K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-06-2015, 00:25   #11
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det er nemlig rigtigt det du skriver.. at de er enormt gode til at være dække over hvad de stemmer..

Jeg spurgte endda en fra DF - som er meget politisk aktiv på det sociale område, hvad hun mente om alt det DF havde stemt for og imod på beskæftigelsesområdet. og om hun kunne henvise til noget, hvor DF rent faktisk havde gjort noget for de syge..

Svaret var "dig om det.." - hun gad slet ikke at kommentere på det!

Så fik jeg ikke noget svar efter det.. dybt useriøst - og nærmest PINLIGT for et parti med så stor vækst siden sidste folketingsvalg, at de kan lyve sig frem til en så stor sejr.

Vi skal bedømme partierne på deres handlinger, og ikke deres løfter.
Alt handler fandme ikke om grænsebomme, og radikale muslimere..

Bliver så sur når jeg tænker på det
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 00:45   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tjo det er rigtig nok...men omvendt...så virker deres taktik jo...

De får jo folk til at stemme på dem...de udnytter det faktum at der findes så mange som ikke gider politik....eller folk der kun læser overskrifter...

Det er trods alt det der tæller...at kunne få folk til at stemme på partiet...

Med så mange mennesker i et samfund...som ikke vil, gider eller kan sætte sig ind i tingene...ja så vil et repræsentativt demokrati som vi har i DK ikke fungere optimalt...

Vi andre kan så kun håbe på at det da for fanden snart må gå op for folk hvad DF egentlig står for...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 10:43   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er i hvert fald spændt på regeringsgrundlaget, ja og i det hele taget er jeg spændt på det hele

Det anede mig, at det ville ende med en V regering, da jeg har på fornemmelsen, at DF SLET IKKE er parate til hverken ministerposter eller ansvar!! Ved at stå udenfor, bliver det meget vanskeligt at dadle dem for løftebrud, da de jo hele tiden kan lægge skylden over på alle andre for, at stemme imod
Og hvad angår ministerposter, så har de jo ikke ret mange værdige, de fleste er løse kugler der ofte ytre sig som teenagere i en forbudt ungdomsklub, og at sætte dém på en ministertaburet, ville være højest tvivlsomt...og vil med garanti ende i katastrofe. Så DF har igen handlet, præcis som man kunne forvente DF ville handle!! Fritaget for ansvar, men under påskud af, at de kan få mest indflydelse ved at stå udenfor, og den køber vælgerne til lyden af klapsalver!!
Enhver ved da, at man får mest indflydelse ved at have ministre inde i hele nervecentret Men DF vælgerne kan vitterligt ikke se det!!!

DF er mestre i at sige det rigtige, på det rigtige tidspunkt. Der har bare aldrig været handling bag ordene!! Og nu har de stillet sig et trygt sted, hvor de igen kan gemme sig bag de andre, og give dém skylden, hvis de ikke får noget igennem. Men går den, så går den, og hvis ikke, så er det de andres skyld.

- totalt lunkent.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 10:54   #14
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Se nu bare det med grænse bummene, DF lovede at der ville ske en masse ang. kontrol ved de Danske grænser

og hvad viser det sig så nu, det kan de ikke lave da schengen aftale forbyder det..........

skulle DF ikke havde undersøgt hvad der kunne laves inden de lovede folk en masse, der syntes jeg allerede de har vist de er utroværdig.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 11:02   #15
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Uløkke sagde under valgkampen, at han havde fokus på skattelettelser til de lavtlønnede; nu praler LA om, at de har fået topskattelettelser skrevet ind i det kommende regeringsgrundlag - en regering ledet af førnævnte Uløkke... (Tør man forsigtigt hviske løftebrud allerede...???!!!) Og DF råber op om, at de har mere indflydelse ved at stå uden for regeringen - og var i øvrigt stejlt imod topskatteletteser for få dage siden... Så kan man jo spørge sig selv, hvad har DF så har fået for den topskattelettelse...? En fin, bolchefarvet bom...? Eller Pia K som formand for folketinget...???

DK politik er ski da sært for tiden. Er spændt på, hvor længe den venstre-regering holder. Forhåbentligt ikke for længe... Men dét sagde vi jo også halvvejs inde i S-R-SF-regeringen, den holdt alligevel... Næsten da...


Sidst redigeret af Risa; 27-06-2015 kl. 11:05.
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-06-2015, 17:13   #16
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Damn it hvorfor satte jeg ikke penge på at det blev en ren v-regering, sagde det jo :-)
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 07:37   #17
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Man må sno sig som ålen er vist Løkkes motto

Først sætter han al troværdighed over styr med alle mulige sager om frås og underbukser...
Så taber han valget for Venstre med et stort brag, og bliver hyldet som en konge af venstrefolk på valgaftenen...

Og nu kan den store taber sætte sig i statsministerstolen til en fed hyre...

Det er svært at forstå dansk politik... tror min konklusion må blive at det går ud på at den smarte narrer de mindre smarte



....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 09:03   #18
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Tidligere direktør i Dansk Arbejdsgiverforening Jørn Neergaard Larsen bliver ny beskæftigelsesminister under Uløkke... Ikke folkevalgt, men hentet ind i maskinrummet af de blå venner. Sender vist et særdels klart signal om, hvilken politik, der nu venter de svageste i samfundet...

Venstre tabte valget, men vinder hele magten. Hvorfor stemte vi egentligt...?

Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 09:14   #19
alanabith
Hjemmevant på K10
 
alanabiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2011
Lokation: vordingborg
Indlæg: 259
Styrke: 14
alanabith er ny på vejen
Det er frygteligt håber virkelig ik der bliver fleretal for foringelser af overførelses indkomster, men man ved aldrig med DF hvis de får deres grænsekontrol frygteligt at så mange har stemt DF og dermed gav magten til venstre

håber ik dem der har stemt blåt bliver syge
__________________
Førtidspensionist pr 1-1-2010. Min bogblog http://believeangelus.wordpress.com/
alanabith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-06-2015, 18:35   #20
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg var altså også ved at kløjs i morgenkaffen, da jeg så at Jørn Neergaard Larsen var planet på ministertaburetten forbeskæftigelse...........det er jo næsten værre end Hvis Joachim B Olsen havde fået posten
Neergaard er jo fra DA, som netop vil makle førtidspensionisterne for 4000 kr om måneden!

Og læg især mærke til Løkkes genistreg! Han dolker næstformand Kristian Jensen så dødeligt i ryggen med en ministerpost, så han kan få Søren Gade ind og overtage Venstre - man kunne næsten SE Kristian Jensen stod stivnet på slotspladsen, med et ualmindeligt skidt påklistret smil. Sikkert pay back fra billagssagen, hvor Kristian Jensen var i spil mod Løkke.......nu har Løkke så fjernet ham for good!!!

Spændende på alle måder
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension