K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2012, 20:53   #11
pamfilius
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 04-11 2011
Indlæg: 21
Styrke: 13
pamfilius er ny på vejen
Hej igen

Okay var lidt bange for at hudlægen bare ordinerede medicin. Jeg selv endte på dermatologisk-arbejdsmedicinsk afd. OUH, efter undersøgelser ved 6 forskellige hudlæger, kender godt både cremeforbruget og stråler m.v.

Og ikke for at gøre mig klog men det kunne jo være du ikke kan tåle cremerne, mange hudlæger anbefaler alskens ting og sager men glemmer bare hvad der er proppet i

Det er bare så vigtigt overfor kommunen at vide hvad det er man ikke tåler når man har allergi, i mit tilfælde er det blevet negligeret flere gange.


mvh
pamfilius
pamfilius er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2012, 21:03   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Bold,

Det kan sagtens være at en del af din eksem er psykisk relateret og det er altså ikke sikkert, at selv den bedste psykolog kan råde bod herpå.

Jeg har selv gået til de aller bedste psykologer i Kbh.området og de har da hjulpet mig, gud nåde, meeen en stor del af det bedste for mig har været medicin.

Jeg har en psykiater og vi taler lidt terapi, for jeg har jo allerede været igennem en del. Jeg er også medicinsk udredt og pt. på effexor, i forhold til min lidelse som er generaliseret angst. Medicinen holder mig nogenlunde i balance i forhold til min stress og angst, måske kan medicin for en evt. psykisk lidelse måske gøre det samme for dig.

Og i øvrigt, så mærker jeg slet ikke at jeg tager medicin, og det tror man jo at man gør i forbindelse med det psykiske, men det er altså ligesom at tage panodil eller lign.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2012, 19:30   #13
nocturne
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 566
Styrke: 13
nocturne er ny på vejen
prøv prikon til depression - håndkøb på apoteket.
Virker bedre end det skodmedicin vi ellers skal tage for at blive normale.
Der er bare for mange bivirkninger efter MIN mening.
nocturne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2012, 23:53   #14
Bold
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2012
Indlæg: 4
Styrke: 0
Bold er ny på vejen
Jeg tror ikke på at bare fordi jeg tager en pille så går det hele væk. Er så træt af min læge ikke fatter det, det er som at snakke med en mur når jeg er oppe til konsultation.
Og jeg har sku nok bivirkninger ved alt det creme osv jeg bruger. Vil virkelig ikke til at døje med flere.
Bold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-02-2012, 10:18   #15
jonah
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-11 2011
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
jonah er ny på vejen
Hvis du har amalgamplomber i munden ville
jeg lade mig amalgam sanere hos en tandläge
med den viden,det kan sagtens väre at du er
kviksölvforgiftet.
jonah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-03-2012, 20:05   #16
Fyret2011
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2011
Indlæg: 42
Styrke: 13
Fyret2011 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bold Se meddelelser
Jeg tror ikke på at bare fordi jeg tager en pille så går det hele væk. Er så træt af min læge ikke fatter det, det er som at snakke med en mur når jeg er oppe til konsultation.
Og jeg har sku nok bivirkninger ved alt det creme osv jeg bruger. Vil virkelig ikke til at døje med flere.
Hej Bold

Jeg lider af samme sygdom som dig, den har jeg haft i over 30 år.

Jeg har en søn på 20 år som desværre har "arvet" sygdommen, så jeg forstår dig, hvordan du har det, som ung mand med en hud der er ikke er som alle andres.

Jeg var også selv ung da jeg fik sygdommen konstateret.... er der ikke andre i din familie der har sygdommen, den er normalt arvelig ??? Så synd for dig hvis du er helt alene om dette !!

I alle de år jeg har haft sygdommen har jeg prøvet diverse alternative behandlinger og intet har hjulpet, indtil nu.

Det seneste jeg har prøvet er Body SDS, det er desværre rigtigt dyrt, jeg betaler 700 kr. pr. behandling, det er ikke fjernet sygdommen, men behandlingen har fjernet alle de grimme sår, fordi den virker afslappende/afstressende og dermed fjerner stressen som man naturligvis får når huden gør ondt....

Jeg kan anbefale dig at prøve at søge en behandler af Body SDS ( søg på nettet efter behandlere i området hvor du bor), det lyder som Hokus Pokus, men det virker på mig og jeg har trods alt prøvet mange alternative behandlinger i snart 30 år.

Jeg er næsten sikker på at jeg kan vise mig i kortærmet bluser og shorts til sommer..... for første gang i mange mange år, normalt går jeg kun i sort tøj (Alle de sår, jeg vil ikke uddybe det her, men du kender det sikker selv, blod på tøjet osv.).

Ellers kan jeg anbefale at du søger om Klimabehandling i Israel, ved det Døde hav www.helserejser.dk, det gør du via din hudlæge.

Normalt er det personer med Psoriasis der kommer på Klima behandling, men det virker også på os der lider af Atopisk Eksem. Jeg har været afsted flere gange, det er fantastisk, du er sammen med andre mennesker der alle ankommer med slem (grim) hud og rejser hjem med flot flot hud der ikke gør ondt, men er HEL, flot og ikke mindst meget sol brun. Hvis din hudlæge siger nej, så skift til en anden, min hudlæge spurgte mig i 9 år før jeg sagde ja til Klima behandling, og jeg har aldrig fortrudt.
Fyret2011 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspension eller hvad?? hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 08-12-2012 00:38
Fleks eller førtidspension? Kalevala At søge førtidspension 43 30-04-2012 13:20
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53
Flex-job eller førtidspension Annemette Alt det andet 17 05-03-2010 01:19
Fleksjob eller førtidspension??? Tira Alt det andet 18 22-07-2009 21:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension