K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2008, 16:32   #21
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
He he jeg havde ellers besluttede mig for at jeg ikke gad at diskutere politik og slet ikke DF men den her må jeg simpelthen kommentere og lad mig gøre klart fra start af Hexi at jeg acceptere din ret til at holde på DF og at jeg godt kan forstå dine bevæggrunde, for de er dygtige...
Nej var nu ikke lige mig der holdt på DF... en ret uhyggelig tanke faktisk hvis jeg skulle have støttet den siddende Junta på nogen måde


Citat:
Oprindeligt indsendt af Trigger
Hej igen

Hexi du skriver at jeg skal komme nærmere ind på hvad jeg mener at DF gør for at hjælpe pensionister og ftp. For det første er det DF der kom med forslaget om ældrecheken, og den er der mange der nyder godt af i dag. De har blandt andet også kommet med et forslag om at ældrecheken også skulle gælde for ftp, men det blev stemt ned af bla. S og SF, for som Lynge siger er en pension ikke noget og råbe hurra for. Og jeg kan desværre ikke se hvad SF gør for ftp og pensionister i dag. DF har også kommet med et forslag om at der skal være loft over hvor meget de ældre må betale for ældremad. Så jeg synes faktisk at de gør noget for at hjælpe os.
Nej mit spørgsmål gik helt nøjagtigt på hvad DF gør for førtidspensionister og intet af ovenstående synes jeg besvarer det spørgsmål... for der er da ingen forbedringer for førtidspensionister i det du skriver som svar...
Hvornår er det lige at DF har foreslået at ældrechecken også skulle udbetales til førtidspensionister ?? for synes da ikke jeg kan huske sådant et forslag her i nyere tid...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2008, 17:28   #22
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
DF gør alt, for at kunne blive siddende med VKO. Se sagen ang. Birte Rønn, hvergang truer de, men falder tilbage til VK. De kører lige på nogle enkelte mærkesager, som nogle husker.

Så tog man 50% fra politiet pga politireform og så viser det sig det ikke går og så giver man igen 50%. Men det svarer jo ikke til det fulde beløb (ex 100 kr -50%= 50 kr, så får man 50% af 50 kr= 25 kr) ialt 75 kr. Så minus og plus 50% er ikke altid det samme. Fjogh model.

Ældrechecken er da også givet, fordi de først havde taget nogle penge fra de ældre.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2008, 00:19   #23
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
jeg har rigtig svært ved, at tro på, at snydere eksistere.
de må være absolut fåtal i dette system.
Til gengæld bliver jeg trist, når der dyrkes hertz mod syge i systemet.
Hvorfor skal syge, være skyldige i snyd, indtil det modsatte er bevidst?
Desværre har vi en regering, der har været rigtige dygtige, til at fremherske denne mistænkelig gørelse.

Jeg har selv lige været i afklaring på reva-center. har bl.a. betændelsgigt i rygsøjle. Inden for samme gruppe som Psorisis-gigt.
Jeg var under arbejdsprøvningen nødsaget til at benytte Roalator, i en del af arbejdsprøvningen, resten af tiden afhængig af stok.
Det gør jeg ikke normalt hjemme. jeg bevæger mig normalt heller ikke ud af døren, såfremt jeg ikke kan gå uden. men der hvor jeg så SKAL frem, måske flere timer, kan jeg ikke undvære stokken.
Nogle dage kan jeg slet ikke gå, perioder ikke støtte på benene, men heller ikke her, er jeg altså ude.
resten af tiden går jeg uden støtte, dog begrænset gåafstand.
Jeg har dog også stiv lænd, med diskusprolaps.
dertil konstant feberforhøjelse, samt smerter fra alle 3 diagnoser.

Dertil er der restitueringstiden, som ikke er lang nok i forhold til et arbejdsliv, med minimum 15 timer, og fremmøde hver dag, som min afklaring skulle være.(havde dog hvileplads, som blev benyttet hver dag).

Men hvor er folk dog forbandet hurtig ude til at dømme.(godt eks med Benny).

Stakkels vedkomne der nu måske skal bruge ekstra ressourcer på at bevise sin sygdom. Der er vel en grund til at vedkomne er på Reva, som jo næsten er endestationen.

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Retssikkerhed i Denmark er helt til grin Karo Politik og Samfund 0 29-11-2011 17:51
Sygdom mm. pallepunk Spørgsmål ang fleksjob 18 23-06-2011 19:26
FP pga sygdom nille60 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 03-05-2010 11:36
Hvem Hvad Hvor - ved sygdom zuza Et godt link! 0 14-08-2008 20:26
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension