K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-12-2008, 16:32   #21
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Tak Hrefna
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2008, 20:22   #22
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Zolskin: Jeg har været på smertecenter i Malmøgade, de er nu flyttet til Herlev. Rigtig søde mennesker, og ventetiden heller ikke lang .. det er dog en privat smerteklinik.

Tak for link, jeg kigger lige på dem her senere når jeg får tid
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe

Sidst redigeret af Webmaster; 18-12-2008 kl. 23:37. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...man kan sagtens svarer flere i samme indlæg...
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2008, 00:35   #23
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Helt ok, Hrefna.

Dejavu er netop en følt situaion, hvor man, uden for kroppen/indgribelsesmulighed, fornemmer at have oplevet situationen før, med samme mennesker, samme sted osv. og bør ikke blandes med det som vi ved fuld dagsbevisthed oplever i livet.

Jeg syntes det er skønt og enormt glædeligt når nogen hjælpes ad alternativ vej, hvor andre opgiver eller hensætter os i TERM osv.

Jeg håber på selv, igen, at kan få råd til alternativ behandling, for det er dybt frustrerende at være indskrænket til vestlig lægelig standart, når man inderst inde godt ved at der er andre veje.

De nye muligheder for udenlands behandling er bestemt også værd at studere nærmere, men det kræver et overskud/hjælp for at få et sådant projekt igennem.

Gid vort folketing ville tage det hertil, istedet for at vi skal kæmpe en kamp for at betale til dette i udlandet og gid at folketinget her i landet også snart vil annerkende de alternative behandlere, som virkelig arbejder seriøst.
De kunne få et formidabelt samarbejde med lægestanden, hvis sidstnævnte ikke har modstridende interesser.

Mvh
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2008, 07:55   #24
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Hej Allesammen

Jeg har intet imod alternativ behandling, som et supplement, men som det er sagt i tråden tidligere, der er dem der kan det, og der er dem der siger de kan det. Især den sidste gruppe, gør det jo nok for at spinde guld på andres forhåbninger. Og det kan være farligt når en patient af en alternativ behandler får at vide at det kan han/hun sagtens kurere, og så holder op med at gå til læge. Jeg har selv set det, med fatale følger.

Jeg selv overvejer meget at påbegynde hemoterapi, som et supplement til den traditionelle bahandling af min lupus, men egentlig er hemoterapi ikke alternativ, blot en "glemt" behandlingsform.

Mvh. &

Hrefna

PS Ordet dejavu var dårligt valgt
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2008, 03:40   #25
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Vil så lige berolige jer med at selvom jeg går til den her behandling, har jeg ikke tænkt mig at aflyse min tid til operation.
Jeg gør det her for at komme videre på en eller anden måde, og så må jeg se om det virker eller ej - og nå så tiden kommer til forundersøgelse for operation vil jeg fortælle lægen om hvad der er sket, og hvad deres mening er.
Jeg har også informeret min egen læge om dette.

Jeg blev bare nysgerrig efter denne ene behandling, at jeg kunne mærke noget allerede, om det er korrekt at hun kunne mærke mit haleben sad forkert ved jeg ikke om er helt rigtigt, men mærke noget det kunne jeg.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-12-2008, 10:22   #26
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Kære Gigipi'

Kære Gigipi'

Jeg er glad for at høre at du ikke udelukker den etablerede medicin, og jeg synes da helt bestemt også at du skal fortsætte med KST hvis du synes det hjælper dig.

Som du ved fra den pb jeg sendte dig, så er mit forslag om colonoskopi, en mulighed for at udelukke en anden og langt mere alvorlig diagnose, end et forskubbet haleben eller lignende.

Hvis jeg havde udeladt at foreslå dig denne undersøgelse, med de erfaringer jeg har, og med den viden jeg har haft igennem kontakten til den medicinske verden siden min tidligste barndom, hvor den meste af min omgang var med læger, at lytte til læger, hospitalet var min legeplads, jeg gik ind og ud af vagtstuer og afdelinger, lyttede til lægernes konferencer, og samtaler, og senere også som medarbejder i min mors klinik. Så ville jeg med min viden have påtaget mig et ansvar jeg ikke ønsker at tage, skulle jeg have undladt at komme med forslaget.

Du ønskes al mulig held og lykke,



Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ride terapi popcorn Alt det andet 4 04-09-2013 09:37
Sommerferie Vs. terapi! FrkSilverfox Dit og Dat 7 08-05-2012 13:57
Fup eller fakta? zuza Politik og Samfund 2 01-05-2010 23:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension