver der søger denne gang..ret mig hvis jeg tager fejl.....VENT derfor altid til din sagsbehandler tager sig af ansøgningen....i dette spil er vi som menigmænd/kvinder intet værd...held og lykke fremover....Helle
Det er helt ifølge loven det de gør der... Når folk selv søger, er det som oftest på det som hedder "det foreliggende grundlag" og her må kommunen slet ikke hente mere info ind i sagen. Problemet er bare at de ikke oplyser dette...
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 08:12   #25
jonas
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Indlæg: 25
Styrke: 15
jonas er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Det er helt ifølge loven det de gør der... Når folk selv søger, er det som oftest på det som hedder "det foreliggende grundlag" og her må kommunen slet ikke hente mere info ind i sagen. Problemet er bare at de ikke oplyser dette...
Jeg kan ikke se at dette er et problem, og jeg er ikke enig i at de ikke oplyser dette. Tværtimod synes jeg at det står meget klart alle steder, at de ikke må indhente yderligere oplysninger.

Det er ikke det der er problemet, og det er heller ikke korrekt, som skrevet overfor, at vi skal vente på at sagsbehandleren selv indstiller til førtidspension.

Hvad der burde være relevant er hvorvidt en persons helbred er tilstrækkeligt belyst igennem ÉN arbejdsprøve (ikke flere) og tilstrækkeligt med lægelig dokumentation (og IKKE lægekonsulenternes latterlige kommentarer). Andet er der ikke brug for, og det tager normalt meget kort tid at fremskaffe disse ting hvis diagnosen er kendt - uanset sygdommen.

Der er INGEN der bliver indstillet til førtidspension før sagen har været trukket så langt ud som den overhovedet kan blive, og det er det, der er forkert.

Vissitationsteamet leder efter hvert eneste lille hul de kan finde for at give en undskyldning for ikke at godkende en ansøgning. Her er det fløjtende ligegyldigt om der står 500 andre ting og vejer tungere.

Der er folk herinde der har været arbejdsprøvet op til 8 gange!!

Problemet her er, at det er jobcentrets ansvar at få afklaret en person på den korteste tid muligt!

Alt for mange mennesker finder sig i det **** der foregår!!!

Og selvom jeg stadig mener at den eneste vej frem er boykot, så tror jeg desværre samtidig at der simpelthen at der enten er for få til at det vil have en effekt på landsplan, og selvom der er syge nok, så er det tydeligt, at når så mange mennesker finder sig i at blive arbejdsprøvet igen og igen, så finder de sig i hvad som helst og har simpelthen ikke forstået, hvor alvorligt det er at sige fra her og nu!

Den eneste måde at gøre det på er ved at tage magten fra dem.. den magt de har igennem kontanthjælpen og sygedagpengene, men vi SKAL gøre det i samlet flok.

Jeg kender en person, som jeg desværre ikke kan nævne ved navn - en vens ven. Han arbejder på Københavns Rådhus i et bestemt udvalg. Jeg mødtes med ham, og han har i hemmelighed kigget min sag igennem, og selvom han ikke kan stille noget op personligt, så fortalte han mig hvordan beslutningerne bliver træffet, hvilken retningslinier der bliver givet fra højeste plan, og om hvordan at bevillingen af førtidspension IKKE har det fjerneste at gøre med om du søger selv, om de indstiller dig, men udelukkende om hvorvidt de interne regler overholdes. Og her er IKKE tale om loven, men de "interne regler på rådhuset!"

Dvs. det er udelukkende hvis du er X antal % syg indenfor en bestemt gruppe sygdomme, og hvis du samtidig er over X år gammel, at du får pension hurtigt.

I ALLE andre sager hvor de aftalte betingelser ikke er opfyldt, skal sagen syltes. Syltningen af sagen foregår på forskellig vis afhængig hvilke type person de har med at gøre, og her er der ansat jurister på jobcentrene til at bøje loven så langt som det overhovedet kan gøres.

Meeen.. det sker KUN i de sager hvor klienterne tager en advokat på!

I de sager hvor der ikke er antydning af advokatbistand, der bliver loven direkte brudt!

Og så kan jeg heller ikke forstå hvorfor ******* der ikke er flere der tager ind til Københavns Retshjælp og får oprettet en sag!? Det koster ikke noget!

Jo flere sager jobcentrene bliver stævnet på desto bedre!

At jeg har en personlig advokat på min sag skyldes en personlig beslutning, men hvis man ikke har råd til det, så tag ind til Københavns Retshjælp, også selvom man ikke bor i København. Få dem til at hjælpe med sagen.. men ikke kun det.. få dem til at politianmelde din sagsbehandler den første gang loven overtrædes!

Her fik jeg fingrene (de blev sendt til mig ved en fejl) i nogle interne dokumenter fra Musvågevej, hvor man kan se hvordan flere sagsbehandlere skriver sammen omkring min sag.

Jeg bliver fremstillet værende en "bestemt type" med en "bestemt taktik", og der bliver skrevet meget frem og tilbage om hvordan de skal "kringle" mig.

I kan godt GLEMME alt det ovenstående fis (ja, undskyld udtrykket), men det er KUN og udelukkende KUN igennem en total boykot at der kommer nye boller på suppen - og det vel og mærke hvis vi rent faktisk er nok mennesker til at det har en effekt.

Jeg skal til at skifte advokat og skal have stævnet kommunen nu. I samme åndedrag bliver mindst 4 forskellige sagsbehandlere samt teamchefen fra Musvågevej meldt til politiet for overtrædelse af forvaltningsloven.

Men pensionen.. den har jeg opgivet.. jeg vil ikke lægge krop til mere **** fra dem. Det har gjort mig MEGET mere syg end jeg var da jeg begyndte!

Hvad skal der så ske? Hvordan skal jeg skaffe penge til at overleve..? Det ved jeg ikke, men at tage ned på jobcentret og deltage i det forbandede svineri som de kalder velfærd er ikke anderledes end at stå og glo på gaden på at nogle mennesker slår en sagesløs gammel dame ned uden at du hverken reagere på det eller ringer til politiet!

Vi har ALLE klaget til hudløshed! Det duer ikke! De er korrupte på kommunerne - og det er værst i indre by.

"Flyt", siger nogen.. Flytte? Ja, det var faktisk det bedste råd ham fra rådhuset kunne give mig! Flyt til en anden kommune, og så nævnte han nogen af dem hvor de stadig behandler folk med en vis mængde retfærdighed og menneskelighed.

Nej, jeg skal ikke flytte nogen steder.. Det er dem der udøver uretfærdigheden der skal mærke en konsekvens.. ikke ofrene!!

Der findes ikke en eneste begivenhed i historien hvor mennesker er blevet undertrykt af magthavere undtagen at det UDELUKKENDE er sket, fordi befolkningen lod det ske!

Der er desværre rigtigt mange naive mennesker der stadig tror, at hvis man klager til undertrykkeren over undertrykkelsen, så holder han nok op.

De fleste klageinstanser i lande som Danmark eksisterer UDELUKKENDE for at give folk en falsk følelse af "afløb" og "håb". En sjælden gang imellem bliver en hvileløs sjæl givet medhold, og på den måde opretholdes håbet.. se det kan godt lade sig gøre!

Hvor dum har man lov at være!? Hvis man er så naiv, så er det sku lige før at jeg vil sige, at så fortjener man også behandlingen!

Det kan ikke blive ved med at fortsætte. Nu er det snart mange år siden af Foreningen for Borgernes Retssikkerhed måtte give op og lukke. Siden da er det kun blevet meget værre! Nå det var så slemt dengang, hvad så med nu?

Nej.. det holder ikke længere! Vi SKAL sige STOP!!!
jonas er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 08:56   #26
maimai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 44
Styrke: 14
maimai er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jonas Se meddelelser
Jeg kan ikke se at dette er et problem, og jeg er ikke enig i at de ikke oplyser dette. Tværtimod synes jeg at det står meget klart alle steder, at de ikke må indhente yderligere oplysninger.

Det er også det ricky skriver

Det er ikke det der er problemet, og det er heller ikke korrekt, som skrevet overfor, at vi skal vente på at sagsbehandleren selv indstiller til førtidspension.

Hvad der burde være relevant er hvorvidt en persons helbred er tilstrækkeligt belyst igennem ÉN arbejdsprøve (ikke flere) og tilstrækkeligt med lægelig dokumentation (og IKKE lægekonsulenternes latterlige kommentarer). Andet er der ikke brug for, og det tager normalt meget kort tid at fremskaffe disse ting hvis diagnosen er kendt - uanset sygdommen.

Der er INGEN der bliver indstillet til førtidspension før sagen har været trukket så langt ud som den overhovedet kan blive

Jo det er der.

, og det er det, der er forkert.



Vissitationsteamet leder efter hvert eneste lille hul de kan finde for at give en undskyldning for ikke at godkende en ansøgning. Her er det fløjtende ligegyldigt om der står 500 andre ting og vejer tungere.

Der er folk herinde der har været arbejdsprøvet op til 8 gange!!

Problemet her er, at det er jobcentrets ansvar at få afklaret en person på den korteste tid muligt!

Alt for mange mennesker finder sig i det **** der foregår!!!

Og selvom jeg stadig mener at den eneste vej frem er boykot, så tror jeg desværre samtidig at der simpelthen at der enten er for få til at det vil have en effekt på landsplan, og selvom der er syge nok, så er det tydeligt, at når så mange mennesker finder sig i at blive arbejdsprøvet igen og igen, så finder de sig i hvad som helst og har simpelthen ikke forstået, hvor alvorligt det er at sige fra her og nu!

Den eneste måde at gøre det på er ved at tage magten fra dem.. den magt de har igennem kontanthjælpen og sygedagpengene, men vi SKAL gøre det i samlet flok.

Det har ingen effekt overhovedet, det er ikke en pligt at modtage kontanthjælp/sygedagpenge/pension fra kommunen, det er en ret. Sagt på en anden måde, du skal ikke modtage penge, derfor betyder det intet at du boykotter kommunen, den eneste det går ud over er dig selv og din pengepung.



Jeg kender en person, som jeg desværre ikke kan nævne ved navn - en vens ven. Han arbejder på Københavns Rådhus i et bestemt udvalg. Jeg mødtes med ham, og han har i hemmelighed kigget min sag igennem, og selvom han ikke kan stille noget op personligt, så fortalte han mig hvordan beslutningerne bliver træffet, hvilken retningslinier der bliver givet fra højeste plan, og om hvordan at bevillingen af førtidspension IKKE har det fjerneste at gøre med om du søger selv, om de indstiller dig, men udelukkende om hvorvidt de interne regler overholdes. Og her er IKKE tale om loven, men de "interne regler på rådhuset!"

Dvs. det er udelukkende hvis du er X antal % syg indenfor en bestemt gruppe sygdomme, og hvis du samtidig er over X år gammel, at du får pension hurtigt.

Ja, for det er ikke din diagnose som har betydnig, men din arbejdsevne som følge af denne.

I ALLE andre sager hvor de aftalte betingelser ikke er opfyldt, skal sagen syltes. Syltningen af sagen foregår på forskellig vis afhængig hvilke type person de har med at gøre, og her er der ansat jurister på jobcentrene til at bøje loven så langt som det overhovedet kan gøres.

Meeen.. det sker KUN i de sager hvor klienterne tager en advokat på!

Hvis du med det mener, at man kun kan få pension hvis man har advokat på, så nej det passer ikke.

I de sager hvor der ikke er antydning af advokatbistand, der bliver loven direkte brudt!

Og så kan jeg heller ikke forstå hvorfor ******* der ikke er flere der tager ind til Københavns Retshjælp og får oprettet en sag!? Det koster ikke noget!

Jo flere sager jobcentrene bliver stævnet på desto bedre!

At jeg har en personlig advokat på min sag skyldes en personlig beslutning, men hvis man ikke har råd til det, så tag ind til Københavns Retshjælp, også selvom man ikke bor i København. Få dem til at hjælpe med sagen.. men ikke kun det.. få dem til at politianmelde din sagsbehandler den første gang loven overtrædes!

Her fik jeg fingrene (de blev sendt til mig ved en fejl) i nogle interne dokumenter fra Musvågevej, hvor man kan se hvordan flere sagsbehandlere skriver sammen omkring min sag.

Jeg bliver fremstillet værende en "bestemt type" med en "bestemt taktik", og der bliver skrevet meget frem og tilbage om hvordan de skal "kringle" mig.

Det kan jeg godt forstå at der gør, og jo sagsbehandlerne må gerne have interne notater eller snakke om deres borgere (internt i afdelingen)

I kan godt GLEMME alt det ovenstående fis (ja, undskyld udtrykket), men det er KUN og udelukkende KUN igennem en total boykot at der kommer nye boller på suppen - og det vel og mærke hvis vi rent faktisk er nok mennesker til at det har en effekt.

Som sagt, en boykot hjælper intet.

Jeg skal til at skifte advokat og skal have stævnet kommunen nu. I samme åndedrag bliver mindst 4 forskellige sagsbehandlere samt teamchefen fra Musvågevej meldt til politiet for overtrædelse af forvaltningsloven.

Men pensionen.. den har jeg opgivet.. jeg vil ikke lægge krop til mere **** fra dem. Det har gjort mig MEGET mere syg end jeg var da jeg begyndte!

Hvad skal der så ske? Hvordan skal jeg skaffe penge til at overleve..? Det ved jeg ikke, men at tage ned på jobcentret og deltage i det forbandede svineri som de kalder velfærd er ikke anderledes end at stå og glo på gaden på at nogle mennesker slår en sagesløs gammel dame ned uden at du hverken reagere på det eller ringer til politiet!

Vi har ALLE klaget til hudløshed! Det duer ikke! De er korrupte på kommunerne - og det er værst i indre by.

"Flyt", siger nogen.. Flytte? Ja, det var faktisk det bedste råd ham fra rådhuset kunne give mig! Flyt til en anden kommune, og så nævnte han nogen af dem hvor de stadig behandler folk med en vis mængde retfærdighed og menneskelighed.

Nej, jeg skal ikke flytte nogen steder.. Det er dem der udøver uretfærdigheden der skal mærke en konsekvens
.. ikke ofrene!!

Og med det, mener du så vold, som du har truet med tidligere? For at være ærlig, så overvejer jeg, at gøre kommunen (og nu kan jeg se at det drejer sig om Musvågevej opmærksom på denne trusel) Fanme ikke i orden at bruge vold, hvad bilder du dig ind?

Der findes ikke en eneste begivenhed i historien hvor mennesker er blevet undertrykt af magthavere undtagen at det UDELUKKENDE er sket, fordi befolkningen lod det ske!

Der er desværre rigtigt mange naive mennesker der stadig tror, at hvis man klager til undertrykkeren over undertrykkelsen, så holder han nok op.

De fleste klageinstanser i lande som Danmark eksisterer UDELUKKENDE for at give folk en falsk følelse af "afløb" og "håb". En sjælden gang imellem bliver en hvileløs sjæl givet medhold, og på den måde opretholdes håbet.. se det kan godt lade sig gøre!

Hvor dum har man lov at være!? Hvis man er så naiv, så er det sku lige før at jeg vil sige, at så fortjener man også behandlingen!

Det kan ikke blive ved med at fortsætte. Nu er det snart mange år siden af Foreningen for Borgernes Retssikkerhed måtte give op og lukke. Siden da er det kun blevet meget værre! Nå det var så slemt dengang, hvad så med nu?

Nej.. det holder ikke længere! Vi SKAL sige STOP!!!
Du synes sikkert at jeg er enormt streng, og det er jeg også pga. din aggrasive tone og trusler om vold.

Du kan godt svare mig på mit indlæg, men du får intet svar tilbage fra mig, da jeg ikke gider bruge tid på typer som dig. Den eneste grund til at jeg har svaret dig på dette indlæg er fordi det er så faktuelt forkert (og jeg kunne havde kommenteret på meget andet i det, men det her er det væsenligste).

Der med ikke sagt, at der ikke er nogen som ikke bliver behandlet ordentligt, hvilket man jo kan se herinde, men det er jo netop fordi, stedet her nok især henvender sig til de mennesker som har problemer med behandling af dem og deres sag.

Der findet mange sager der ude, som er kørt efter god sagsbehandlingskikk.

Sidst redigeret af maimai; 05-02-2012 kl. 09:02.
maimai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 15:44   #27
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
...hvor i denne tråd er opfordret til vold?

Husker, maimai, at du tidligere har oplyst at være socialrådgiver...

...du må så have et indgående kendskab til Kbh.s Kommune inclusive oplysninger fra Borgerrepræsentationen, idet du med stor sikkerhed tilbageviser trådstarters opfattelse af sagsbehandlinger i kommunen, eller?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 16:00   #28
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...hvor i denne tråd er opfordret til vold?

Husker, maimai, at du tidligere har oplyst at være socialrådgiver...

...du må så have et indgående kendskab til Kbh.s Kommune inclusive oplysninger fra Borgerrepræsentationen, idet du med stor sikkerhed tilbageviser trådstarters opfattelse af sagsbehandlinger i kommunen, eller?
Nu ved jeg ikke om det var i sin tid, den gang K10 blev oprettet, mening med at forum skulle vrimle med diverse sagsbehandler fra kommuner.

For mig personlig stemningen på dette forum er blevet til tider meget ubehageligt. Muligvis sagsbehandleres formål med at være med på K10 er netop at skabe sådan stemning.
En ting er sikket, K10 er ikke det samme som for.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 16:05   #29
maimai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 44
Styrke: 14
maimai er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
...hvor i denne tråd er opfordret til vold?

Husker, maimai, at du tidligere har oplyst at være socialrådgiver...

...du må så have et indgående kendskab til Kbh.s Kommune inclusive oplysninger fra Borgerrepræsentationen, idet du med stor sikkerhed tilbageviser trådstarters opfattelse af sagsbehandlinger i kommunen, eller?

Nej. Jeg kender intet til trådstarters sag, og den interessere mig heller ikke,da trådstarter er aggrasiv og kommer med trusler.

Men ja, jeg tilbageviser det sludder om, at alle førtidspensionssager bliver trukket så langt ud som muligt, og at man kun kan få førtidspension hvis man ansætter en advokat.

Hvis du kan huske at jeg er socialrådgiver, så kan du nok også huske, at jeg også har skrevet at det desværre ikke er alle borgere som bliver behandlet som de skal, og at det er beklageligt at nogen skal have sådan et bøvl.

Men når det så er sagt, så er det ikke sådan for alle, husk det.


Det står i indlæg 18:

Som jeg ser det findes der 2 muligheder:

1. Vold. Det er selvforsvar - uanset hvordan loven vil anskue det.

2. Massenedlæggelse.


Om jeg er socialrådgiver eller ej er ligegyldigt - En trussel om vold mod et andet menneske, det være sig en sagsbehandler, parkeringsvagt eller naboen er aldrig i orden.

Ja, jeg har en bachelor i socialt arbejde, som giver mig kompetance til at arbejde som socialrådgiver, eller som socialarbejder, som er det jeg har arbejdet med.

Og selv om jeg havde være ansat som socialrådgiver på en forvaltning, så giver det mig ingen kendskab til hvad der forgår på Musvågevej (det kendskab har man kun hvis man arbejder der).

Sidst redigeret af maimai; 05-02-2012 kl. 16:10.
maimai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2012, 16:07   #30
maimai
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Indlæg: 44
Styrke: 14
maimai er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Karo Se meddelelser
Nu ved jeg ikke om det var i sin tid, den gang K10 blev oprettet, mening med at forum skulle vrimle med diverse sagsbehandler fra kommuner.

For mig personlig stemningen på dette forum er blevet til tider meget ubehageligt. Muligvis sagsbehandleres formål med at være med på K10 er netop at skabe sådan stemning.
En ting er sikket, K10 er ikke det samme som for.
Hvis det er mig du mener, så er jeg førtidspensionist, og har aldrig været sagsbehandler.

Og ja, når nogen truer med at bruge vold over for ansatte, så bliver min tone ubehagelig.
maimai er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil ikke længere lovpligtig? Svaninden Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 08-04-2013 20:48
Du er ikke længere syg! (Heldige mig O.o) Chilli Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 11-10-2011 20:02
Pensionister kan ikke længere få julehjælp buster Politik og Samfund 1 30-11-2010 10:21
Jeg vil IKKE længere finde mig i Maj-Britt Dit og Dat 27 04-11-2008 18:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension