K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-08-2012, 06:58   #31
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Jeg tager cansen og får en tid til "slagteren" og så må min mave fornemmelse,sige til eller fra om det skal være ham.
Mener du dermed, at du vil få det gjort hos ham på mit link?

Det ville jeg ikke gøre.

Jeg ved ikke hvor du bor, men selvom Slagelse er for langt væk (der er gode tog-forbindelser mellem Kbh. og Slagelse), så findes der jo andre læger, der kan "ordne" den slags.

Snak med din læge om det, og få ham til, at foreslå en anden, med et bedre ry.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2012, 08:11   #32
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja, det var meningen,men prøver lige igen,om jeg kan få til en anden,men henvisningen er jo sendt til ham,så han vil nok ikke sende til en anden også.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 21:24   #33
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg kan da lige fortælle at jeg har været hos Henrik Svend Hansen og at det var ham jeg har været hos før,og han er en lidt underlig mand.

Men han undersøgte da mine hænder og håndled,og han mener ikke jeg har en inde klemt nerve og slet ikke at man kan gå med det i så mange år som jeg har haft symptomer og da mine symptomer er mange og mere end på at en nerve er i klemme der,så mener han at det stammer fra Nakken

Så ingen operation det jo dejligt ,men knapt så dejligt at der så bare er endnu noget man bare skal leve med,i guder hvor er jeg træt af at der ikke er reserve dele til mig

Ville nu ellers gerne have min natte søvne,sove piller skal jeg under ingen omstændigheder på,så må jeg jo forsætte med et vil eller to om dage .og bide det hele i mig ,men bliver bare lidt sammenbidt af alle de elendigheder øv vø.

God aften til dem der kommer her forbi
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 21:47   #34
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Men han undersøgte da mine hænder og håndled,og han mener ikke jeg har en inde klemt nerve og slet ikke at man kan gå med det i så mange år som jeg har haft symptomer og da mine symptomer er mange og mere end på at en nerve er i klemme der,så mener han at det stammer fra Nakken
Det må kunne undersøges ved, at de sætter sådan nogle små ledninger på "hist og her" og sender strøm igennem, så de kan tjekke hvor problemet er.

Inden jeg blev opereret for karpal tunnel syndrom var jeg igennem sådan en undersøgelse, for at præcisere hvilken nerve i hånden det var, som var i klemme.

Jeg fik lavet undersøgelsen på filadelfia: http://neurofys.epilepsihospitalet.d...7/Default.aspx
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Jesper Tynell søger sygemeldte, udsat for "Anden Aktør-ulovlighed" klarkurs Dit og Dat 6 13-04-2010 12:46
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25
Nogle erfaringer med "Contra" ? MCG79 Er det overhovdet til at få fleksjob? 10 12-01-2010 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension