K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-07-2011, 11:37   #11
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Kan fortælle at min ældste (22) har været i individuelt forløb hos Integro. Jeg var noget negativ efter alle de trælse ting man havde hørt, men det forløb super godt!

Hun har været rigtig glad for forløbet og er hjulpet godt på vej, lige nu går vi så bare og venter på at høre fra hendes SB om deres forslag til uddannelse under revalidering bliver godkendt eller han har andre forslag ;O)

Hun røg ned med en svær stressrelateret depression i en alder af knap 20 og vi har kæmpet en kamp for at få hende på højkant igen og nu håber vi så det lykkes at få uddannelsen igennem, for det er noget hun brænder for!

Så de kan meget mere end jobsøgningskurser og forhåbentlig bliver du lige så glad for forløbet som hun har været ;O)
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2011, 03:19   #12
adhsl
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2010
Indlæg: 56
Styrke: 14
adhsl er ny på vejen
Integro

Jeg bad om dokumentation på de steder Integro påstod de havde kontaktet ang. flex til mig.
Jeg afprøvede tlf. numrene, enten fandtes abonneten ikke eller nummeret eksistrede ikke.
Jeg troppede personligt op på en adresse, det lignede en gammel forladt garage.

FØJ!
adhsl er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Integro - Helsingør Mani Spørgsmål ang fleksjob 8 22-05-2012 08:17
Integro: Kunsten at give hånd! buster Politik og Samfund 9 05-08-2011 00:33
Integro Aarhus og andre spørgsmål Saugmann84 Spørgsmål ang fleksjob 4 08-02-2011 02:43
Integro DRAGEN Dit og Dat 32 11-06-2007 19:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension