K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-04-2010, 21:01   #11
metropol
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2008
Lokation: københavn
Indlæg: 11
Styrke: 16
metropol er ny på vejen
Det er en udtalelse fra 2 forskellige læger. Desuden har jeg en AMPS test fra Frederiksberg Hospital, der viser, at jeg er meget dårlig i hele bevægapparatet, samt udtalelse fra reumatolog. Jeg vil ihvertfald ringe og bede om aktindsigt.
Tak for hjælpen
metropol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2010, 23:40   #12
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Du har således 4 uger til at klage. Nævnet genvurdere derefter sagen, indenfor 4 uger. fastholder de afgørelsen sendes den til Ankestyrelsen.
Når og hvis sagen når dertil, er det igen vigtigt at sikre sig at ALLE papir er medsendt fra Nævnet.

Men først of fremmest SKAL du klage over denne afgørelse. kan du evt få hjælp af fagforening, DUHK eller lign.?
Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2010, 21:36   #13
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Vil lige tilføje, at beskæftigelsesnævnet skal have ALLE sagsakter, når sagen videresendes til dem.
Og du kan være ret så sikker på, at de har fået dem alle, for jeg har en gang selv være ude for, at et vedhæftet fil til et journalnotat ikke var blevet sendt med, og det ringede de skam og bad om! Så de er ret grundige.
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-04-2010, 23:38   #14
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg har flere gange oplevet det modsatte.
det kommer desværre an på sagsbehandleren, der altid tjek.
VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2010, 09:38   #15
metropol
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2008
Lokation: københavn
Indlæg: 11
Styrke: 16
metropol er ny på vejen
Takker jer mange gange for jeres gode råd. Dette forum hjælper så meget. Jeg går straks igang tirsdag. Fortsat god påske til jer alle
metropol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2010, 18:58   #16
metropol
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2008
Lokation: københavn
Indlæg: 11
Styrke: 16
metropol er ny på vejen
Så har jeg bedt om aktindsigt i min sag. Først fik jeg besked på, at jeg ikke bare kunne ringe og få aktindsigt, nej det skulle skam være på mail. Spørg lige om jeg blev tosset. Fik fat på en anden, og hun sagde, at hun ville sørge for, at min sag blev sendt.
Håber nu bare, at der ikke går for lang tid.
metropol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2010, 20:32   #17
metropol
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2008
Lokation: københavn
Indlæg: 11
Styrke: 16
metropol er ny på vejen
. Jeg vil bare lige lade jer høre, hvad der er sket i min sag.Så kom hele min sag fra beskæftigelsesankenævnet. Jeg -med min lille viden om systemet- kan se, at der er flere punkter man slet ikke har taget i betragtning. Deres lægekonsulent siger, at min sygdom er stationær og kan ikke behandles. De vil ikke give mig revalidering, det er jeg for syg til. Desuden har min socialrådgiver i dec. sat mig som fuld uarbejdsdygtig og ind under kategori 3. Nu må jeg igang med min klage, og det skal da bare gå stærkt.
metropol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 01:54   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af metropol Se meddelelser
Så har jeg bedt om aktindsigt i min sag. Først fik jeg besked på, at jeg ikke bare kunne ringe og få aktindsigt, nej det skulle skam være på mail. Spørg lige om jeg blev tosset. Fik fat på en anden, og hun sagde, at hun ville sørge for, at min sag blev sendt.
Håber nu bare, at der ikke går for lang tid.
Jeg vil bare lige sige at almindeligvis så er det altså bedst hvis du gør ting skriftligt...feks når du søger ting på kommunen...

Når man aflevere det skriftligt og få en kvittering på det...så stå man altid bedre hvis det skulle vise sig at de trækker tiden..

Vi kender flere herinde som har være halve år om at få en aktindsigt...og i de tilfælde er det rigtig godt at stå med en kvittering på at man har bedt om aktindsigten på den og den dato...

Så det bør du lige tænke over i fremtiden...

Ja man kan hurtigt blive overrasket når man får sin aktindsigt....enten over hvad der ikke er i sagen eller også hvad der er som de ikke har taget med i deres afgørelser...

Så det er altid en god ting at få aktindsigt...

Aktindsigt skal gives inden for 10 dage...og kan de ikke nå det...ja så SKAL de skrive det til en....og samtidig fortælle hvornår man så kan forvente den..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2010, 09:03   #19
metropol
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2008
Lokation: københavn
Indlæg: 11
Styrke: 16
metropol er ny på vejen
Tak for dit råd. Det vil jeg huske til næste gang. For der bliver helt sikkert en næste gang, sådan som systemet er
metropol er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2010, 19:07   #20
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Bare lige for en god ordens skyld, så er det 10 arbejdsdage...

Bare lige så folk ikke står og tripper, hvis det nu f.eks. har været helligdage
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Afslag fra ankestyrelsen defrost Alt det andet 9 29-12-2011 18:59
Afslag på fleksjob m.m. YRMB Alt det andet 30 11-01-2011 22:40
Fleksjob afslag jfm Spørgsmål ang fleksjob 2 15-02-2010 08:40
Afslag på fleksjob dino Spørgsmål ang fleksjob 5 25-04-2008 14:01
Afgørelser fra Ankestyrelsen - fleksjob Admin Pluto Nyt om loven 0 27-07-2007 13:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension