K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-08-2008, 18:06   #1
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Rundbordsamtale

Hej


Hvordan er det nu lige reglerne er for rundbordsamtale med kommune, jeg skal til rundbordsamtale på torsdag og der kommer den psykolog og læge som jeg har harft besøg af fra medicinsktestcenter og så selvfølige min sagsbehandler, jeg skal have min egen læge med som bisider det har jeg selv valgt, men må han kun lytte eller må han også komme med udtaleser, jeg venter nu på at få det som de har fundet ud af på skrift og det skal jo modtage 2 dage før så jeg er spænt på om de kan nå det da lægebesøget var i går torsdag og det er jo weekend og jeg skal jo så seneste have papiren tirsdag, hvad nu hvis ikke jeg når at få papirene kan jeg så bede om udsættelse eller hvad? jeg vil jo godt nå at kunne læse dem og vil også godt have at min egen læge får en kopi så også han er forbredet.

Jeg har ikke før prøvet en rundbordsamtale, så vil gerne være forberedet.


Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-08-2008, 18:33   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Hej Mai-Britt.
Se www.depweb.dk og søg på "bisidder" Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 00:07   #3
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Hej Mai-Britt!

Jeg har også min læge med til møder med kommunen. Han både lytter og taler. De kommunale medarbejdere, lytter bestemt også til hvad han siger, så det er bare dejligt.

Held og lykke med mødet!

Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 16:33   #4
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den udstødte Se meddelelser
Hej Mai-Britt!

Jeg har også min læge med til møder med kommunen. Han både lytter og taler. De kommunale medarbejdere, lytter bestemt også til hvad han siger, så det er bare dejligt.

Held og lykke med mødet!

Den Udstødte
tak for det, ja det er vigtig at have en god læge, som gidder at være med, det er jeg glad for ikke at skulle sidde allene sammen med læge psykolog og socialrådgiver, det gøre mig tryk.

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 17:06   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes at man ved ''rundbordssamtaler'' forstår, at alle får sig en snak.

Og jo, en god læge er guld værd.

Håber i får en rigtig god rundbordssamtale, og at du gider melde tilbage hvordan det forløb, så vi alle får afvide helt nøjagtigt hvad det er det går ud på

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 19:18   #6
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Synes at man ved ''rundbordssamtaler'' forstår, at alle får sig en snak.

Og jo, en god læge er guld værd.

Håber i får en rigtig god rundbordssamtale, og at du gider melde tilbage hvordan det forløb, så vi alle får afvide helt nøjagtigt hvad det er det går ud på

Hej

Jeg skal nok melde tilbage, når det forhåbentlig er vel overstået, og så må vi jo se hvad de kommer frem til. da egen læge og psykolog siger at jeg ingen erhversevne har tilbage i nogen som helst erhverv, så det bliver meget spænnede at se hvad kommunen siger til det, sidst ville de ikke indstille mig til fp, så måske jeg bare skal igennem endnu en speciellæge erklæringe, Når men der er der i det mindste noget der lykkes har lige fået datoen fra hospitalet i dag hvornår jeg kan komme til karundersøgelsen så jeg kan blive opereret i hjernen da jeg jo har et anurisme, jeg har også kun ventet i 4 måneder nu, så jeg ser frem til at det er overstået så er der en sygdom mindre på listen
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 20:16   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja 4 mdr er en lang ventetid, men lad os krydse fingre for at det har været ventetiden værd - hvordan ser prognoserne egentlig ud for den slags operationer? Er det sikkert det kan blive 'slettet helt fra listen', eller er det forbundet med nogle risici - udover de normale?

Næ, det er sjældent kommunen er enig med lægen, og de er heller ikke altid enig med speciallægen eller psykologen, det er derfor alle disse møder gør at man næsten ikke kan overskue dem. Synes aldrig man møder op med glæde, tiltro og forventning. Man gruer nærmest fra den dato man får beskeden og længe efter at mødet er afsluttet. Dybt forvirrende. Og rigtig rigtigt tarveligt, når man tænker på, at de fleste af os er så lette at hyle helt ud af den og er så afhængige af ro, ordenlig besked og indsigt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-08-2008, 23:45   #8
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Ja 4 mdr er en lang ventetid, men lad os krydse fingre for at det har været ventetiden værd - hvordan ser prognoserne egentlig ud for den slags operationer? Er det sikkert det kan blive 'slettet helt fra listen', eller er det forbundet med nogle risici - udover de normale?

Næ, det er sjældent kommunen er enig med lægen, og de er heller ikke altid enig med speciallægen eller psykologen, det er derfor alle disse møder gør at man næsten ikke kan overskue dem. Synes aldrig man møder op med glæde, tiltro og forventning. Man gruer nærmest fra den dato man får beskeden og længe efter at mødet er afsluttet. Dybt forvirrende. Og rigtig rigtigt tarveligt, når man tænker på, at de fleste af os er så lette at hyle helt ud af den og er så afhængige af ro, ordenlig besked og indsigt.
hej Helene
ja der er altid en risiko ved at blive opereret i hjerne, der kan opstå blødninger og anurismet kan springe imens de er igang, men på den anden side risikoen hvis ikke jeg bliver operet er så stor at man næsten med sansynlighed kan sige at den når at springe inden jeg dør af alderdom pga, den størrelse den har nu og så fordi jeg kun er 43 år, så man må sige at risikoen er mindre ved operation ind hvis man lod den være, det er derfor jeg skal igennm en udvidet karundersøgelse så man kan se hvordan de andre blodåre ser ud og om der er plads til at man kan gå ind fra lysken som er den nye måde at opere anurismer hvis forholden er til ellers går man ind fra hovede som er lidt mere kompliseret, så håber på lysken

Og glæder mig til det er overstået så kan jeg få lidt ro omkring det så er der bare de andre ting jeg slås med.

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2008, 11:15   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Orv for pokker, så kan jeg godt se at en operation nærmest kommer som en glædelig happening Heldigvis er de blevet super dygtige i dag, og at man ikke havde diagnosen for bare 15 år siden - der var teknikkerne ikke de aller bedste. Hjernekirurgi har uviklet sig enormt inden for de sidste 10 år. Positivt.

Men på en måde lidt utroligt at du har måtte vente 4 mdr, når nu der er en risiko forbundet med ventetiden

...og så alt det andet du har om ørerne, hvor er det synd.

Håber 2009 bliver starten på et bedre liv for dig, grundlagt her i 2008.

Mange og tanker herfra.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Rundbordsamtale Mai-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 19-08-2008 14:24
Spørgsmål om rundbordsamtale krebs25 Alt det andet 4 28-01-2008 13:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension