K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2016, 10:12   #11
JackS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-12 2012
Indlæg: 19
Styrke: 12
JackS er ny på vejen
Hvis salg af dine produkter kan opretholde en timeløn (+det ekstra det koster at have en ansat) ville jeg se om jeg kunne finde en arbejdsgiver, der vil ansætte dig på vilkårligt antal timer, og dermed kan køre "din virksomhed" uden at risikere at tabe penge på dig.

Jeg er selv ansat hos en tømrer, men kører rundt til private og underviser i ridning. Jeg får løn for de timer jeg underviser, og det betyder at hvis der er afbud pga. f.eks. en syg rytter eller skadet hest, så koster det ikke min arbejdsgiver noget.
Tænker man må kunne lave en kreativ løsning for dig også.
JackS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2016, 19:00   #12
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg har gjort mig nogle meget vage forestillinger i den retning. Der er jo ingen vej uden om et ansættelsesforhold.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-01-2016, 22:44   #13
Snøvs
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-12 2012
Lokation: Rudersdal
Indlæg: 36
Styrke: 12
Snøvs er ny på vejen
Med udsigt til fleks på 1 time/uge har jeg også tænkt i banerne af at konstruere en tænkt stilling og betale en arbejdsgiver for det. Men jeg skal først sætte mig ind i de formelle krav til stillingen og kommunens mulighed/pligt for kontrol.

Dog river det i mig sådan rent principielt. For hvis alle os godkendt til en få antal timer selv konstruere et fleksjob, så kan vores beskæftigelsesminister etc. efterfølgende brøste sig af succes af minifleksjobs....
Snøvs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-01-2016, 13:33   #14
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
7 timer her, så det ville jeg ikke have råd til (kh niveau her).
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2016, 23:36   #15
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg spekulerer.....jeg blev stillet i udsigt, at kommunen ville tilbyde timer.... ellers....hvor mange timer skal man søge arbejde, hvis man er flekstilkendt?
Det antal timer, man er tilkendt - eller hele tiden?
Kan man regne med et timeantal, man er tilkendt, eller forsøges man presset op i tid? Det var nærmest mit indtryk - selvom de ikke sagde det ordret.

Sidst redigeret af mukke; 12-01-2016 kl. 23:40.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 02:26   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Uanset hvilket job du søger og får...så skal din arbejdsintensitet måles....

Det skal det hver gang du får et nyt fleksjob..

Man kan ikke tilkendes et bestemt antal timer....da der jo er stor forskel på jobs og hvad man klare...

Har man fundet ud af igennem dine arbejdsprøvninger at du ca vil kunne arbejde i f.eks 9 timer pr uge....ja så skal du søger jobs på ca det timetal...

Når du så bliver ansat så skal man måle din arbejdsintensitet...hvor meget du kan klare i lige præcis det job...

Når det er gjort...ja så vil man kunne udregne hvordan din løn skal være...

Det er forskelligt hvor mange jobs man skal søge pr uge i de forskellige kommuner....så det må du spørge jobcentret om..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-01-2016, 12:19   #17
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Jeg tilkendes 7 timer, er jeg blevet "lovet". Det er det antal timer, jeg er effektiv, men det vil no, som de selv siger, blive lidt flere timer, hvis jeg får et job, der passer mig - et nørdejob uden for store forstyrrelser.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension