K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2011, 13:37   #61
Hans
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 241
Styrke: 17
Hans er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Du vil vel ikke i fuld alvor sammenligne vores kamp mod systemet med de blodsdryppende begivenheder... jeg har da ikke endnu set opfordring til vold på k10... kun opfordring til at sagsbehandlerne overholder landets love... og retten til at advare mod dem der ikke gør det...

Synes du ikke lige du kører den lidt for langt nu... det er ikke seriøst fra din side at lave de sammenligninger...selv ikke som forhenværende sagsbehandler...


...
Næh, jeg ville bare sige, at nogen folk åbenbart tror, det er rigigt at gøre lige præcis, hvad de vil, hvis bare de føler, at deres sag er retfærdig og den rette.

Det bliver det altså bare ikke mere ok af.
Hans er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 13:39   #62
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af adbib Se meddelelser
thomas75, hvordan er det at straffe en offentlig ansat ved at skrive deres navn herinde? Og så ville jeg igen henvise til indlæg nr. 47.
Jeg ved ikke om du selv kunne tænke dig at få offentliggjort dit navn, hvis du ragede uklar med en borger i forsøget på at passe dit job.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 13:40   #63
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Næh, jeg ville bare sige, at nogen folk åbenbart tror, det er rigigt at gøre lige præcis, hvad de vil, hvis bare de føler, at deres sag er retfærdig og den rette.

Det bliver det altså bare ikke mere ok af.
tja da jeg msitede min ledighedsydelse bliv der kalge hele tiden helt op til at få ret/delvis ret. det var personligt han ville ikke tabe andsigt det bliver den jo så heller ikke mere ok af.

men ok jeg vidste hvem han var osv så kunne nemmere gemme/smutte hvis jeg så ham komme et sted jeg var hvilket jeg også gjorde.men som sagt jeg hvidste hvad jeg stod imod .det gør man ikke på et hvilkensom helst forum hvor man gemme sig under et brugernavn.men må også give dig ret i det post nu her

Citat:
Jeg ved ikke om du selv kunne tænke dig at få offentliggjort dit navn, hvis du ragede uklar med en borger i forsøget på at passe dit job.
her er lidt mere fra min sag jeg havde optage samtalen og skal da lige sige han blev sgu ikke glad for med han egen ord det var et angreb på hans person.det var sådan han følte det.så kom det med du kunne jo abre have spurt osv osv osv.men igen som jeg har sagt et par gange sæt jeg i sagbehnslernes sted.jeg ville sgu hellerh ave det sjovt med det.

men også prob i det hele vi kan ikke tage stilling til o mdet er ok osv det er kun dommer ankenævn osv der kan vi er almindelige menesker der er i klmme i systemet.og vil nok også siger og gøre der efter

hvis jeg nu hang lad os sige web ud før vile haldelen hvis ikke hele k10 gå amok.2 han vil nok heller ikke selv blive glad osv osv igen sæt jer i deres sted.de har en bormester der står og banker den i hoved spar spar spar osv osv osv osv.eller ryger personale festen kaffe pausen osv [oj sikkert ikke men kunne ikke ladevære] og det med web var bare et exsepel

Sidst redigeret af extra; 12-04-2011 kl. 13:48.
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 13:44   #64
adbib
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 22-04 2010
Indlæg: 496
Styrke: 15
adbib er rigtig godt på vej
Rolig nu thomas75, det er bare et navn.
adbib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 13:46   #65
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hans Se meddelelser
Næh, jeg ville bare sige, at nogen folk åbenbart tror, det er rigigt at gøre lige præcis, hvad de vil, hvis bare de føler, at deres sag er retfærdig og den rette.

Det bliver det altså bare ikke mere ok af.
I den overvågning der sker fra det offentlige af os er devisen... hvis du ikke gør noget galt har du intet af frygte... det gælder nok også den anden vej... sagsbehandlere og lægekonsulenter der gør deres arbejde godt og samvittighedsfuldt og ikke omgår love og regler har intet at frygte...

Og vi ser åbenbart sagen fra hver side af plankeværket... men derfor behøver du jo ikke sammenligne med terror og krig for at lave din pointe...
Det er sku for langt ude...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 13:51   #66
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
I den overvågning der sker fra det offentlige af os er devisen... hvis du ikke gør noget galt har du intet af frygte... det gælder nok også den anden vej... sagsbehandlere og lægekonsulenter der gør deres arbejde godt og samvittighedsfuldt og ikke omgår love og regler har intet at frygte...
og vi er/de er menesker de kan fejle også vi ikke at glemme.men kræver også et meneske at sige ok jeg lavede en fejl
Citat:
Og vi ser åbenbart sagen fra hver side af plankeværket
og den rigtige side er ? tja jo ingen ved desvære .men ærligt luk den tråd den er gåt forvidt andre tråde er blivet lukket for midnre
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 13:57   #67
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
I den overvågning der sker fra det offentlige af os er devisen... hvis du ikke gør noget galt har du intet af frygte... det gælder nok også den anden vej... sagsbehandlere og lægekonsulenter der gør deres arbejde godt og samvittighedsfuldt og ikke omgår love og regler har intet at frygte...

Og vi ser åbenbart sagen fra hver side af plankeværket... men derfor behøver du jo ikke sammenligne med terror og krig for at lave din pointe...
Det er sku for langt ude...
Jamen det, som jeg synes, der er problemet, det er, at du ikke kan vide, om de der følger reglerne, ikke har noget at frygte, fordi du kun hører sagen fra én side, og vedkommende har ikke mulighed for at forsvare sig, da det hele er anonymt. I nogle af sagerne er der ikke engang kommet en afgørelse på klagerne - så kan enhver jo komme og sige, at den og den er en idiot - men de ser det kun fra deres egen side.
Jeg ved godt, det er blevet meget moderne at lægge sager med navne ud på nettet, og jeg synes det kan være i orden i visse tilfælde, når det ikke er subjektivt, feks hvis sundhedsstyrelsen gentagne gange har givet kritik til en behandler. Jeg synes også, det kan være i orden, hvis man ikke er anonym, og man har fået medhold i nogle klager.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 14:00   #68
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
nemlig problemet er jo der er 2 sider af en sag.og vi kender jo desvære ikke den anden side af sagen ved ved om den der brokker sig endeligt ikke har noget brokke sig over.med andre ord man skal ikke kaste med sten hvis man bor i et glas hus. der er altid 2 sider i en sag.og er den ene anonym vil man kun høre den ene side og men personlige mening er så kan man ikke tage og burte heller tage stilling til noget
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 14:01   #69
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af extra Se meddelelser
og vi er/de er menesker de kan fejle også vi ikke at glemme.men kræver også et meneske at sige ok jeg lavede en fejl
og den rigtige side er ? tja jo ingen ved desvære .men ærligt luk den tråd den er gåt forvidt andre tråde er blivet lukket for midnre
Ja men hvis vi laver fejl eller omgår love og regler bliver vi straffet hårdt og kontant... hvorfor skal det ikke gælde den anden vej...
Det sker den ene gang efter den anden at vi er nødt til at grave principafgørelser frem for at få loven opfyldt... og hvis nogen sidder og overtræder den bevidst i kommunerne så er det da rimeligt at der er en konsekvens ved det...

Man kunne jo slette alle de indlæg med debat om trådens berettigelse og lade trådstarteren få sin tråd tilbage i god ro og orden

...
over and out...

....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 14:04   #70
Hans
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 241
Styrke: 17
Hans er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
I den overvågning der sker fra det offentlige af os er devisen... hvis du ikke gør noget galt har du intet af frygte...
Bingo, så hvorfor være anonym i sin kritik af sagsbehandler?
Hans er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til Brev fra Jobcenter København Baldersgade. Kio Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 19-12-2011 11:56
"Sort" liste over sagsbehandlere buster Politik og Samfund 54 20-11-2011 23:41
Tjekliste over læger og sagsbehandlere i København på privat besked. Lotte68 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 13-04-2011 21:54
Jobcenter København sylter min sag! Hobbitten Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 84 22-02-2011 21:36
Jobcenter København gennemgår 600 sygedagpengesager buster Politik og Samfund 1 19-11-2010 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension